Goed nieuws! Gelukkig geen ultra-opgefokte 4-pitter en ook geen zware V6 in de TT RS. Er komt weer een 5 cylinder in. Zal dan wel een dwarsgeplaatste worden denk ik, in tegenstelling tot de Audi's van weleer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
5-cylinder in Audi TT RS
Collapse
X
-
-
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
-
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk berichtomg ..
*Focus RS van de wishlist krast en Audi RS3 erboven schrijft.*
Comment
-
Supergeluid, die kappersbak!! En waarom is woka nog steeds niet te zien in een nederlandse Top Gear-variant, wekelijks? Ontzettend goede presentatie, entertaining, natuurlijk... eigenlijk alles wat al die losers die WEL autoprogramma's op TV presenteren NIET zijn, zeg maar.
Dusseuh, geef die vent eens een echte baan! Hij kan het, duidelijk. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Tja, een TV-programma maken is knaaktechnisch heel wat anders dan nu zelf wat filmen en editten en het op internet zetten. Plus reken maar dat er dan weer allerlei belangen gediend moeten worden (lees: importeurs en merken afgezogen moeten worden omdat ze anders niet meewerken).
Nu kunnen die gasten nog aardig hun eigen ding doen, ik betwijfel of dat nog zo zal zijn als ze het via de TV zouden doen. Ik ben bang dat de sjeu er dan een beetje afgaat.
Wat onverlet laat dat Wouter c.s. het erg goed doen.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
TT RS ziet er serieus goed uit en de prijs is eigenlijk ook best okay (voor een audi dan...). Ben wel benieuwd naar de auto.
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtEn wat hebben ze met die Haldex gedaan dat 't ding zo RWD-biased geworden is in de regen??
Comment
-
Ha, die Gummers;
Ka-non-neh, wat klinkt dat ding goed. Ziet er ook goed uit; ander kleurtje, het kleinere spoilertje en je bent het he(renkapp)ertje.
Inderdaad ook een leuke presentatie van Woka; zo wil je als liefhebbert worden aangesproken!Scherven brengen gelul.
Comment
Comment