Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1-stoelendans 2008-2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • F1-stoelendans 2008-2009

    Weet niet eens meer of er op het oude forum al een draadje over was, maar de stoelendans is vandaag officieel van start gegaan. Of eigenlijk deed DC twee weken de eerste stap toen hij zijn pensioen aankondigde tijdens de GP van Engeland, maar dat heb ik gemist wegens vakantie in Denemarken.

    Hoe dan ook, het eerste nieuws luidt als volgt: Vettel in 2009 naar Red Bull. Logische keuze, was te verwachten.

    Sebastian Vettel will join Mark Webber at Red Bull Racing next year, the Milton Keynes-based team confirmed at Hockenheim on Thursday.
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

  • #2


    Yes. Vraag is natuurlijk of en zo ja wanneer we de Super Aguri coureurs Sato en Davidson weer terug zien. En wie er nog meer op de nominatie staan om te retiren.
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

    Comment


    • #3
      Webster gaat het nog (erg)moeilijk krijgen volgend jaar. Vettel doet het soms voorkomen alsof RB geen B-team heeft. :-)
      Every second of your life is a part of your song

      Comment


      • #4
        Vraag me af wat er bij Honda zal spelen.
        Aan de ene kant zal het team (lees: Frye en Brawn) Button en Barichello wel willen behouden, maar zien de bazen in Japan niet liever Sato in plaats van of Rubens of Jenson?

        Comment


        • #5
          LOL, hier een rijder die al wel weet dat ie niet meedoet met de stoelendans, Markus Winkelhock:
          "It was a great experience, but I am a realist," Winkelhock said. "The DTM is what I am concentrated on for the future. Formula one, for me, is over."
          Visit ESPN for live scores, highlights and sports news. Stream exclusive games on ESPN+ and play fantasy sports.


          Man, wat een giller was dat: 1 race mogen rijden, achteraan beginnen, dan na een rondje op kop liggen, dat even volhouden ook nog, en daarna nooit meer in de buurt van een F1 komen...

          Hij heeft er in elk geval toch nog een geweldig verhaal voor in de kroeg aan overgehouden.

          Wiki:
          According to Bob Varsha of the US SPEED Channel commentary team, Winkelhock is the only driver in Formula One history to start last on the grid and lead the race in his first Grand Prix, and due to the red flag and restart, is also the only driver in Formula One history to start both last and first on the grid in the same Grand Prix.

          Whoehaha...
          Last edited by V4; 21-07-08, 21:32.

          Comment


          • #6
            En dan ook nog in his only Grand Prix. Want inderdaad, 0 procent kans dat-ie nog meedoet. Dat maakt het verhaal van die ene race nóg geweldiger...
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

            Comment


            • #7
              Wat het nog mooier maakt is dat ie in die ene GP, Kimi Raikkonen, wereldkampioen 2007, passeerde OP DE BAAN.
              (iedereen dook de pits in om regenbanden te halen, maar Kimi gaat onderuit in de pitlane entry, en stuitert terug de baan op, dus moest ie nog een onmogelijk rondje op droogweerbanden).
              33sec voorsprong had Markus daarna :-))

              Comment


              • #8

                Kimi verlengd tot en met 2011
                * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

                Comment


                • #9
                  Heikki Kovalainen is bevestigd voor 2009.

                  Heikki Kovalainen will remain alongside Lewis Hamilton at McLaren next year, his team confirmed to autosport.com in Hungary on Thursday.


                  Groet
                  GJ

                  Comment


                  • #10
                    Twee berichtjes die hier thuishoren:

                    Honda overweegt kortlopend contract met Alonso

                    Glock vrijwel zeker van contractverlenging
                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                    Comment


                    • #11
                      Samengevat verandert er dus niet veel volgend jaar:

                      McLaren: Hamilton, Kovalainen
                      Ferrari: Raikkonen, Massa
                      BMW: Kubica, Heidfeld/Alonso?
                      Renault: Alonso?, Piquet
                      Red Bull: Webber, Vettel
                      Toyota: Trulli?, Glock?
                      Honda: Button, Barrichello/Alonso?
                      Williams: Rosberg, Nakajima?
                      STR: Bourdais?, Senna?
                      Force India: Sutil?, Fisichella/Liuzzi?

