Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AUDI A1 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AUDI A1 Sportback

Bron: Link.

Mooi autootje, overdesigned - dat wel, maar dat schijnt de huidige norm te zijn. Verder vroeg ik me af wat dit nu toevoegt aan het gamma van Audi? Moet de concurrentie aangaan met de de Mini en de MiTo ongetwijfeld, maar binnen het eigen gamma schurken ze nu allemaal wel dicht tegen elkaar aan. Wat me verder nog opvalt is dat de 'soberheid' helemaal weg is ... is een beetje contradictorisch met het hele 'groene' beleven en zo ... gaan we terug naar de roaring '50 met vinnen en lampen en spaceship lookalikes?

Rock on. RS.

Wat heb je er nou aan om van een minimodel een sportback te maken?
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Nou ja, dan weten we in ieder geval hoe over een aantal jaar de nieuwe Seat Ibiza eruit gaat zien. :)

Comment

Wauw COOL! Was bang dat ze een 3-deurs van de A1 zouden maken maar dit bakkie mag zo op m'n (niet bestaande) oprit staan! *

*) Minus de lelijke glimmers.
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Huu, dat ruitje van die achterdeur! Sterker nog, de hele máát van die achterdeur ten opzichte van de voordeur. Dit ziet er wel heel erg uit als een driedeurs waar ze nog stel deuren in moesten proppen.

Dus hoezo cool? LELIJK!
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Leuke neus, maar de proporties zijn een beetje zoek zoals onze writert al constateerde. Ik wil er nog aan toe voegen dat er weinig back in deze sports zit. En dat is volgens mij niet alleen optisch. Met 2 kratjes bier naast elkaar is de ba(c)k volgens mij vol.
            Every second of your life is a part of your song

Comment

Leuke auto. Volgende week ga ik 'm live bekijken in Parijs.

Comment

Working...
              X