Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze BMW/Audi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze BMW/Audi

Terug van weg geweest de Stinger kan binnenkort weer een nieuwe lease machine bestellen.
    De keuzes lijken: A6 sedan 2.0 TFSI leuke opties. BMW 320i Touring Business met leuke extra's of Audi A4 1.8 T met leuke opties. Voor benzien rijd ik eigelijk veel te veel maar het mag dus dan maar benzine i.v.m. bijtelling.
    Mijn eigen gevoel zet sterk A6 i.v.m. comfort. Wat is jullie mening hebben er mensen al wat KM's met deze auto's gereden?
    Uiteraard geldt voor alle modellen de vraag hoe goed ze in het lease budget passen?

Oorspronkelijk geplaatst door Stinger Bekijk bericht
    Terug van weg geweest de Stinger kan binnenkort weer een nieuwe lease machine bestellen.
    De keuzes lijken: A6 sedan 2.0 TFSI leuke opties. BMW 320i Touring Business met leuke extra's of Audi A4 1.8 T met leuke opties. Voor benzien rijd ik eigelijk veel te veel maar het mag dus dan maar benzine i.v.m. bijtelling.
    Mijn eigen gevoel zet sterk A6 i.v.m. comfort. Wat is jullie mening hebben er mensen al wat KM's met deze auto's gereden?
    Uiteraard geldt voor alle modellen de vraag hoe goed ze in het lease budget passen?
    Zonder dat leasebudget te weten passen ze er allemaal in natuurlijk ;)

Maar mijn eerste keuze zou die A6 zijn.

Comment

Ik zou de A4 nemen maar dan wel in avant uitvoering. De nieuwe A4 levert net zoveel ruimte als de A6 en is toch nog wel wat goedkoper.
      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

A6 is wel dikste auto in dat rijtje.
        3-series en A4's zijn wat meer 'mainstream'.

Ik zou voor de A6 gaan. Hele mooie auto en lekker voor de lange afstanden etc.

Welkom terug ook! :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

De A6 kan dus duidlijk nog goedkeuring verkrijegen hier! Ik zie ze ook wel veel maar i.d.d. minder dan de A4 en 3er. Het lease budget is wel bekend maar de kosten van de configuraties nog niet.
          We mogen ook nog keizen voor de MB en de Vovlo/Ford. De MB is te duur en te weinig leuk voor het geld en de Volvo/Ford tja niet mijn ding behalve een dikke V70 maar dat is onbetaalbaar in de lease.
          Maar wie heeft wel eens een vergelijkend onderzoek kunnen doen? Heeft er iemand gereden in de A6 2.0 TFSI?

Comment

Tja, dit is echt John-segment :-), maar die is even afwezig helaas.

Alfa Giulia 1300 (1966)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

die nieuwe a4 is prachtig en goedkoper en in ieder geval mooier dan die omgekeerde a6 badkuip ;-)
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Nog een optie!

Nog een optie die eigenlijk bij mij wel boven aan is komen te staan.
                BMW 320 CI met corporate uitvoering heb je 7 pk minder maar evenveel koppel en een 2500 euro korting! Hierdoor komt ie waarschijnlijk met exe pakket en nav. + USB drive voor de mp3 net binnen lease budget.
                Eind van het jaar moeten we echt gaan kiezen en weten we ook wat er kan met lease budget. Is er iemand bekend met deze auto? Vrijdag een 30 min gereden maar dat is niet genoeg voor een waarde oordeel voor de 80K KM per jaar die ik er in ga verslijten. Dus graag reacties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stinger Bekijk bericht
                  Nog een optie die eigenlijk bij mij wel boven aan is komen te staan.
                  BMW 320 CI met corporate uitvoering heb je 7 pk minder maar evenveel koppel en een 2500 euro korting! Hierdoor komt ie waarschijnlijk met exe pakket en nav. + USB drive voor de mp3 net binnen lease budget.
                  Eind van het jaar moeten we echt gaan kiezen en weten we ook wat er kan met lease budget. Is er iemand bekend met deze auto? Vrijdag een 30 min gereden maar dat is niet genoeg voor een waarde oordeel voor de 80K KM per jaar die ik er in ga verslijten. Dus graag reacties
                  80k km's per jaar en dan mag je benzine leasen ? :)

Comment

320 rijdt goed vind ik en is nog best snel ook.

http://picasaweb.google.com/HarryZag...67967888263394

Gewoon een hele fijne (en mooie) auto voor dagelijks.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik niet snap: 320Ci Corporate Exe komt net binnen budget, maar de andere opties waren een A6 2.0TFSI, 320i Touring Business of een Audi A4 1.8T?
                      Heb je je al eens verdiept in de prijs van de opties? Want een Exe is redelijk compleet, maar een standaard A4 1.8t of een A6 2.0TFSI zijn volgens mij echt kaal.
                      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

