Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bangle bedankt!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bangle bedankt!

NOT.

Ik denk dat het vertrek van Bangle net zo welkom is als dat van Spee.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Alsof we blij moeten zijn met Adriaan van Hooydonck. Die gast is net zo erg, zo niet erger. :-(

Comment

Gelul. Zonder deze twee heren had BMW de uitstraling van een Audi...

Als Z4-rijder vind ik dat maar niks, een merk waarbij de modellen op mekaar lijken, waarbij de facelifts op mekaar lijken en waar de verschillende generaties op mekaar lijken. Bij BMW zie je zo dat een E30 bestuurdersdeur niet in een E36 past, en een E46 deur ook niet in een E90 zonder 'heritage' te verliezen, maar volgens mij is 80% van het ontwerp van de bestuurdersdeur van een Audi A4 de laatste 10 jaar ongewijzigd gebleven, om nog maar te zwijgen over de gelijkenissen met de A6 en A3...
      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NAS Bekijk bericht
        Alsof we blij moeten zijn met Adriaan van Hooydonck. Die gast is net zo erg, zo niet erger. :-(
        Inderdaad. De 2 meest-wenners zijn van Adriaan(de E62 6 en E65 7). De Bangle-butt is een Adriaan-butt. Maar vooral de 6 is na gewenning best apetijtelijk en wat erna komt vind ik zeker voor de laatste jaren gewoon goed(de auto-80's zijn jammergenoeg voorbij, de auto-90's vergeten we, al mag je best een E38 neerzetten, strikje hoeft niet).

O.t.: Op zich vind ik het Matrouschka effect helemaal niet erg... Als je het bij 3 wagens en mooi doet(bijv: e30, e34 en e32). Alleen lijken er ondertussen teveel Audi's te lang opelkaar. Alleen wat dat met deze heren te maken heeft weet ik niet, een E36 lijkt (jammergenoeg voor die wagen) niet op een E30 en toen was er nog geen Bangledonck in den buurt. Uitzondering d.d.r.b. E12/E28.
        Every second of your life is a part of your song

Comment

Working...
        X