Op mobile.de is het aanbod uiteraard een stuk leuker. Vooral op de V8 versie van de 100 S4 lijkt LPg me geen probleem. Sterker nog de grootste kostenpost naast aanschaf zal toch brandstof zijn, dus why not. Onderhoud kan ook tegen vallen inderdaad.
Als ik nog es een baan in de buurt krijg ipv een met leaseauto waar ik half NL mee rond moet/mag, zou ik zoiets toch sterk overwegen.
Wat zou hier nu de slimste keus zijn? De 2.2T versie of de latere V8 versies? Ik neig naar de turbo, met een chipje (staat een 370pk versie op mobile!!) net zo rap als de V8. En waar blijft Brun :)
V8 is inderdaad goed op LPG te doen, maar de 2.2 turbo is uiteraard het gaafst...
Onderhoud valt denk ik wel mee hoor, mits je een goeie koopt, dus met een aantoonbare onderhoudshistorie. De beste vind je inderdaad nog altijd over de grens.
Houd wel rekening met de typische Audi-kwaal: niet elk onderdeel is nog leverbaar.
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Ik zal die gasten even vragen of ze wat meer foto's van die auto hebben. :-)
LOL, ja ik mis ook details van de binnenkant van de linkerwielkast om een beetje een goed beeld van de auto te krijgen! Ook voor wat betreft de ruimte onder de rechtervoorstoel laten ze ons in het ongewisse. Ze zullen toch niet iets te verbergen hebben? :-)
Supercool ding man. 14K voor zo'n mooie en snelle limo!
Ik vind dit juist wel een mooie A6 overigens. Lekker modern uiterlijk al in tegenstelling tot de eerste A6 etc.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Net of er bijna geen sedans geleverd zijn in Nederland, de avant van dat model heeft een te hoog burgerbak-de maxicosi moet ook mee- gehalte wat mij betreft. Gewoon de sedan een beetje laag op z'n poten, veel mooier. V8/A8 achtige uitstraling...
Sodeju, 500pk in die SWB.
Toch wel een bruut gebakje. Ik hou wel van die eighties-style uitbouw bij de wielkasten (zoals de Delta Integrale).
Het is trouwens geen origineel, valt me op, maar een zelfgebouwde: de C-stijl en de voorruit lopen bij het origineel steiler omhoog. Waarschijnlijk is dit een coupé met een stuk eruit gezaagd. Zulke projecten duiken vaker op, de laatste jaren.
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Vet ding Steffie. Goedkoop in aanschaf, maar je gaat failliet wanneer er iets stukgaat. Groot voordeel voor deze is dat het een handbak is, die automaatbakken willen nogal eens bezwijken.
Erg dorstig is deze ook trouwens. Reken op 17,5l/100km GEMIDDELD.
Tjonge, had die fotograaf Parkinson ofzo? Of zijn die foto's zo vaag om te verbergen dat er wel heel veel TLC tegenaan moet om er nog iets moois van te maken? :)
Comment