@Tipanda

De A4 komt ook ongeveer binnen budget maar de opties zijn i.d.d. duur.
                        De A6 valt buiten budget zo'n 60 E p.m.
                        De optie zijn voor alle auto's gelijk nl.:
                        Sportstoelen
                        Leer
                        Navigatie
                        MP3 via Ipod of andere MP3
                        Verder nog wat leuke sfeer opties.
                        Bij de A6 zou ik de sportstoelen en het leer moeten weglaten en dan past ie.
                        De 320i Cor. Exe met Business nav en USB connector past precies.
                        Dit komt door de hoge afschrijving van Audi in de basis zijn ze allebei duurder dan de BMW in basis een 320i Touring past ook want die is bijna net zo duur als de Coupe. En tja met 80K KM p/j mag je bij ons ook benzine rijden. Het scheelt eigenlijk ook niet zo veel op 160 K KM nl. ongeveer 2000 E.
                        Maar goed ik rij nu diesel en dat wordt denk ik wel wennen met bezine zeker zonbder Turbo?

Comment

@Tipanda

De A6 en A4 zouden beide business of Business pro line zijn dan heb je de eerste kaalheid wel opgelost plus de opties zoals beschreven.

Comment

Waarom niet een prachtige A5? Uit dit rijtje zou ik waarschijnlijk de A6 kiezen...

Comment

Stinger, ok.

Wennen na nu diesel gereden te hebben. Ja, je hoeft niet eens per jaar je vullingen meer vast te laten zetten, dat scheelt. :-)

Misschien de 1.8TSI of 2.0TSI dan een betere keus voor je, want dat zijn ook turbomotoren. Misschien mis je de duw in de rug teveel bij de 320i.
                              Maar ga ze iig eens rijden.
                              All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

MB duur? Een C kost hetzelfde als een 3 serie en zit beter in z'n spullen. Ga eens een C met Business Line pakket configureren.

Comment

MB en A5

Ja allebei helemooie auto's. Echter onze LM heeft het niet best voor beide auto's ze vallen al std buiten de mogelijkheden i.v.m. de maandprijs. De Turbo mist i.d.d. in de 320i maar een BMW rijdt wel lekker en de coupe is erg mooi. Maar goed ik heb met de 1.8T al een dagje gestuurd en dat is zeker prima. de 2.0 TFSI heb ik nog niet gereden en de concessies die ik moet doen vind ik wel groot. Zodra er weer meer bekend is kom ik weer terug.

Comment

Over keuze BMW/Audi: op het moment zijn er Business Editions op de A3 leverbaar (-2k op normale catalogusprijs voor de 2.0 TDI CR + af-fabriek voorzien van Radio/cd Chorus, metallic lak en ECC) Nu zijn deze Business Editions ook te combineren met de Ambition uitvoering (sportonderstel/sportstoelen/sportstuur en 17") en niet alleen met de Attraction.

Ik zeg: mooie deal. Daar heeft BMW volgens mij geen weerwoord op met de 118d (voorheen wel met de Cupsport, Business Line en Business Pro) Tel daarbij de mogelijkheid DSG te combineren met de TDI CR.

@ Stinger: ik zou voor de A6 gaan.

Comment

Keuze gemaakt

De keuze is gemaakt! er is een aanvraag naar de LM gegaan voor een e92 320i corporate EXE uitvoering met wat extra's: Sportstoelen, Electrisch schuifdak, Business Nav. Audio upgrade, Electrisch zonnescherm en inklapbare spiegels en andere 17"velgen. Nu even afwachten of ie wordt goedgekeurd en dan de levertijd!

Comment

Electrisch zonnescherm? Waarom?

Toch maar niet naar de MB dealert geweest?

Enniewee, goede keuze zo'n coupe. Welke kleur en velgen eigenlijk?

Comment

Foto's???
                                          M3 DCT E93

Comment

E92 320i

@ Streamz: velegen zijn styling 187 radiaal spaak 17" 225.
                                            En idd niet meer naar de Benz wezen kijken snel even in de configurator gekeken op de zaak en dan wordt je niet blij van de prijs. Plus ik vind de coupe mooier. Ooit komt er vast wel een Benz als ik later groot ben.
                                            De kleur is weinig origineel maar wel mooi Saphir Zwart van binnen ook Zwart.
                                            Het zonnescherm dat leg ik je nog een andere keer uit.

De Foto's zijn er nog niet want we hebben nu eerst te maken met een LM die de auto moet goedkeuren en dan bestellen ed.

Comment

levering e92

Morgen komt ie dan de e92! Als het ooi weer is zal ik ook ff plaatjes schieten.

Comment

Working...
                                              X