Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe type achterlichten audi a3 sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe type achterlichten audi a3 sportback

ik heb voor mijn audi sportback (2005) de nieuwe type achterlichten besteld.
    Nu heb ik ze binnen gekregen en wat schetst mijn verbazing(waar ik ook al een beetje bang voor was), de stekker vanuit de auto past niet. 2 draden te weinig. Gekeken of deel van mijn eigen auto in de nieuwe unit past, dus niet. Ben er achter gekomen dat (de 2 draden extra dus) er een led module in zit. Me ook laten vertellen dat dat waarschijnlijk alleen via can bus aangestuurd kan gaan worden(wat mijn auto dus niet heeft aan de achterlichten stekker)

Heb nu dus bij de audi de originele stekkers (2008) besteld, zodat ik wel de rem, knipper en rijlichten kan aansturen.

Heeft iemand enig idee hoe ik eventueel toch de led verlichting aan kan sturen? en of het werkelijk can bus is etc....

Ik hoor het heel graag

Welkom op Gummen!
    Ik kan je echter niet helpen.
    Zijn die led's niet de remlichten ofzo? Of gewoon extra lampen?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

de leds zijn zowiezo extra want zitten wel genoeg lampenbollen in die ik apart aan kan sturen....

Comment

ben er inmiddels achter..
        led verlichting werkt, wordt normaal 12v aangestuurd en functioneerd als verlichting. Passende originele stekkers bij dealer besteld. Werkt alles weer super! Ben er heel blij mee.

Comment

Led Achterlichten audi A3 sportback uit 2005

Hallo wijkh,

Vraag?

*Ik heb ook een audi A3 uit 2005 sportback, nu wil ik ook de originele ledjes hebben als de facelift van nu.

> Hoeveel kost dat + de stekkers? bij de officiele dealer (audi)

Alvast bedankt voor je reactie!!

Groet,
          Jan

Comment

Volgens mij is dit een uitstekende (lees: betere) plek voor dergelijke vragen:

Comment

leds

Ik heb ook een A3 Sportback, eentje van 2007 en heb ook de nieuwe achterlichten liggen, heb je toevallig het artikelnummer van die stekkers nog dan kan ik ze ook bestellen ?

Alvast bedankt

Comment

Voor alle vragen omtrent de recente trend in Halfords lampjes, verwijzen wij graag naar eerder genoemd audi-forum (audi betekent ik hoor)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                  Voor alle vragen omtrent de recente trend in Halfords lampjes, verwijzen wij graag naar eerder genoemd audi-forum (audi betekent ik hoor)
                  LOL, die lampjes houden de A3-rijders nogal bezig he? 't is hier volgens mij al de zoveelste -eenmalige- bezoeker die 'worstelt' met deze vraag! ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                    audio betekent 'ik hoor' zelfs.
                    audire is 't werkwoord.
                    audi betekent "jij moet horen" (gebiedende wijs) oftewel "hoort"

(moest 't even controleren, ook alweer 17 jaar geleden da'k in latijnie was)

Comment

Merci, 3 atheneum was voor mij in 1970..

Maar 'men' heeft goed gehoord/geluisterd !

Comment

Working...
                      X