Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driftdag Midland Circuit 12-07-08 fototjes en verslag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Driftdag Midland Circuit 12-07-08 fototjes en verslag

Vandaag de driftdag gehad op het Midland Circuit Lelystad via driftcursus.nl
    Dagje was erg geslaagd op wat gezeur met de baaneigenaar na ivm het teveel geluid produceren van mijn Sierra al viel het in vergelijking met Niels zen E30 V8 reuze mee... maar na een inventieve oplossing hebben we het geluid toch een beetje kunnen drukken en de hele dag vol kunnen maken! Was de eerste keer dat wij echt gingen twinnen op een circuit en ik kan zeggen, erg erg verslavend! :D Ben nu wel helemaal kapot aangezien we de avond er voor nog tot 12uur savonds bezig waren met de Sierra en E30 teflonmotorsteunen en baksteunen gedraait en gemonteert. Weinig problemen gehad vandaag, de Sierra heeft helemaal geen problemen gehad, de Mini van Erik ook niet alleen Geert had een kleine aanvaring met een andere E30 :P

Was erg mooi in ieder geval! Kan niet wachten tot de volgende driftdag! :D

Mijn maat heeft ook nog een 190tal foto´s gemaakt.
    Hier alvast een voorproefje.

De rest van de foto´s zijn te vinden op http://www.teamsideways.nl en dan Pictures, enjoy :)

Ziet er leuk uit :-) Drift je alleen op de oval? Wordt dat niet wat saai naar verloop van tijd?

Papenburg is toch iets gevarieerder, zeg maar....
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Je drift idd alleen op de oval, maar saai word het niet echt vind ik vooral als je zoals wij wat oefent op twin driften dan blijft het leuk en spannend :)
      Papenburg gaan we ook zeker nog een keertje aan meedoen!

Comment

Als ik het goed zie, gingen jullie wel beide kanten op. Dat is een heel verschil, zeg maar ;)

Ik zou liever een dag Niederrhein driften, ik beleef de meeste lol aan de links-rechts en terug combi's.
        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Beleef ik ook meer plezier aan hoor :) Maar was wel ff leuk om weer een keertje lekker te rijden en te kijken hoe de auto het deed :)

Comment

Working...
          X