Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GP Silverstone 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• GP Silverstone 2008

Mark Webber heel even op P1 in qualifying, om momenten later verslagen te worden door Heikki Kovalainen.

Geen Hamilton dus, die voor zijn laatste poging nog duidelijk meekreeg via de radio: 'don't overdrive'...

Maar ja, voor morgenmiddag is regen voorspeld, dus het kan weer alle kanten uit.

Wel even een verschil zeg, die halve seconde van Heiki. Of die tank nou vol of bijna leeg was.

Comment

Mooie race :)

Hamilton die hem even wint met een mega mega voorsprong.

Mooie actie van Barrichello met z'n full wets. En jammer van Kubica die hem in het grind parkeert.

Doe mij die sprinkler installatie maar de volgende races ;)

Comment

Vermakelijke race zo in de regen zonder tractioncontrol.

3 Coureurs aan de leiding met elk 48 punten.

Mooi!

Comment

Opname was de moeite waard. RTL7 reclamemanagement toont weer geen enkel inzicht in wat interessant is (3/4 inhaalacties op een klein scherm worden niet herhaald, top 8 coureurs wordt niet herhaald...)
          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
            Opname was de moeite waard. RTL7 reclamemanagement toont weer geen enkel inzicht in wat interessant is (3/4 inhaalacties op een klein scherm worden niet herhaald, top 8 coureurs wordt niet herhaald...)
            Die reclame rommel er tussendoor is uitermate irritant ja. Ik zap doorgaans ook gewoon weg of pak wat te drinken etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
              Die reclame rommel er tussendoor is uitermate irritant ja. Ik zap doorgaans ook gewoon weg of pak wat te drinken etc.
              Of je zapt naar TV Belgie :)

Comment

Geweldige race van Hamilton; echt 'ouderwets' goed. 1 keer even door het gras, voor de rest helemaal perfect.

Aan de andere kant van de schaal de race van Felipe Massa: from hero to zero. Hoeveel spins had ie nou, 11, 12? Mooi momentje toen hij en passant nog een of ander knaagdier uit de grindbak wist te verjagen.

Wederom vraagtekens bij de strategie van Renault, van beide wagens. Ook bij Ferrari die fout. Vreemd. Je kijkt omhoog en het is donker. Dan kan het nog steeds twee kanten uit. Blijft het droog, dan zijn nieuwe intermediates zeg een seconde langzamer. Wordt het nat, dan zijn ze 6 sec sneller dan de oude. Dan lijkt de keuze me toch niet zo heel lastig (nou ja, in elk geval niet vanuit mijn luie stoel). En al helemaal bij de tweede stop van Piquet, die sowieso al moeite genoeg heeft het ding op de baan te houden. Was toch wel een gokje waard geweest om die op de extreme wets te zetten, zou ik zeggen (nu stond ie al snel in de grindbak), of bij Massa, die toen al ver achteraan reed.
                Bij Honda staat Ross Brawn aan de pitmuur, en die maakt zulke inschattingsfouten dan weer niet. Met resultaat.

Bij Williams komt Nakajima steeds beter uit de verf. Rosberg zit duidelijk in een mindere periode, met voor iemand van zijn kaliber teveel fouten.

Toegegeven, Nick Heidfeld ging absoluut fantastisch. Geen enkele detour door het gras, geen spin, helemaal foutloos.

Mooi kampioenschap zo, met 3 man gelijk in de punten en nog eentje met maar 2 punten achterstand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                  Toegegeven, Nick Heidfeld ging absoluut fantastisch. Geen enkele detour door het gras, geen spin, helemaal foutloos.

Mooi kampioenschap zo, met 3 man gelijk in de punten en nog eentje met maar 2 punten achterstand.
                  Viel mij ook op ja, die Heidfeld. Ollie beweerde dat iedereen er wel een keer af was gegaan, maar ik kon me dat van Nick ook niet herinneren.

Jammer dat Vettel er zo snel (buiten zijn schuld) af lag. Ook jammer van Piquet trouwens; die begon net aan een wat betere periode. Laten we hopen dat hij de opwaartse lijn toch vast kan houden.
                  “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