Laten we op het nieuwe forum ook maar eens een draadje openen over het spelletje. Zijn er meer mensen die niet op de site konden komen? Ik wilde nog een wijziging doen, maar dat lukte niet meer voor de start van de kwalificatie... Kan weleens een dure grap worden. :)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
F1 management
Collapse
X
-
Mwah Robert doet het redelijk goed hoor en ook Heidfeld. :-) Maar dat team is dit jaar te duur(heb ik volgens mij dit jaar ook nog niet gebruikt). Ik had meer mijn twijfels over Toyota en dat lijkt tot nu toe te kloppen.Every second of your life is a part of your song
Comment
-
-
Goeiendag,
Als je dit leest liggen we er uit. Het was in de planning vandaag de webserver te verplaatsen en dat is iets anders gelopen. Bij verplaatsing dat er een defect waardoor er nu onderdelen in bestelling zijn
Volg de links betreffende informatie van:
F1-Magement.nl / mikewes.com
gerardheerkes.nl
02-07-2008 18:46 - index pagina mikewesEvery second of your life is a part of your song
Comment
-
-
Ik had ook problemen voor het weekend, maar deze moet natuurlijk wel gewoon meetellen :)
Klinkt alsof ze dezelfde problemen hebben als met de Gummen.org server.* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk berichtLaatste 2 races tellen niet mee...
Mazzeltje!!* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Comment