Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe gebruikte Benzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ar
    replied
    http://s243.photobucket.com/user/bus...09053.mp4.html

    Weet niet of die te zien is:

    Uit de oude doos Turkije 2009 in mijn 635csi. Ingehaald worden met 120 door een vrachtwagen met oplegger.
    Last edited by Ar; 31-03-20, 09:16.

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Ik kwam de heren van Zurel tig jaar geleden regelmatig tegen in Frankrijk, 140 over de Peage ;)

    Leave a comment:


  • Flower
    replied
    Dat is al helemaal niets bijzonders. Voor het begrenzertijdperk liepen alle vrachtwagens met gemak 120 km/h.
    Na het tweaken van de mechanische brandstofpomp resulteerde dit vaak in een zwaar rokende en 150 km/h rennende diesel.

    Vroeger alles beter? Naaah, wel vaak leuker. :)

    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    Gaaf ding zeg! En haalt gewoon 119km/u.

    Leave a comment:


  • Flower
    replied
    Jazeker. Er zijn zelfs vrachtwagenrestauratie bedrijven: https://www.leobol.nl/

    Leave a comment:


  • Ar
    replied
    Dat was in die tijd veel vermogen.
    Heb je ook verzamelaars met vrachtwagens?

    Leave a comment:


  • Jeroen
    replied
    Dit is niet het goede draadje, maar wat eigenlijk wel? Een MB AMG......vrachtwagen. Met camera’s als spiegels. Toen al.

    http://link.marktplaats.nl/m15092768...ontent=app_ios

    Leave a comment:


  • Ar
    replied
    The S 600 was the main 12-cylinder engine model of the W220 body. The increased output of the engine enabled this W220 to keep up with a Ferrari 575M Maranello according to one automotive magazine of the era. The 2003 S 600 could achieve 60 mph (97 km/h) in 4.3 seconds and 100 mph (161 km/h) in 9.7 seconds. It was 1/10 second faster than the Ferrari in a quarter mile test, with the S 600 achieving in 12.5 seconds at 115 mph (185 km/h). It could stop from 70 mph (110 km/h) in 164 feet with the OEM tires in that same testing. The 2003 model had a Sensotronic braking system and the suspension used the ABC system which combined an hydraulic system and springs. The 2003 model was fitted with Michelin Pilot Sport tires with a Y rating. Due to matched demand of the limited production of S65 AMG models, AMG assembled a small number of long wheel based S600 facelift models featuring the new AMG assembled M275 bi turbo engine and AMG body styling in 2003 & 2004. These models were exclusive to European and Asian markets as a luxury alternative to the S65 AMG.

    Wel de velgen vervangen. AMG pakket en uitlaten mogen wel bij motorblok die ook in een Pagani gebruikt wordt.

    https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...tm_content=vip

    Voor als je niet zo van afschrijving houdt. Kun je het geld aan andere zaken uitgeven :-)
    Last edited by Ar; 26-12-19, 11:05.

    Leave a comment:


  • Taeke
    replied
    Zo op het oog best een knappe E55, wel op een veiling. Vooralsnog loopt t daar niet storm in vgl. met wat er daar nog meer wordt aangeboden.

    https://www.bva-auctions.com/auction/lot/37862/12184472

    Leave a comment:


  • EG
    replied
    Wat was er zo slecht aan die C32? Volgens mij zijn dat toch best bombproof auto's met dito motor en bak?

    Leave a comment:


  • scuderia
    replied
    Ik heb eigenlijk alles bij Stern laten doen. De gewone Mercedes dealer kan alle AMG's onderhouden.

    Leave a comment:


  • hugo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
    Super cool, maar ik krijg wel weer meteen fantoompijn in mijn anjer als ik terugdenk aan mijn C32 AMG.
    Wat een slechte auto was dat. En hij kwam ook bij Hof vandaan.
    ​​​​​
    Ik ben daar wel benieuwd naar. Hoe gaat dat dan met dat mankementen? Ik kan me voorstellen dat de youngtimer specialisten geen technische afdeling hebben en apperatuur om dergelijke speciale modellen te onderhouden

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Anders past het niet ;)

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Nooit geweten dat dit model ook als C55 is geleverd. Ziet er wel raar uit met die CLK neus.