                      Van de testrijders zie ik alleen Liuzzi een serieuze kans op terugkeer maken, vooral als Fisi zo blijft teleurstellen. Sato en Davidson geef ik weinig kans, evenmin als Klien, De la Rosa of Paffett. GP2 is dit jaar zwakker dan ooit. Alleen Senna is goed genoeg én commercieel interessant genoeg om door te stromen, de gedoodverfde kampioen Pantano zie ik geen 'Glock' doen. Grosjean is ook beter dan gemiddeld, maar nog te onervaren. Die moet eerst in z'n tweede jaar GP2 kampioen worden. De rest is gewoon geen F1-materiaal en krijgt uiteindelijk bestemming sportscars. Idem voor WSR, het interessantere spul zit in de F3 Euroseries (dit jaar juist sterker dan ooit), maar die zijn nog te ver weg om in één keer door te stoten naar de F1. Alleen Hülkenberg zou 't misschien kunnen (nu al Williams-tester), maar die kan veel beter eerst GP2 doen.

                      Kortom, DC mag dan eindelijk vertrekken en velen zullen ook graag andere veteranen als Barrichello en Fisichella hun hielen zien lichten, maar er zit erg weinig talent in de pijplijn. Ook daarom houden die oudjes het zo lang vol. Hamilton/Kubica/Kovalainen/Rosberg is echt een gouden generatie, maar meteen daarna zit niet veel...
                      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                      Comment


                      • #12
                        Zo, hier nog wat achtergrondinformatie over het bovenstaande plaatje:



                        Vooral dat stukje over Raikkonen is interessant. Zou dat zijn recente lusteloosheid verklaren?

                        The big question that is holding up the market at the moment is what happens with Kimi Raikkonen. There is much speculation in F1 circles that the Finn will retire at the end of the year, despite being only 28. Raikkonen has made no secret of his dislike of the F1 lifestyle, has made all the money he needs in his life, and does not seem to be hugely motivated, despite still being in the running for the World Championship. He has a contract to stay at Ferrari next year, but in a case of retirement this would be forgotten.
                        En op italiaracing hebben ze alles ook maar op een rijtje gezet, compleet met ongetwijfeld deels uit de lucht gegrepen kanspercentages:

                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                        Comment


                        • #13
                          Daarmee zou de markt nu niet vast hangen op Alonso, maar op Raikkonen's eventuele beslissing om met pensioen te gaan. De Spanjaard wilde in september beslissen, maar dat schuift uiteraard op indien er ook maar de geringste kans is dat ie toch meteenin 2009 naar Ferrari zou kunnen.

                          Op pitpass zegt Brawn iets meer over Alonso:
                          "We'd love to have him. Of all the drivers right now, he is the only one that I see as totally complete, as Michael was."


                          In elk geval, Brawn moet toch wat. Barichello doet al te lang mee, en met Button wordt het toch nooit echt iets. Die twee rijders brengen Honda niet verder, dus je moet wat anders. Wat je eigenlijk wil in zo'n team dat zijn weg naar omhoog nog moet vinden, is een jonge hond, zodat rijder en team samen groeien naar de top. Dan heb je dus een Vettel nodig, en die zitten vast. Dan maar Alonso? Die 7,6 mln pond is wel overheen te komen, maar of er iemand echt iets mee opschiet?

                          Comment


                          • #14
                            Ja, Kimi heeft de sleutel, vandaar dat ik dat linkje hierboven van slibbe over verlenging tot 2011 ook niet zo snapte.

                            Verder begrijp ik wel waarom Honda interesse heeft, terwijl Red Bull dat niet had tegen dezelfde voorwaarden. Red Bull heeft geen onbeperkte zakken met geld, zeker omdat STR ook nog geld kost, en ze hadden Vettel achter de hand (die was ik even vergeten in het rijtje Hamilton/Kovalainen/Kubica/Rosberg). Honda hoeft Super Aguri nu niet meer overeind te houden, echt vooruit komen ze met Button en Barrichello ook niet, dus ja inderdaad, je moet wat. Het zegt ook iets over de huidige rijdersmarkt onder de F1, waar het zoals gezegd duidelijk aan talent ontbreekt. Aan de andere kant moet je soms een gokje wagen zoals BMW met Kubica deed: iedereen wist wel dat hij goed was, maar zo goed? Daarvoor heeft hij toch net te weinig laten zien in de aanloop naar F1. Dus misschien zit er in het huidige GP2- of WSR-veld wel een ruwe diamant die pas in een F1-auto zou ontbolsteren. Je weet 't soms niet.

                            Maar goed, om op Honda terug te komen: zou wel een wanhoopsdaad zijn, want waarom zou Alonso keihard werken om een toekomstige concurrent in het zadel te helpen?
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                            Comment


                            • #15
                              Nou ja, het kan ook de andere kant uit werken.
                              Als de 2009 Honda wel goed is, en de Ferrari niet (hoewel de geschiedenis uitwijst dat regelveranderingen de krachtsverhoudingen meestal niet werkelijk doen veranderen), dan is Alonso wellicht toch tot langer aanblijven te motiveren.

