Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5-cylinder in Audi TT RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 5-cylinder in Audi TT RS

Goed nieuws! Gelukkig geen ultra-opgefokte 4-pitter en ook geen zware V6 in de TT RS. Er komt weer een 5 cylinder in. Zal dan wel een dwarsgeplaatste worden denk ik, in tegenstelling tot de Audi's van weleer.

340pk klinkt goed!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

*gaat even een paar uurtjes zitten fappen*
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

5cyl 340pk op 4 wielen neem ik aan : lekker hoor
        Zal een mooie brul geven !
        E
        يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

450 nm?

Comment

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh klinkt goed.

YouTube Kanal: http://ams.to/youtubeFacebook: http://ams.to/facebookTwitter: http://ams.to/twitterauf Google+: http://ams.to/googleShop: http://ams.to/shop--...

Nu nog iemand die ermee kan rijden, en niet zo'n natte krant als op dit filmpje.
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

dit wordt gewoon een asskicke (homofiele kappers) auto !
                ;-)
                E
                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Klinkt prima, hang dat blokje ook even in een A5 :-) (alhoewel, die TT is wel behoorlijk wat lichter meen ik?)

Comment

Het wordt steeds beter.

AMSTERDAM - Audi vindt het zonde om z’n nieuwe, geblazen vijfcilinder alleen voor de TT RS te reserveren. Zodoende werkt het merk nu hard aan een super-A3 met deze motor. Inderdaad: er komt voor het eerst een RS3!

Comment

omg ..

*Focus RS van de wishlist krast en Audi RS3 erboven schrijft.*
                      Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                        omg ..

*Focus RS van de wishlist krast en Audi RS3 erboven schrijft.*
                        Leuk, maar dan mag je je budget wel even met de helft verhogen denk ik. :-)

Comment

*FAP*

Comment

Zo dat ding klinkt lekker zeg. Blokje mogen ze wat mij betreft in meer Audi modellen proppen. Doet me weer denken aan de Lancia Kappa die m'n ouders toen hadden, klonk ook zo lekker.

Comment

Klinkt zeker lekker. En ook lekker politiek incorrect filmpje weer..! :)

Comment

Fukkin hell. Wat gaaf!

En wat hebben ze met die Haldex gedaan dat 't ding zo RWD-biased geworden is in de regen??

Comment

Ha, m'n 150pk VR5 klinkt bij gas erop ongeveer zoals op 4:22 in filmpje ;)

Scheelt een kleine 70k euros (en 4.5 seconden grin)

Comment

Supergeluid, die kappersbak!! En waarom is woka nog steeds niet te zien in een nederlandse Top Gear-variant, wekelijks? Ontzettend goede presentatie, entertaining, natuurlijk... eigenlijk alles wat al die losers die WEL autoprogramma's op TV presenteren NIET zijn, zeg maar.

Dusseuh, geef die vent eens een echte baan! Hij kan het, duidelijk. :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

*fapperdefap* wat een gaaf hok, en wat een geluid!
                                      Forza!

Comment

Tja, een TV-programma maken is knaaktechnisch heel wat anders dan nu zelf wat filmen en editten en het op internet zetten. Plus reken maar dat er dan weer allerlei belangen gediend moeten worden (lees: importeurs en merken afgezogen moeten worden omdat ze anders niet meewerken).

Nu kunnen die gasten nog aardig hun eigen ding doen, ik betwijfel of dat nog zo zal zijn als ze het via de TV zouden doen. Ik ben bang dat de sjeu er dan een beetje afgaat.

Wat onverlet laat dat Wouter c.s. het erg goed doen.
                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

TT RS ziet er serieus goed uit en de prijs is eigenlijk ook best okay (voor een audi dan...). Ben wel benieuwd naar de auto.

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                          En wat hebben ze met die Haldex gedaan dat 't ding zo RWD-biased geworden is in de regen??
                                          Zat er tijdje terug aan te denken om Golf voor S3 in te wisselen. Tijdens internet afstuinen voor info kwam ik toen op deze site http://www.hpamotorsports.com/haldex.htm. Die hebben een alternatieve controler voor het haldex systeem waarmee je de balans 50/50 naar 30/70 kunt aanpassen. Leek me wel interessant, als je ook hier ziet hoe het uitpakt lijkt het me een must :).

Comment

Ha, die Gummers;

Ka-non-neh, wat klinkt dat ding goed. Ziet er ook goed uit; ander kleurtje, het kleinere spoilertje en je bent het he(renkapp)ertje.
                                            Inderdaad ook een leuke presentatie van Woka; zo wil je als liefhebbert worden aangesproken!
                                            Scherven brengen gelul.

Comment

Gewoon tv negeren en online blijven kijken. Beeldmateriaal is vrijwel altijd leuker op internet. Ook omdat ze schaamteloos veel te hard rijden op duitse binnenwegen ;) Dat kan natuurlijk nooit door de beugel in een officieel nederlands programma.

Comment

Working...
                                              X