Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe gebruikte Benzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De tweede eigenaar heeft er idd weinig mee gereden, wel dealeronderhouden .
    Nap is logisch.
    De kleur is cubanietzilver .
    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Dan maar een gepantserde S-klasse?

Het betreft hier een zeer mooie gepantserde s65. Een limousine met een monster onder de motorkap en ook nog eens super veilig door de aangebrachte bepantsering. Auto is onbegrensd en loopt tot ruim
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Geen alledaagse uitvoering, te koop in Maastricht. Raad de BN'er die de eerste eigenaar was. André Rieu of zo?
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Geen alledaagse uitvoering, te koop in Maastricht. Raad de BN'er die de eerste eigenaar was. André Rieu of zo?
          Kijkend naar de plaatjes dan is dit inderdaad de Tuin van Andre dat is ongeveer de achterbuurman van mijn ouders.

Comment

• Je mag niet meer raden...

Comment

• Wie is Pierre ??

Nah, da's vast de zoon van Rieu he... ;)

Comment

• Inderdaad en die woont naast pappa heeft 3 huizen opgekocht en aan elkaar geklust. Heel mooi ook.

Comment

• Hah, was echt een domme gok. Maar goed, veel mensen die dit soort wagens kopen zijn er niet, en als je dan in je hoofd filtert op "Maastricht" en "meer geld dan gezond verstand", dan denk ik al snel aan die snarenvirtuoos. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Gummers;

Gezien de bepantsering is de heer Riool zich er blijkbaar wel van bewust dat niet iedereen fan van hem is.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik denk dat de verzekeringsmaatschappij ook wel wat te zeggen heeft gehad ivm de waarde van de violen... ;)

Comment

• Ik blijf het een mooi model vinden:
                        http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/m...reviousPage=lr
                        8.2 met supercharger?

Comment

• +1 ik vind ze ook erg fraai.

Comment

• Een "bomvolle" fiscaal aantrekkelijke E-klasse in de aanbieding.
                            E320 Avantgarde met 119.000 km, dealeronderhouden.
                            http://www.mercedesforum.nl/forum/vi...766197#p766197

Comment

• Iemand nog een wolf(279 pk) in schaapskleren(geen uitgebouwde schermen) voor weinig ??
                              wel een beetje werk maar een sleeper uit het boekje... ;)

http://www.mercedesforum.nl/forum/vi...782459#p782459

Ander uitlaatsysteem doet wonderen voor het vermogen bij de 400E

Comment

• Wel een heel veilige auto, zo'n W124.
                                Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Tja, dat wordt gezegd he..

Comment

• Leuke wagen, maar iets te veel werk voor mij.

Ik zit een beetje naar deze te gluren als youngtimer:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=278745869

Ook wel een wolf in schaapskleren. Voor de buitenstaander een anonieme klerkenwagen.
                                    Last edited by scuderia; 23-07-16, 23:37.

Comment

• Dan moet je wel van het rechterpedaal afblijven ;)

Comment

• Oei, die 400E is interessant zeg...

Comment

• Ik vind die C32 AMG ook gaaf. Liefst als stationcar.

Comment

• Mooie C32. Hoe lang gaat zo'n compressor mee? Waar mag je op rekenen qua gemiddeld verbruik zonder ál te zware voet...1 op 8 ?
                                            All you need to remember is the number '70' .

Comment

• Wat ik er over gevonden heb, is dat de koppelomvormer wel eens overbelast kan raken en stuk gaan, en dat hij zuipt als een tempelier.

Mijn ouders hebben een 180 kompressor gehad. Fijne betrouwbare wagen en die motor liep heel mooi. Klein beetje als een zes-cilinder. In de verte.
                                              Last edited by scuderia; 24-07-16, 10:14.

Comment

• Nee die w203 spreekt mij niet aan. Zal prima rijden, maar de voorgaande C vind ik, vooral als station, een stuk mooier. Een C43 AMG station zou mij wel passen, maar helaas zijn daar niet veel van... Die atmosferische V8 spreekt ook meer aan dan die compressor V6.

Comment

• Jij wil perse een V8, begrijp ik (in een SL, een E of een C).
                                                  C43 zijn iets van 800 stuks station van gebouwd slechts. C36 zijn er meer van maar dat is ook weer een zescilinder.

Comment

• Ik weet nog wel een W202 C54 te koop.
                                                    Yep, 54, dus geen 36,43 of 55.

400 pk :)

Comment

• Die C43's heb ik ook naar gekeken, maar liever iets moderners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                                                        Jij wil perse een V8, begrijp ik (in een SL, een E of een C).
                                                        C43 zijn iets van 800 stuks station van gebouwd slechts. C36 zijn er meer van maar dat is ook weer een zescilinder.
                                                        Idd. Ik vind dat de V8 ook bij dat AMG gebeuren hoort. Beetje raar eigenlijk, want de C36 is veel interessanter dan de C43, omdat daar veel meer mooie ouderwetse tuningtechnieken zijn gebruikt dan bij de V8 uitvoeringen. Maar ja, dat V8 gehamer he... En de C36 was er niet als station. En ik vind de W202 station een goed geproportioneerd, tijdloods model. De W203 is zeker moderner, maar naar mijn smaak minder goed opgedroogd.

Comment

• Weekendje Bodensee plannen dan maar... :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...0&pageNumber=1

Comment

• Fiscaal aantrekkelijke C32 AMG

http://www.mercedesforum.nl/forum/vi...788945#p788945

Opties
                                                            - Xenon
                                                            - Schuifdak
                                                            - Comand GPS
                                                            - 6CD lader
                                                            - gatverwarming
                                                            - lederen zetels
                                                            - Bose sound (met Aux in)
                                                            - Centrale vergrendeling met comfortsluiting/opening
                                                            - Dimmende binnenspiegel (buitenspiegel ook?)
                                                            - Dus geen memory-pakket
                                                            • Mercedes-Benz Type: C32 AMG
                                                              Kenteken: *belgie*
                                                              Geregistreerd in:/België/
                                                              Bouwjaar: 2001
                                                              KM stand: 156000
                                                              Versnelling:/Automaat
                                                              Brandstof: Benzine
                                                              Kleur: Paars (officiële naam herinner ik me niet meer)
                                                              Opties: Alle af-fabriek gemonteerde AMG opties + schuifdak + comand

Vraagprijs: € 10450
                                                              Foto's:

Comment

• Mooi ding zeg. Ik vind de velgen die ik eronder heb iets mooier, maar dit is zeker een fraai exemplaar.

Comment

• Misschien nog een gummerd op zoek he.. ;)

Comment

• Zag m al op het mercedesforum staan. Nice, maar geen V8 he :)

Comment

Working...
                                                                  X