Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WRC Duitsland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• WRC Duitsland

Eindklassement http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk...008&rally_id=D

Beste nederlander op de 17e plek! Peter van Merksteijn junior.
    Wevers lange tijd op de 15e plek gestaan.

Dat is toch wel ongekend goed zeg. In totaal 3 nederlanders in de top 20 6 in de top 30.

Met Dennis Kuipers en PeterVan Mersteijn, als "jonge" nederlanders in de top belooft dat nog wat voor de toekomst!

Binnenkort hier natuurlijk het filmpje en de foto's van Rallymedia
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Wel vervelend van de crash van Gigi Galli met de Stobart Ford, de Italiaan ligt er nu 5 maanden uit.

En weer Loeb. De man kent geen concurrentie. Zeker op asfalt niet, maar vergeet niet dat ie de eerste niet-Fin was in 17 jaar die de Rally Finland op zijn naam wist te zetten.

Comment

Het was weer genieten! :)
      Ben druk bezig met de foto's en de video is als het goed is vanavond ook al online ja.

Voorproefje:

Comment

Mijn foto's zijn online! Video volgt in een half uurtje @ http://www.rallymedia.nl :)

Comment

sjemig wat ligt die Focus laaaaaaag
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
            Wel vervelend van de crash van Gigi Galli met de Stobart Ford, de Italiaan ligt er nu 5 maanden uit.

En weer Loeb. De man kent geen concurrentie. Zeker op asfalt niet, maar vergeet niet dat ie de eerste niet-Fin was in 17 jaar die de Rally Finland op zijn naam wist te zetten.

En dat is dus niet correct, wat te denken van Marko Martin in 2003......

Comment

Maar dat de man geen concurrentie kent, is wel weer waar. :)
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                Maar dat de man geen concurrentie kent, is wel weer waar. :)
                Maar je zat fout :)

Overigens denk ik dat als Sordo gewoon vol mag gaan, hij nog wel eens dichtbij kan zitten op Asfalt.... Ik was zaterdag echt onder de indruk van zijn lijnen en snelheid.....

Ik heb al een aantal WK"s gezien en zaterdag stonden we echt bij een grote ballen bocht te kijken, moet zeggen dat een aantal mannen er echt uitspringt (zowel WRC als JWRC) en dat bij een aantal ook meteen te zien is waar ze de tijd verliezen

Comment

Ach Estland ligt toch vlakbij Finland...
                  Je moet tegenwoordig ook alles (incl autosport.com) double checken...

Marko Martin, waar is die gebleven? Met pensioen toen ie pas 30 was...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 325iRallyDriver Bekijk bericht

Overigens denk ik dat als Sordo gewoon vol mag gaan, hij nog wel eens dichtbij kan zitten op Asfalt....

Dat geloof ik best, maar 1 van de dingen waarin Loeb zo uitblinkt is dat ie zelden een foutje maakt.

Comment

Ach, Finnen, Esten... praktisch familie van elkaar. Zelfde aparte taalfamilie ook. :)
                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 325iRallyDriver Bekijk bericht
                        Ik zat fout? Ik schiet alleen maar V4 te hulp! :)

Overigens, V4, Markko heeft zichzelf vorig jaar nog kortstondig 'unretired' om op het circuit terug te keren in de hoedanigheid van toerwagencoureur (in het Deense kampioenschap), maar dat was zacht uitgedrukt geen succes.

Comment

Markko Martin heeft al het testwerk verricht voor de nieuwe Impreza WRC. Volgend jaar komt Subaru met een 3e auto in de asfaltrally's, hopelijk gaat hij die besturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht

Marko Martin, waar is die gebleven? Met pensioen toen ie pas 30 was...
                            Met pensioen is natuurlijk niet helemaal waar, hij is niet meer teruggekomen sinds hij zijn vriend en navigator verloor in Wales.......

Net wat Martijn zegt, hij is nu testcoureur bij Subaru en de kans is zeker aanwezig dat hij volgend jaar terug komt, zeker ook omdat hij in Estland al diverse malen weer van start is gegaan met een Grp N evo tijdens het Ests kampioenschap....

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