                              Comment


                              • #16
                                Ja, dat is de theorie die je hier en daar leest. Maar de praktijk zal ongetwijfeld uitwijzen dat Ferrari geen contract accepteert waarin staat dat de heer Alonso welkom is in 2010 tenzij hij het zo naar z'n zin heeft bij een ander team...
                                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                Comment


                                • #17
                                  Dan zal Alonso nu onderhand al moeten tekenen (of wie weet al getekend hebben). Paar goede races begin 2009 met Renault (of Honda) en het kan er ineens heel anders uitzien.

                                  Van Renault verwacht ie alvast geen grote sprong voorwaarts: http://www.autosport.com/news/report.php/id/69692

                                  Voor de rest wel mee eens: uit de huidige GP2 springt niemand er echt uit. Zelfs Senna niet.
                                  In Amerika: Andretti moet nog wat verder groeien (wel het talent), voor Rahal geldt hetzelfde (die is nog iets jonger) maar die is uiteindelijk wellicht de meer beheerste van de twee. Verder heb ik het altijd jammer gevonden dat Scott Dixon zijn zeer geslaagde test bij Frank Williams van destijds geen vervolg heeft gekregen, maar ik denk dat het nu gewoon te laat is.
                                  Ik begreep dat Kyle Busch een Toyota mag testen na het seizoen, nou, wie weet :- ))))
                                  (denkt terug aan een draadje op een Amerikaans forum waar ik jaren terug nog wel eens kwam: daar vonden ze dat Jeff Gordon de enige was die Schumacher in F1 zou kunnen verslaan, LOL )

                                  Nog iemand die tevergeefs op een F1-plaatsje zat te wachten, James Rossiter, gaat nu naar ALMS voor AGR.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                                    Dan zal Alonso nu onderhand al moeten tekenen (of wie weet al getekend hebben). Paar goede races begin 2009 met Renault (of Honda) en het kan er ineens heel anders uitzien.
                                    Mwah, dat hoeft niet, dat-ie al getekend heeft. Als hij maar de intentie heeft om in 2010 in een Ferrari te zitten, omdat hij iets weet wat wij niet weten maar feitelijk een steeds publieker geheim wordt: dat niet Massa op de schopstoel zit bij Ferrari, maar Kimi het spel zat begint te worden. (Misschien dat Massa daarom nu zo van vertrouwen blaakt terwijl er eerder in het seizoen nog aan zijn stoelpoten werd gezaagd.) Dan gaat Alonso echt alleen maar een eenjarig contract tekenen en zal Ferrari niet zitten te springen om een duelletje bij de CRB als Renault of Honda een optie uitoefent in een eventueel meerjarig contract met voorwaarden. Hoe ziet Alonso's bestaande contract met Renault er eigenlijk uit? Meerjarig met ontsnappingsclausule?

                                    Nee, ook Senna springt er niet echt uit. Deed-ie in F3 ook niet en in z'n tweede jaar GP2 mag je het soort prestaties dat hij nu levert, ook wel verwachten, zeker gezien het niveau van de tegenstand. Maar hij is geen beroerde coureur en commercieel natuurlijk goud waard. Ik kan me voorstellen dat Petrobras er wel een lieve duit voor over heeft om hem in de F1 te plaatsen, bij Williams bijvoorbeeld. En dan doet al tijden het verhaal de ronde dat Berger belangstelling heeft omdat Bruno tenslotte een neefje is van zijn vroegere boezemvriend. Dus Senna zie ik sowieso wel in de F1 belanden. Parente zou 't ook kunnen, maar wie wil er een Portugees? Hetzelfde lot is Filipe Albuquerque al beschoren, laten we hopen dat die in de nieuwe Ferrari A1GP heel mooie dingen laat zien zodat hij toch nog opvalt.

                                    In de WSR veegt Giedo van der Garde momenteel de vloer aan met de concurrentie, maar sinds de affaire-Super Aguri/Spyker is hij aangeschoten wild in de F1. Jousse, Pic en Wickens springen er daar verder uit, maar verder zijn het allemaal slecht betalende semi-talenten die met valse beloften hun verblijf in de monoposto's verlengen terwijl ze allang naar de sportscars hadden moeten verkassen.

                                    En ja, Rossiter is ook zo'n joch van sub-F1-niveau dat naar de sportscars verkast. Ze maken tegenwoordig steeds jonger die overstap, ook omdat het nu gouden tijden zijn in de sportscars.

