Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi S8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Audi S8

Zat net deze best grappige uitzending te kijken over de nieuwe Audi S8.

Indrukwekkend 1: hoe vloeiend dat ding rond de slalom gaat, ook dankzij die meesturende achteras.

Indrukwekkend 2: nul tot honderd in drie komma drie nogiets seconde. Op winterbanden, met twee personen aan boord. WTF?

Ik vind het front van de auto erg lelijk, maar wow, dat zijn toch bizarre prestaties voor een auto in die klasse.
    Last edited by brun; 22-01-23, 20:32.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Dat is best een leuk programma idd.
    S8 is niks voor mij, maar idd absurd dat zoiets kan met zo'n zware auto.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik heb het filmpje even zitten doorscrollen en dit is wel een indrukwekkend apparaat, zeg. Sneller dan een standaard 911 van nul tot honderd. Mooie afwerking (en de omhoog komende B&O speakers blijven een coole feature) en komt als knap sturende en solide machine over.

Geschikt als directieauto, maar ook voor een scène in Ronin 2. :-)
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Dus een beetje als die RS6 waar ik een paar weken terug in reed. Die deed het in onder de 3 seconden naar de 100. Had idd ook een meesturende achteras, al merkte ik daar niet veel van, ding wilde vooral rechtdoor, ook in de bochten zoals dat heet. Kan ook aan mijn lompe rijstijl liggen. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Jouw BMW had door jouw persoonlijke aandacht toch ook een meesturende achteras gekregen, maar daar werd die ook niet beter van?

Comment

Haha, creatief. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

En dat zonder kurk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                Jouw BMW had door jouw persoonlijke aandacht toch ook een meesturende achteras gekregen, maar daar werd die ook niet beter van?
                Maar bij die van Jasper hoorde je niet "kling, klang, kleng"

:-)

Comment

Het was: ‘Kling, Klang, KlOng’ :-)

Comment

Punt WAV!
                    Mini Cooper Clubman
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Leuke test, maar om zo te kunnen rijden met willekeurig welke Audi, moet je wel de ABS zekering trekken.
                      ESP uit bestaat al jaren niet meer bij Audi, gaat gewoon weer aan. Altijd.

S8 ultieme wintersport auto natuurlijk. Verder totaal irrelevante prestaties.
                      Zo een wagen wil je rijden op tsunami's van koppel. Niet op rokende winterbanden. :-)
                      Last edited by TSM; 24-01-23, 16:23.
                      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                      X