Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deutmeyer Kleve

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Deutmeyer Kleve

Wie weet wat de toestand is met de BMW garage Deutmeyer in Kleve?
    Faillissement?

En welke goede Dealers in de buurt komen in aanmerking voor onderhoud?

Tsja, lullig, al die Nederlanders in en rond Kleve bestellen hun leaserts natuurlijk in NL. En die Duitsers, die hebben geen geld meer...
    Toch verbaast het me.

Comment

hmm dit verhaal heb ik volgens mij laatst gehoord. Voor een goede bmw dealer in het oosten ga je naar smudde. dik tevreden over!
      Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

eigenlijk was het bedoeld voor onderhoud, want mijn boordcomputer signalering wordt roder en roder.

de duitsers zijn toch kwalitatief beter qua onderhoud,
        en de rekening is minder duur in Deutschland.

Comment

welkom op Gummen, Teun.

Wat voor BMW hebben we het over?
          Forza!

Comment

Voor een goede bmw dealer in het oosten ga je naar smudde. dik tevreden over!
            egh..............daar heb ik ooit nog eens een E46 M3 CS willen bestellen, offerte gevraagd en nooit meer wat van weer gehoord.....................terwijl er mondelinge afspraken waren gemaakt en ik mijn "oude" M3 ter inruil had aangeboden. Die werd ook grondig geďnspecteerd en goed bevonden.

Zegt die verkoper; "ik ga nu met vakantie, bel je als ik terug ben." Goed hoor, een man een man, een woord een woord, met een handdruk uit elkaar..................dat telefoontje moet nog komen ( 3 jaar geleden intussen, kan natuurlijk zijn dat ie nog met vakantie is...:-)

Ik ben geduldig hoor, maar neem me niet kwalijk dat ik hem ergens anders gekocht heb.............................mij zien ze daar dus nooit meer.

Afspraken niet na komen flik je mij maar 1 keer...............
            Last edited by Romo; 13-01-09, 19:04.
            If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

het was bedoeld voor mijn 330i (zie plaatje),
              ik was er vorig jaar, toen heb ik mijn boordcomputer nederlands willen leren, men kwam erachter dat mijn auto eerst een nieuwe update versie moest hebben. (taal omzetten kostte me in duitsland €60 en in nederland €120).

Maar nu komt mijn grootte beurt eraan, dus ...

heeft iemand nog suggesties voor een duitse dealer in de buurt van Kleve?
              Attached Files

Comment

Herbrandt :-)

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