Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Borgward is terug!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Borgward is terug!

... met een 4x4 met een afzichtelijk interieur, maar toch.

www.borgward.com

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Schijnbaar staat ie ook in Frankfurt dus ik ga m morgen zien.
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Buitenkant lijkt mix van Q5 en Cayenne, binnenkant is meer Hyundai...

Comment

Het ziet er uit als een Aziatische SUV. Wat het eigenlijk ook is. Next.

Comment

Als ze hiermee genoeg centjes verdienen, komen er vast nog interessantere Borgwards. Voorlopig hebben ze het voordeel van de twijfel.
          VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Er zijn al zo veel automerken dat ik me werkelijk afvraag wat dit toevoegt. Wat mij betreft hadden ze de merknaam niet hoeven afstoffen, zodat we met weleer aan de oude modellen terug kunnen denken.
            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Enige redenen waarom het ding Borgward heet zijn volgens mij:
              - Kleinzoon Borgward wilde een auto gaan bouwen.
              - Chinezen (daar komt het geld vandaan, zowel qua financiering als klanten) houden wel van een Duitse merknaam op hun auto.

Dus ik geloof niet dat ze ook nog iets leuks gaan maken. Eerder alleen maar lelijke rotzooi net zoals bijvoorbeeld MG tegenwoordig. Maar ik laat me graag verrassen.

Comment

We moeten de lat ook niet te hoog leggen. We kennen Borgward nu vooral van de mooie coupé's en cabrio's, maar het leeuwendeel bestond uit gewone sedans, combi's en pickups. Niks mis mee.

Comment

Ze zijn binnenkort ook echt te koop. De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn.
                  Découvrez nos modèles de voitures neuves Honda, NSX, Hyundai, Suzuki, SsangYong, Mitsubishi, Fuso, Subaru et Isuzu disponibles dans vos concessions Autodis.

Comment

Met die letters zo achter op is het net een Porsche en de 2019 BX6 is net een Renault met een BMW X4 achterkant? niet echt mooi.

Comment

Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel. Het zou me niks verbazen als dit merk het langer volhoudt dan Tesla.

Comment

Working...
                      X