Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe gebruikte Benzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gave kleur. En dan inderdaad met net van die velgen als Scuderia heeft eronder.

Comment

• Dit is toch ook wel een hele chique kleur...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...e&pageNumber=1

Comment

• Tja, je kunt het altijd proberen:
        Hierbij bied ik mijn Mercedes clk320 / c63 amg coupe aan.
        Hij is van het bouwjaar 1998 / 2013 dit vanwege een compleet vervangen carrosserie waardoor de auto precies een echte AMG is!

http://ww3.autoscout24.nl/classified/306709313?asrc=st

Comment

• Da's meer iets voor het fout gegaan draadje ;)
          Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
            Ik weet nog wel een W202 C54 te koop.
            Yep, 54, dus geen 36,43 of 55.

400 pk :)
            Beetje laat maar: gaaf ding!
            Flinke swap(s) als ik het zo lees op mbworld
            ------------------------------------------------
            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Hoe zo??

Hij vraagt er 10000 minder voor als het taxatie rapport van 4 jaar geleden aangaf en hij is full-options, want xenon kan ingebouwd worden ;-)

Comment

• Dat xenon aanbod is de doodsteek voor dit zoekplaatje.
                Ben benieuwd waar het AMG deel uit bestaat.
                Zal wel beperkt zijn tot een sticker.

Comment

• Die Kwibus is echt een kenner hè, dat hoor je zo.

Kan ook niet anders: https://www.gummen.org/forum/auto-s/...344#post841344

Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Link naar die C54?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zoefie Bekijk bericht
                      Tja, je kunt het altijd proberen:
                      Hierbij bied ik mijn Mercedes clk320 / c63 amg coupe aan.
                      Hij is van het bouwjaar 1998 / 2013 dit vanwege een compleet vervangen carrosserie waardoor de auto precies een echte AMG is!

http://ww3.autoscout24.nl/classified/306709313?asrc=st
                      Lol. Dat was veel moeite voor bedroevend weinig resultaat.

Comment

• Lol, wat een vreselijk ding. Nou vind ik dat type CLK niet echt fraai, maar het kan dus nog erger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                          Die Kwibus is echt een kenner hè, dat hoor je zo.

Kan ook niet anders: https://www.gummen.org/forum/auto-s/...344#post841344
                          Probeer nou eerst eens wat kms te maken zonder kosten met die Saab.
                          Zal wel huilie huilie worden zodra er wat sneuvelt.

Comment

• Knappe Benz?
                            Tis maar wat je mooi vindt, en ik vindt het wel wat hebben ;-) alleen jammer dat er zo'n "simpele" radio in zit, je had ze ook nog wel eens met een hele toren aan stereoapparatuur ingebouwd.

kan ook in de rubriek: ambitieuze vraagprijs, maar ja vindt maar eens een andere.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...er=1&fnai=next

Comment

• "Vind maar eens een andere" ;)
                              Beetje werk, geen handbak.
                              Maar ach, de prijs maakt veel goed..
                              https://classiccars.com/listings/vie...lle-utah-84326

Comment

• Ha ha W220, je hebt gelijk.
                                Maar ik vindt die "van mijn" toch periodieker uitgerust.

De velgen, het stuur, de Recaro's?, de wijzerplaten (waarvan ik zou zeggen Carat by Duchatelet?) maar er staat AMG op.

Maar goed, jou iets over MB's vertellen is niet nodig heb ik (allang) het idee ;-)

Comment

• LOL. 'Gold plated wheel bolts'.

Ik krijg spontaan jeuk en uitslag van dat interieur. Brrrrr.

Comment

• @W220 waar staat dat 1000SEL voor het is een 5L V8 toch?

Comment

• Yep, de typeaanduiding 1000SEL schijnt te zijn ontstaan bij SGS na het afleveren van een verherbouwde 500 SEL aan een klant uit het Midden-Oosten( waar anders vandaan he ;) ). Er werd gezegd dat het karretje nu 2x beter was dan een originele 500. En 2x500 = 1000.
                                      Overigens was de typeaanduiding het best verkochte artikel, Stoutjesdijk( de Groot/Grootauto,s ;) ) had ooit die dingen staan van SGS( een witte idd) en een verlengde van Trasco en de 380 SEL die er naast stond had dezelfde 1000 SEL aanduiding op de kofferbak.

