Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skoda superb ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• skoda superb ?

Heeft iemand daar ervaringen mee ? Mij lijkt de 160PK DSG een prima aanbod. Luxe, ruim, comfortabel. Wellicht een kanshebber als nieuwe leaser, de V50 moet er nl. in augustus 2009 uit.

Geeft het maar gewoon toe, gisteren Weels On 7 gekeken
    fka v164

Comment

Ik heb een paar weken geleden met de 1.8TSI in Elegance uitvoering gereden. Daar is helemaal niks mis mee.

Zie ook -> http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=1078
      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Zonet de eerste IRL gespot op de snelweg.

Comment

Gisteren met een Greenline uitvoering gereden...

wow....
          E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Ja best mooie klokkies he!

En het verbruik is ook wel netjes natuurlijk...
            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Het hele interieur is er idd dik op vooruit gegaan :)
              E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

gisteren voor het eerst irl gezien.
                werkelijk waar geen gezicht de kont/achterlichten
                heeft een bijzonder "treurig/verdrietig" gezicht als jullie begrijpen wat ik bedoel.
                rest is wel fraai
                E
                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

de ruimte in die auto is echt giga!

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

deze foto is trouwens van vorige model. Je kunt in nieuwe model niet meer je voetjes kwijt op de voorbank. Overigens is nieuwe model nog ruimer.
                    Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

http://www.channel4.com/4car/rt/skod...rb+4x4/30121/2
                      Oef...
                      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Da's wel ERG hard. Lelijk is-ie inderdaad, maar om daar een auto nou zo op af te kammen, als objectief journalist...?

En altijd weer die opmerkingen over jerky DSG. Ik houd staande: die mensen kunnen gewoon niet rijden. Duurde mij 2 minuten om aan te wennen. Ontzettend goede automaat.
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

hihi, GreenLine met 270 op de klokjes , hoezo paradoxiaal :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                            Da's wel ERG hard. Lelijk is-ie inderdaad, maar om daar een auto nou zo op af te kammen, als objectief journalist...?

En altijd weer die opmerkingen over jerky DSG. Ik houd staande: die mensen kunnen gewoon niet rijden. Duurde mij 2 minuten om aan te wennen. Ontzettend goede automaat.
                            Sjah beetje uitleg voor de leken kan geen kwaad:

Dat ding heeft een directe koppeling tijdens het rijden, en als je het gas bij lage toeren loslaat voel je direct de wagen vertragen: dit lijkt op schokken maar dit is niet zo, probeer dat maar eens met een handbak, zelfde effect.

Bij een automaat heb je een koppelomvormer die altijd een beetje slip toelaat waardoor je dit effect niet hebt: met een automaat met koppelomvormer kan je wat ruwer met het gaspedaal omgaan: je voelt dan minder schokken.

Comment

Volgens mij is de Superb een redelijk verkoop/leasesucces, of niet?

Ik zie hem echt hartstikke veel, wel 10 op een dag of zo.
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Verkoopt als een gek inderdaad. Typisch Skoda he, value for money. Full options 1.8TSi 4x4 zit je rond de 40k. En als de spyshots een beetje kloppen dan is de twijfelachtige achterkant met het uitkomen van de combi (IAA in september) ook opgelost.

Ik denk voor 90% mn volgende leaser.

Comment

Working...
                                X