Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vouwwagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vouwwagen

Nou ja, een aluminium spaceframe bekleedt met stof, vier wielen en een stuur ;-)

Geen Z9 of M10, maar de volgende generatie BMW Z4, daar geeft de BMW Gina Light Vision concept een voorproefje van. Bepaalde vormen zoals de vouwen van de carrosserie zullen we straks terug zien bij de nieuwe Z4. De carrosserie zelf is bijzonder. Een aluminium spaceframe zien we vaker terug, maar BMW bekleedt het spaceframe […]
    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Een soort wielren auto zeg maar?

Eigenlijk vindt ik het wel een briljant idee, als die stof het een beetje houdt irl.
    Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Bekijk vooral de video. Ik vond hem eerst maar zo-zo, maar vind het concept(eindelijk een car met een echt concept ;)) eigenlijk met de minuut fascinerender worden.
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Hmm, ik vind dit echt gaaf. En Bangle heeft gelijk, its all about emotion. De manier waarop die autovorm zich aanpast ... is geweldig. Een paar jaar onderzoek in materialen en dit zo wel eens heel gaaf kunnen worden.
        En inderdaad eindelijk nog eens een conceptcar die het woord concept verdient.
        Rock on. RS.

Comment

Aha een Velorex!

Onderschrift met handtekening en de groeten.

Comment

Leuk als het patroon in de Burda komt te staan. Kun je bij de HEMA of Ikea een leuk stofje uitzoeken...
            Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Working...
            X