Ik vind het overigens wel vreemd dat ie zo spinde, zo raar ging het toch niet?
Ik moest trouwens weer denken aan dat skitterende filmpje dat ooit eens op het oude forum is gepost van die kerel met zn Z3 M Roadster met die bijrijder (Chris! Chris!)
eerst de stoere man tijdens het scheuren dan gaan huilen als een ontslagen pvda er
en dan het filmpje plaatsen op internet met het massochisme waar adje melkert van kan dromen in zn sm keldertje
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Beetje moeilijk te zien met deze beelden, maar hij stuurt een beetje veel vind ik en mist die apex een beetje, maar wel apart dat hij zo hard de bandenstapel in gaat.
Een ongeluk zit in een klein hoekje als je met een snelle auto het circuit opgaat en het hoeft echt niet altijd de schuld v/d bestuurder te zijn. Soms ligt er olie bv.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
er zit een hobbel in die bocht en hij gaat precies in de slip op het moment dat die naar beneden gaat en dus de wieldruk/grip het minst is
hij liep ook in op de vorige auto waardoor zn snelheid hoger was dan zn voorganger
hij vertrouwde wellicht iets te overmoedig op zn quatro "voorsprong door techniek" vierwiel aandrijving
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
trouwens zoals arthur al vaststelde is het daar vaker fout gegegaan gezien de slipsporen
wellicht hadden ze de banden muur wat verder kunnen zetten met wat grind ertussen scheelt een hoop blikschade
Comment