                                    Nee, we moeten gewoon even wachten tot de volgende generatie uit de F3 en F Renault gaat doorbreken. Hülkenberg natuurlijk, maar ook jongens als Lancaster, Bianchi, Mortara, Mäki en Hartley.

                                    In de F Renault laat de Fin Valtteri Bottas momenteel heel sterke dingen zien - vraag maar aan Nicky Catsburg! Die is destined for glory, op grond van zijn huidige prestaties. Daniel Ricciardo is er nog zo een, doet er dit jaar ook alvast F3 bij.

                                    Dus als je namen wilt noteren voor op je 'had ik al ontdekt toen niemand nog van 'm had gehoord'-lijstje... deze moet je volgens mij zo ongeveer hebben. :)
                                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                    Comment


                                    • #19
                                      Na jouw tip ben ik bij de A1GP eens op die Albuquerque gaan letten, maar dat is een leuke coureur en idd een talent. Dat is toch wel leuk aan de A1GP dat je natuurlijk landen hebt met heel goede auto's maar dat talenten laten zien opeens veel harder te kunnen met een bepaalde auto (Hülkenberg bij Duitsland en Albuquerque bij Portugal bijvoorbeeld).

                                      Groet
                                      GJ

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                        GP2 is dit jaar zwakker dan ooit. Alleen Senna is goed genoeg én commercieel interessant genoeg om door te stromen, de gedoodverfde kampioen Pantano zie ik geen 'Glock' doen.
                                        Kijk, de steuntroepen voor Giorgio worden al in stelling gebracht:



                                        Massimo Costa van Italiaracing (de grote GP2-volger onder het journaille) vindt dat hun landgenoot net zo goed een plaats in de F1 verdient als hij GP2-kampioen wordt, net als Rosberg, Hamilton en Glock. Maar kennelijk voelt Massimo ook wel aan dat Pantano een ander soort kampioen zal zijn dan zijn voorgangers en dus brengt hij alvast maar een mediacampagne op gang. Giorgio is niet te oud, het doet er niet toe dat hij de afgelopen drie jaar is uitgegroeid tot beroeps-GP2-coureur en nu bij gebrek aan beter kampioen wordt, het is niet eerlijk als Senna wél zou doorstromen en Giorgio niet, etc.

                                        Grappig om te zien.

                                        Toegegeven, Pantano was wel een kartgod, een heel grote kartgod zelfs, net als Hamilton en Rosberg, en ook ijzersterk in de F3. Maar ergens heeft hij 't toch laten liggen. Waar? Ehm, misschien in de F1? :)
                                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                        Comment


                                        • #21
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                          Nee, we moeten gewoon even wachten tot de volgende generatie uit de F3 en F Renault gaat doorbreken. Hülkenberg natuurlijk, maar ook jongens als Lancaster, Bianchi, Mortara, Mäki en Hartley.
                                          LOL
                                          Op Mortara na heb je hier wel mooi de top 5 van de Formula 3 Masters van vanmiddag...

                                          Comment


                                          • #22
                                            Hahahaha! Ik wist dat ik goed was, maar zó goed? :)))
                                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                            Comment


                                            • #23
                                              En het muntje valt nu pas, V4, bij het lezen van dit bericht:



                                              Masters-winner Jules Bianchi is familie van Mauro en Lucien Bianchi! Dus alweer een appel die niet ver van de boom valt...
                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                              Comment


                                              • #24
                                                En even weer on-topic: Bruno Senna zou voor 2009 al hebben getekend bij STR, terwijl Sato in de belangstelling staat van Berger om Bourdais te vervangen. Die valt blijkbaar toch te veel tegen. Vreemd, want zo slecht vind ik 'm niet naast Vettel. Geef 'm nog een jaar en we zullen zien. Maar kennelijk geeft Sato meer...
                                                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Leek mij ook. Sato was een leuke rijder, maar hij heeft zich niet meer doorontwikkeld. Bourdais doet het als rookie in mijn ogen helemaal niet slecht, in aanmerking genomen dat Vettel eigenlijk buiten categorie is. De Fransman lijkt me voor de ontwikkeling van de wagen heel wat meer geschikt dan Sato.

                                                  Ik vroeg me eerder al af of Honda Sato niet op de plaats van Barichello zou willen zetten, maar dat heeft Brawn ze dan waarschijnlijk toch uit het hoofd kunnen praten.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Ja, ik lees wel vaker dat men Bourdais vindt tegenvallen en dat begrijp ik werkelijk niet. Vettel is inderdaad buitencategorie en daarmee vergeleken doet hij het behoorlijk goed, in z'n debuutjaar.