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    De C55 heeft een ander torretje onder de kap Scud.
    Die wil slechts benzine in ruime hoeveelheid en af en toe olie en een filtertje.
    En heeft geen compressor met bijbehorende problemen ;)

    Leave a comment:


  • scuderia
    replied
    Super cool, maar ik krijg wel weer meteen fantoompijn in mijn anjer als ik terugdenk aan mijn C32 AMG.
    Wat een slechte auto was dat. En hij kwam ook bij Hof vandaan.
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • Hansv
    replied
    Ha, die Fappers;

    Ben van nature nooit zo erg Benzig, maar Marco Hof heeft toch wel weer een poepie van een AMG C-klasse ingelijfd....

    C55AMG.jpg



    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Wat een lelijk ding zeg, zo'n W210 station vind ik al een afzichtelijk ding, en dan helpt die kleur ook niet mee.

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Was een aardige voor de man met kale poezen geweest.
    Maar die moest weer eens bezwijken onder de groepsdruk he ;)
    (Wel een zware Japanner als bestuurder gehad, mijn zitting ziet er met twee jaar ouder en 85000 km meer beter uit ;) )

    Leave a comment:


  • Minuteman
    replied
    Kijk W, handig voor naar de bouwmarkt.

    https://www.bva-auctions.com/auction/lot/32090/10493920

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Originele DTM 190 te koop. Geen idee wat je ermee moet, maar cool is ie wel.

    http://www.motorsportmarkt.de/show/r...90e-evo-2.html

    Last edited by Elentinos; 28-10-17, 11:04.

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Mooi verhaal. ;)
    Maar ik denk eerder dat Heinz Buchhalter de dealer in 1982 heeft verlost van een overjarig nieuwe diesel.
    Chassisnummer geeft wel een indicatie wanneer het ding van de band is gerold.

    Leave a comment:


  • zoefie
    replied
    Ik mag graag een beetje bij de youngtimer "specialisten" rondkijken wat er allemaal te koop is (als ik toch eens geld had ;-), en ik weet dat je "de waarheid" soms een beetje mooier moet maken dan hij is, maar een wachttijd van 5 jaar op een auto heb ik nog nooit van gehoord (uitgezonderd Trabant en Morgan? misschien) :

    In 1977 besloot de eerste eigenaar van deze schitterende 240 D zijn handtekening onder het orderformulier te zetten bij de plaatselijke Mercedes-Benz dealer. Toch moest hij tot 1982 wachten voordat de auto geleverd werd. Nu ondenkbaar, destijds volkomen normaal. De rekening vermeldde 28.900,- Duitse Marken. De heerlijke buitenkleur kostte niets extra, maar voor stuurbekrachtiging en het schuifdak betaalde de man met plezier 1.850,- De familie heeft 110.000 km lang van de diesel kunnen genieten. Daarna kwam de auto in bezit van een Nederlandse liefhebber

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    In de vorm van een beschaafde S600l ;)


    ( er zijn overigens wel in 2001 één maand een onbekend aantal S63 geproduceerd voor een selecte groep kopers, ben er nog geen één tegengekomen in de afgelopen jaren ;) )

    Leave a comment:


  • Ar
    replied
    Op dat moment niet niet, maar nu kun je een S65 w220 wel kopen. Voor dat geld koop je er momenteel twee> Dan heb ik liever een v12 biturbo.
    Last edited by Ar; 27-06-17, 19:28.

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Dat model S heb ik altijd wel fraai gevonden, en die motor loopt en klinkt ongetwijfeld fantastisch, maar wat een lelijke uitvoering. Wat mij betreft laat Brabus het alleen bij de techniek en blijven ze van het uiterlijk af.

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Die was er toen nog niet, de S55 atmo en S55 als opvolger waren de AMG kanonnen en vanaf Mopf 2003 de S600l biturbo.
    En dan is dit wel iets anders ;)
    "Titanium"uitlaat van TG. Sasaki en klaar..
    Last edited by w220l; 27-06-17, 19:20.

    Leave a comment:


  • Ar
    replied
    Wat is het voordeel boven een S65? Atmo?

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Kampers rijden hier niet in, veels te opvallend om hier mee naar de plantjes te rijden.

    Leave a comment:


  • netraam
    replied
    Ik wou net zeggen: deze heeft 'W220' written all over it :-)

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Geeft niets, zet maar op de oprit.

    Leave a comment:


  • ølle
    replied
    Is toch een grap W220?

    Wat een ultiem kampsjakenhok, als ik die gratis kreeg zou ik er nog niet in willen rijden.

    Leave a comment:

Working...
X