Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het "fappen op oudere Audi's" topic deel II
Collapse
X
-
Op mobile.de is het aanbod uiteraard een stuk leuker. Vooral op de V8 versie van de 100 S4 lijkt LPg me geen probleem. Sterker nog de grootste kostenpost naast aanschaf zal toch brandstof zijn, dus why not. Onderhoud kan ook tegen vallen inderdaad.
Als ik nog es een baan in de buurt krijg ipv een met leaseauto waar ik half NL mee rond moet/mag, zou ik zoiets toch sterk overwegen.
Wat zou hier nu de slimste keus zijn? De 2.2T versie of de latere V8 versies? Ik neig naar de turbo, met een chipje (staat een 370pk versie op mobile!!) net zo rap als de V8. En waar blijft Brun :)
Comment
-
*loopt met de broek los het draadje in*
YEAH.
:-)
V8 is inderdaad goed op LPG te doen, maar de 2.2 turbo is uiteraard het gaafst...
Onderhoud valt denk ik wel mee hoor, mits je een goeie koopt, dus met een aantoonbare onderhoudshistorie. De beste vind je inderdaad nog altijd over de grens.
Houd wel rekening met de typische Audi-kwaal: niet elk onderdeel is nog leverbaar.Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
't kost wat, maar dan heb ie ook wat:
imho echt een tijdloze schoonheid, dit model A8....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iep Bekijk bericht't kost wat, maar dan heb ie ook wat:
imho echt een tijdloze schoonheid, dit model A8....BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtIk zal die gasten even vragen of ze wat meer foto's van die auto hebben. :-)
Comment
-
Supercool ding man. 14K voor zo'n mooie en snelle limo!
Ik vind dit juist wel een mooie A6 overigens. Lekker modern uiterlijk al in tegenstelling tot de eerste A6 etc.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Ik reed vorige week trouwens nog achter zo'n hoekige Audi 200 Turbo!
Lelijk, maar erg cool!
Zo'n ding : http://www.sommerhalder.biz/images/h..._200_Turbo.jpg
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Sja, die hoekige jaren 80 100's en 200's vind ik ook niks qua looks. De rest wel: coupe's, UrQ, GT, V8 etc.
Vanaf typC4 (de 100/A6) vind ik het 100/A6 model mooi. En daarvan is een S6 4.2 sedan zoals op het plaatje in mn post hierboven het summum!
*Fapt het draadje weer uit*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Baron Bekijk berichtBmw f11 525d e46 330 cabrio
Comment
-
Lelijk, W220l. Bruut. Maar lelijk. Die verkorte versie is drie keer niks. :-)
Nee, dit is hem nog altijd voor mij...
http://www.kvquattro.com/gallery/1.jpgOp dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
"Nog een 1996 s6 Avant in de aanbieding "
Ja niet duur, wel weer een Avant..
Net of er bijna geen sedans geleverd zijn in Nederland, de avant van dat model heeft een te hoog burgerbak-de maxicosi moet ook mee- gehalte wat mij betreft. Gewoon de sedan een beetje laag op z'n poten, veel mooier. V8/A8 achtige uitstraling...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtSodeju, 500pk in die SWB.
Toch wel een bruut gebakje. Ik hou wel van die eighties-style uitbouw bij de wielkasten (zoals de Delta Integrale).Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Staat ook geen AUDI bij he... Dyalinx is de fabrikant.
Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Vet ding Steffie. Goedkoop in aanschaf, maar je gaat failliet wanneer er iets stukgaat. Groot voordeel voor deze is dat het een handbak is, die automaatbakken willen nogal eens bezwijken.
Erg dorstig is deze ook trouwens. Reken op 17,5l/100km GEMIDDELD.
Comment
-
-
Verdomme zeg, wat kom ik in de verleiding.
Door deze: http://auto.marktplaats.nl/audi/2443...t-quattro.html
Kopen, 120 pk-blokje eruit, het blok uit mijn oude Coupé erin (na een omweg via Mannessen), mmmmmmwaaah.
Op Audiforum staat er overigens ook eentje te koop. Maar dan in het zwart.
Somebody stop me!Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
Comment