                                                    Iets anders: zelfs in Italië komen nu de eerste kritische geluiden over Kimi op. Dit stukje liegt er toch niet om:



                                                    Samengevat: na met een laatste tussensprint nog net de titel van 2007 te hebben gepakt, had hij in 2008 soeverein moeten doorstomen. In plaats daarvan hebben we genoeg reden om zijn motivatie in twijfel te trekken en anders wel zijn constante vorm. Hij blijkt niet de nieuwe Schumacher te zijn. Dus als Banco Santander naar Ferrari overstapt, laat Alonso dan ook maar komen, graag. Tenzij we in de laatste zes races een totaal andere Kimi zien...
                                                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Veelzeggend citaatje uit Autosport van Tony Dodgins:

                                                      You get the impression that Berger may come under pressure to replace the departing Sebastian Vettel with Sebestian Buemi, a Red Bull junior driver, but the message to Bruno seems clear enough.

                                                      "Until now," says Berger, "if you discussed Bruno you always put his inexperience on the table, but now it's coming to the time where nobody is interested in that. It's the results that count. I think he's there now. I think what he has to do this year is win the GP2 championship. He's second at the moment and the leader is Pantano who, I have to say, is not a real competitor in a way because he has 100 years of experience. I think among the young ones - Buemi and the others - Bruno is doing a good job."

                                                      There are commercial considerations as well, of course. As someone said to me in Hungary: "If Toro Rosso announced Bruno Senna on Thursday at Interlagos... wow! They could set up a cash register out the back of the pits - Banco Santander, Banco Nacional, Banco Toytown, it doesn't really matter..."
                                                      Kortom, niemand kijkt naar Pantano, maar Senna moet wel GP2-kampioen worden. Dan kan Berger gemakkelijker tegen Red Bull zeggen dat ze Bruno moeten nemen in plaats van Buemi. Als de centen sowieso niet spreken: lees die laatste alinea maar eens...
                                                      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Sebastian Buemi? Dat is toch ook gewoon 1 van de vele namen die het nooit gaan maken. Dat moet Mateschitz toch ook zien, dat ie met Buemi ten koste van Bourdais alleen maar kan verliezen? Of is dat echt een kwestie van of Senna of Buemi?

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Natuurlijk komt Buemi te kort. Wat ik van zijn (ex-)teambazen in GP2 heb begrepen: kan aardig kwalificeren (snel over één ronde), maar is een belabberde racer. Dus een sprintrace kan hij prima winnen vanaf pole (inderdaad, twee keer dit jaar), maar inhalen? En da's toch wel nodig als je bij STR instapt...

                                                          Maar je moet ook rekening houden met het gezichtsverlies dat Red Bull lijdt als het iemand uit zijn eigen leerschool passeert. Dat speelt vooral mee. Daarom wil Berger graag dat Senna GP2-kampioen wordt. Dan heeft hij een geldig excuus.

                                                          *ziet de V4-repliek al*

                                                          Ja, natuurlijk heeft Dr. Marko het er zelf naar gemaakt door de beste coureurs uit handen te laten glippen en te kiezen voor de commercieel interessantste. Maar hij doet dat wel met het geld van Mateschitz. Dus als Berger zijn compagnon niet op de ziel wil trappen...

                                                          O ja, en uiteraard is de keuze tussen Senna en Buemi, niet Bourdais of Buemi.
                                                          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Hahaha, Ferrari heeft de vervanger voor Kimi al in huis!

                                                            Testcoureur Andrea Bertolini, een betrouwbare 35-jarige GT-coureur (rijdt voor Vitaphone Maserati in het FIA GT) maar meer ook niet, heeft gisteren met de F2008 het baanrecord van Kimi met zeven tiende (!) gebroken...



                                                            Kortom, je hebt helemaal geen topper meer nodig. :)
                                                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                                            Comment


                                                            • #31
                                                              Da's niet niks lijkt me. Je rijdt niet zomaar de tijd van Kimi aan flarden. Zeker niet op Fiorano. Hij is dus snel en racen kan hij volgens mij ook wel.
                                                              Wie weet..

                                                              Comment


                                                              • #32
                                                                Zeven tiende? Dat is meer dan zomaar net een beetje.

                                                                Als Kimi stopt, doet ie dan alleen nog maar sneeuwscooter-races en dergelijke? Lijkt me dat ie dat puur uit motivatie doet.
                                                                * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