Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW = onderstuurd klotehok :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW = onderstuurd klotehok :-)

wat een ***

E
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

En wat een vette donuts man!

Not.

Comment

Ja, lach maar, weet niet wat die met z'n onderstel gedaan heeft, maar het IS een serieus onderstuurd klotehok.

LOL, ROFLMAO, ETC, ETC, dat dan weer wel :-).
      Last edited by Lennart; 08-10-08, 20:23.

Comment

als ik met mijn beemer destijds de koppeling niet hard genoeg liet schieten bij het inzetten van een drift gebeurde exact hetzelfde

te weinig vermogen om te driften krijg je dat

maar hee dan kleun je hem toch achterop een dodge RAM ?

LOL

E

Comment

Prutser 1ste klas. Het was zeiknat en glad daar, daar moet je echt wel een sliphoek kunnen maken hoor.

Comment

Ha, die Gummers;

Onderstuur, dat had toch iets met bochten te maken?
            Die gek rijdt gewoon in rechte lijn tegen die truck aan!
            Maarreh; neonlampjes, blingvelgen; 'nuff said....
            Scherven brengen gelul.

Comment

Precies. Geen medelijden mee.

Comment

LOL, geen enkele donut, maar wel onderstuurd die DODGE wegkoppen. ROFL mooi man.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

wth?! Het is eigenlijk nog knap om het zo te doen.
                  Forza!

Comment

Valt zelfs op nat wegdek geen donut mee te draaien?

Comment

zelfde soort rukkers
                      zelfde foute bak neon licht is niet goed te zien
                      plaats van handeling ,petjes meeting,op mc donalds parkeerplaats met telefoontjes in de aanslag
                      alleen dit gedrocht gaat met overstuur in de prak ;-)
                      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

moehahahahaha

beetje patsen als autoproleet met teveel geld en 2 linkerhanden ,voor die kwijlende sloebers en dan dit!
                        Another crash clip,this time a classic ferrari 512 BB tuned by Koenig.It's just another person who want's to show off in this Ferrari Show. :DHe definitly ea...
                        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

ROFLOL skitterend:))))

heeft eigenlijk niks met te weinig vermogen te maken, 't is nat zat: maar 't gemis van 'n sperdiff en 'niet weten hoe'.
                          Kwam ook vaak voor bij 330/335i op nat, maar mits juist ingestuurd kwam ie vaak wel 'n beetje om.Gewoon doelloos gasgeven en insturen met een sperloze rwd-ert ook op nat resulteer 9/10 keer in dit soort triestheid (al dan niet met 'n aanvaring met 'n geparkeerde Pickuptruck :))))
                          "Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
                          Mattheüs 7:3-5
                          "I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
                          "One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
                          "The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetRyan Bekijk bericht
                            Valt zelfs op nat wegdek geen donut mee te draaien?
                            Jawel, maar dan moet je wel weten hoe. :)
                            Minder sturen met voorwielen, 1 versnelling hoger gaan rijden, momentum creeren en de boel slopen door met je koppeling te kloten. Clutch dumpen, shift lock, of heel veel snelheid maken. Maar eigenlijk moet je 't met zo'n ding en zulke dikke wielen helemaal niet willen proberen, zo gaaf is 't allemaal niet. :)

Comment

rustig insturen
                              op 1 oor leggen
                              en dan gaan met die banaan

Comment

Ja hoor, stelletje forumridders. Post je eigen donutfilmpjes dan, waarin je kundig alle pick-ups ontwijkt. Helden op sokken. :)

OK, dat filmpje van TSM is wel ERG sneu. 0 donuts (ondanks de titel van het filmpje), 0 verstuur, zelfs geen onderstuur, gewoon recht erin.... hoe krijg je het voor mekaar??
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

OMG!

Vol onderstuur langs een container, keurig de knipper aan om vervolgens nog harder onderstuurd op die Dodge te klappen. Wat een stumper..

Comment

LOL @ 740i en Ferrari.

Die 740i is echt hilarisch.
                                    De Ferrari is ook niet heel slim, maar op zich kan zoiets ook de beste nog overkomen denk ik als je domme pech hebt.
                                    Dit lijkt mij typisch geval van koude bandjes, ze rijden immers allemaal net weg daar.

Comment

wat was überhaupt het idee in het filmpje van de 740?! burnout half op een 'ramp'? Die heeft serieus zuurstof tekort.
                                      Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                        wat was überhaupt het idee in het filmpje van de 740?! burnout half op een 'ramp'? Die heeft serieus zuurstof tekort.
                                        zal ik eens een geheim verklappen?
                                        al dat petjes volk wat daar aanwezig is ,heeft zuurstof te kort, dat ding had ook omstanders kunnen verwonden

Comment

Maar dat was in dit geval GOED geweest, zeker als je de mouthbreathers uit kunt schakelen voordat ze zich voortplanten. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                          X
                                          😀
                                          🥰
                                          🤢
                                          😎
                                          😡
                                          👍
                                          👎