Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bmw Z4

De afgelopen weken werden we al lekker gemaakt met spyshots, teasers en scans van de nieuwe Z4. Vandaag beginnen we de dag goed met high-res foto’s, video’s en officiële info! De Z4 wordt leverbaar in 3 uitvoeringen met enkel 6-cilinders. Deze zijn te verkrijgen in de volgende uitvoeringen: de Z4 sDrive23i levert een vermogen van […]

Hier nog niemand over gehoord, terwijl het vorige model hier toch best populair is. Meningen?
    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Mooi ding hoor.

Doet u er mij maar 1 :-)

Comment

Ha, die Floris;

Ik vind het geen verbetering; juist de vorige Z4 was zo'n verademing ten opzichte van de Z3 omdat het knip-je-ook-thuis-effect hier zo goed was vervangen door een veel meer basic en sportievere roadster. Het meest geslaagde Bangleontwerpen bovendien, naar mijn smaak. Nu, met die zachtere, rondere lijnen en die hardtopconstructie gaat het mij toch weer te veel richting Gooi- & PC-cruiser. Jammer.
      Scherven brengen gelul.

Comment

Ik vind hem topless nog wel redelijk smoelen als een scherpe roadster. En profile is de kont een tiktje te hoog (hard dak doet dat altijd) en de achterkant oogt ook gewoon goed. Ik vond de huidige Z4 een plaatje en ook deze mag er wezen, maar waarom in godsnaam zo'n stalen dak. Weg onderscheidend vermogen, weg echt roadster-look ook met dak dicht.

Groet
        GJ

Comment

Hmm zo basis van de plaatjes zeg ik doe mij de oude maar, die scherpe bangle belijning vond ik juist erg gaaf. Dit ziet er weer wat softer uit en in combinatie met stalen dak meer een boulevard cruiser dan een sportwagen. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe zo'n ding in het echt overkomt.

Comment

Mooie kar, mn de voorkant, dan komt er wel wat aan..................

Nu heb ik verder niets met roadsters, maar dit is na de 3 coupe de mooiste BMW momenteel.........................niet dat ik er een zou kopen............

De vorige Z4 vond ik echt niets ( ik heb er flink mee proef gereden, Z4M) zowel in looks als in rijden is/was het niet mijn ding, de nieuwe is mooi, maar qua rijden zal er niet veel tov de oude veranderd zijn, dus ik bedank beleefd.
            If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Mooi ding en IRL vast mooier dan op de plaatjes.
              Huidige Z4 blijft trouwens ook erg gaaf.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Iemand die weet of die nieuwe Z4 al ergens bij een dealer staat te pronken in .nl?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen Bekijk bericht
                  Hmm zo basis van de plaatjes zeg ik doe mij de oude maar, die scherpe bangle belijning vond ik juist erg gaaf. Dit ziet er weer wat softer uit en in combinatie met stalen dak meer een boulevard cruiser dan een sportwagen. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe zo'n ding in het echt overkomt.
                  +1
                  Veel lijnen zijn weggelaten en maakt em minder uniek. Front vind ik wel mooi (koplampen zijn weer lekker bij de tijd). Achterkant is te normaal/saai, de oude heeft een lekker dik en kort kontje en ziet er gedrongen uit.
                  Dat CC dak is wel erg jammer trouwens :(
                  Nieuwe is zeker niet verkeerd hoor, zal IRL wel prima eruit zien, maar als ik op basis van deze foto's moest kiezen kwam ik toch echt weer thuis met m'n huidige Z4.

Comment

Nieuwe Z4

Een erg mooie auto geworden. Zeker de achterlichten zijn erg mooi geworden.
                    Ook het vaste dak is geslaagd de voorkant is erg strak geworden.
                    En wat zie een electronische handrem! Jammer dat ie niet in mijn in bestellig zijnde 3 Coupe zit. Een mooie auto!

Comment

Working...
                    X