Eerst die grote neusgaten op de 7, nu ook op de 5GT. Het is dat de auto's zo goed rijden, maar qua design is BMW aan het zwemmen. In drijfzand.
Verbaast me niets dat Audi het zo relatief goed doet.
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Wat een onbegrijpelijk model, inderdaad. Groter en goedkoper dan de X6, dus?
Pffff. De meeste merken schrappen juist wazige modellen in deze barre tijden, BMW kakt er in een jaar gewoon even TWEE uit, de X6 en de GT5.
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Die mega-nieren van de nw 7-serie vind ik ook lelijk. Heel gaaf ding verder, maar die nieren??
In het echt vond ik het echt 100% meevallen. Ik heb er omheen gelopen bij de plaatselijke dealer en was verbaasd over hoe goed de auto gelukt was t.o.v. zijn foto's. Zal met deze GT dus ook wel snor zitten. Iets wat mij niet zo bevalt is de achterlichtpartij. Dat hebben ze bij de X6 toch beter gedaan. Alleen is de achterkant van de X6 frakking(;-)) hoog in het echt. Als hij irl oogt als een (erg) lage versie van een X6 dan denk ik dat ik hem wel mooi ga vinden. Al krijg ik wel een naar Renault gevoel bij een 5-deurs van deze grootte(ben bepaald geen fan van de 25 en 30). Wat dat betreft houd ik het toch liever op sedans/coupés.
De 7 begint langzaam te wennen. Maar hij is niet 'voornaam' (klemtoon achteraan). De vorige wel, vond ik. De laatste 2 incarnaties van de S en de A8/S8 doen dat ook beter.
De huidige 7 is gewoon lomp. En dat geldt ook voor de X6 en de nieuwe X5. Lompe hokken. Automobiele equivalent van de bodybuilder die niet van de steroiden af kan blijven. En met die Amerikaanse markt die gouden bergen beloofde wordt het voorlopig ook even niks. <== Leuke smileys hebben de buren.... (hint hint )
Man, dit is gewoon gruwelijk ... het lijkt erop alsof BMW aan het aftasten is hoeveel lelijkheid het in de markt kan zetten - en het verkoopt nog steeds. Maan dit is echt 'zum kotsen', en dat interieur dan ... fokking A, daar moet een wetenschappelijke kinderkots uitleg achter zitten of zo, kan niet anders. Onbegrijpelijk. Ik ga echt aan de klassiekers om nooit meer terug te komen denk ik.
Die grote nieren vind ik nog wel te verdedigen ... die zaten op dat cooel concept ook, daar heb ik niks tegen, al denk ik wel dat ze iets minder goed staan op een Einser :-p
Oorspronkelijk geplaatst door rocketscienceBekijk bericht
en dat interieur dan ... fokking A, daar moet een wetenschappelijke kinderkots uitleg achter zitten of zo, kan niet anders.
Ik dacht dat ik een afwijking had, maar ik heb het helemaal met je eens, althans over de kleurstelling/patroonkeuze. Gewoon in het zwart+alu zal het er prima uitzien, maar ik denk dat ik hier misselijk van zou worden.
Ze zijn daar in Beieren tegenwoordig ook goed bezig met kopieeren.
Eerst de X6 als kopie van dat Ssang Yong ding en waar heb ik dit systeempje toch al eens eerder gezien.....Superb!?
alleen de C63 AMG, de G-klasse en hier en daar een CLS. En de B vind ik ook wel leuk ... eigenlijk, ja ... als je ziet welke gedrochten BMW uitbraakt, dan is dat niet meer dan normaal, wel?
Zonder dollen: als het aan de vrouw lag, dan kwam er een G in... stel je voor. Ze heeft iets te compenseren, denk ik.
Mee eensch, vind over het algemeen dat die lui uit Stuttgart betere ontwerpers hebben dan die daar in Beieren.
Maar dacht ook pas aan je post over de GLK vs de Q5 en daar ga ik toch weer niet met je mee.
BTW Off-Topic, heel wat anders en nu we elkaar toch aan de lijn hebben.
Hoe heet en waar zit dat restaurant van je vrouw ook alweer. Zit daar in de krokusweek in de buurt, dus ff met een bezoekje vereren dacht ik.
Volgens Adrian van Hooydonk, sinds het vertrek van Chris Bangle de nieuwe ontwerpchef van BMW, biedt de GT5 de mogelijkheid om in een ruime en luxueuze auto te reizen zonder dat de buitenwereld er weet van heeft dat je in bovengemiddelde welstand leeft
Comment