Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de beste Gum band

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• de beste Gum band

Oke, zeg het maar. Ik heb nog banden nodig voor de Panzerplatte in de Deutschland rally. Dat schijnt open grof beton te zijn (tankbanen) waarop alles slijt.
    Eigenschappen;
    • goedkoop
    • harde wangen
    • grip
    • en liefst 14 inch.

Ooit iets gelezen over Wanli.
    Last edited by Datman; 24-07-08, 21:14.
    "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
    The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Wanli, vijf bar erop en gaan.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ha, dia Datman;

Wangli, Linlong, Nankang, Goodride, Trayal, Kenda, Runway, Kingstar, Admiral, Regal, Matador, Milestone, Stunner, Debica, Maloya:
      een kleine greep uit de illustere verzameling me(r/u)kbanden die ik vond op www.autobandenmarkt.nl. Keuze zat dus!
      Scherven brengen gelul.

Comment

Maar 'grip' was ook eens van Datmans wensen...
        Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oh, grip. Had ik niet gezien.

Vergeet dan maar wat ik geschreven heb ;-)
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

PACO and the Jaspers vind ik wel een goeie gumband...

*pakt alvast z'n jas*
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Riot Smurf & The Screaming Frysians? :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                Wanli, vijf bar erop en gaan.
                En Wanli met maar 3 bar? Dan moet de grip verbeteren, toch?
                "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
                The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Ha, die Datman;

Ik zet in op Linglongs met 1.8 bar.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Pantzerplatte

6 ronden Pantzerplatte = ca. 102 km, de banden worden errug warm. Straatbanden zijn daar niet echt geschikt voor. Rubber laat los, er komen hele lappen los, enz. Je auto is zwaar, de ondergrond is heel ruw, er zitten heel veel slechte stukken in.
                    Je moet erover heen rijden op "rustig" tempo, wil je uitzingen met straatbanden.
                    Ik heb er in het verleden met verkennen (op "snelheid" tijdens de Hunsrück) al straatbanden kapot gereden, dus....
                    Er is niet voor niets de mogelijkheid tot banden wisselen, tijdens de KP.

Wil je goedkoop? Ga naar de bandenboer voor een paar oude Michelin's (6 stuks) met nog wat profiel, en leg die op. Bandendruk op 3 of 3,5 en gaan met die banaan.
                    Anders doe net als ik, leg je minst goede racings erop, en gooi ze na de KP weg. Vorig jaar heb ik het "net" gered.

Comment

Een ideaal gumbandje voor weinig is de Champiro. Die staan ook wel op autobandenmarkt.nl. een beetje vakman heeft ze liggen.

Is een goedkoop merk met aardig goede grip voor zijn prijs. Wanli lijkt me ronduit gevaarlijk (als je de S1080 neemt).
                      De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Wanli, zijn die er wel in 14 inch?

Hard, goedkoop en ook in de kleinere maten: Hancook .
                        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Hankook bedoel je.
                          (googlet wat makkelijker)

Comment

Working...
                          X