Comment

• Dank W220 ik zag idd verlengde versie staan maar die prinsen kar op mobile.de is niet verlengd. Niet mijn ding doe mij maar een late 560SEL of een W140 600SEL en alles daarna is ook mooi.

Comment

• Eens. :)
                                          Overigens was MB niet echt happy met de verherbouwde koetsen, de ster etc. mocht niet in of op de motorkap/achterklep staan.
                                          Vooral de vleugeldeur SEC's uit die jaren waren echt "brrrrr.." , en dan ook nog met een uitbouwset en ontiegelijk brede sloffen op de achteras.

In Dubai staan fraaie W126 te koop, voor een rooitje of 7/8 staan er 500/560 SEL met weinig km te koop.

Comment

• Ik kan me de duitse Autokatalogs uit de jaren 80 nog goed herinneren. Die hadden een speciaal hoofdstuk met al die tuners met hun gedrochten. Hier staan ze ook allemaal netjes opgesteld. Op deze ''what's in a name" site... http://www.1000sel.com/

Comment

• Lol, wat een topsite Elentinos. :)

Comment

• Die eerste serie AMG W126 :)

Comment

• https://www.passioncar.de/youngtimer...in-winter.html

Serieus geld, maar wat een gaaf ding...

Comment

• http://thijstimmermans.com/voertuig/...lang-solarbeam

Heb h'm al een paar keer buiten zien staan, en kan nog steeds niet zeggen dat ik de kleur mooi vindt. Normaal ben ik wel van de kleurtjes, maar dit vindt ik too much

Comment

• Voor een SLC is zoiets prima, maar voor een S-klasse?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Voor 4 ton mag die gele kanarie ook wel in het draadje ambitieuze vraagprijzen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zoefie Bekijk bericht
                                                          Normaal ben ik wel van de kleurtjes, maar dit vindt ik too much
                                                          Op een S wel inderdaad. Meer iets voor een Cinquecento. :)
                                                          Last edited by Joep; 12-06-17, 14:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht

Op een S wel inderdaad. Meer iets voor een Cinquecento. :)
                                                            weer s iets anders dan dat eeuwige Abarth-geel ;)
                                                            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Iemand nog op zoek naar een bijtellingsvriendelijk kanon??
                                                              https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...sPage=lr&pos=4

Zeer zeldzame Brabus SV12 op basis van de W220 uit 2001 met slechts 56.900 kilometers.
                                                              De auto is origineel door brabus geleverd en is voorzien van brabus certificaat.
                                                              Wereldwijd zijn er slechts enkele tientallen geproduceerd.

Vvoorzien van alle gemakken, waaronder zelfs adaptive cruise control.
                                                              Alles werkt.
                                                              De auto verkeerd in uitstekende conditie en is werkelijk als nieuw. De bodem heeft geen aanslag of roest.

Brabus uitgevoerd met:

-Brabus motor, door de fabriek opgeboord naar 6.7L
                                                              -Brabus Bumper voor
                                                              -Brabus Bumper achter
                                                              -Brabus Side skirts
                                                              -Brabus 20inch breedset
                                                              -Brabus High Performance geventileerde remsysteem met 6 pistons per kant en 370mm voor. Voor de achterhoede -4 pistons per kant en 355mm schijven.
                                                              -Lederen Brabus bekleding
                                                              -Luchtvering
                                                              -Distronic
                                                              -Climate control
                                                              -Cruise control
                                                              -Parkeersensoren
                                                              -Geventileerde/Verwarmde elektrisch verstelbare massagestoelen

Comment

• Zag deze al op Autoblog voorbij komen. Andere velgen, normale gril, andere vloermatten en bijpassende radio en dan is het toch wel een coole bak... Vind ik dan.
                                                                BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

• Kortom, geen Brabus meer :)
                                                                  De radio zal zijn vervangen omdat het vermoedelijk een ex-Japanner is, dan heb je namelijk in NL niets aan het Comandsysteem.
                                                                  Of kan zelfs geleverd zijn zonder Comand af fabriek.

Comment

Working...
                                                                  X