Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een aanbod dat je niet kunt weigeren.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een aanbod dat je niet kunt weigeren.

Ik bied aan: Een nier, mijn ziel, of een hit op iemand die je graag uit de weg wil hebben, in ruil voor onderstaande, op nederlands kenteken, gekeurd, op mijn naam.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
    Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Je kan ook gewoon geld betalen en het ding ophalen.

Als je net zo schiet als dat je sleutelt aan auto's lijkt mij dat verstandiger....
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
      Je kan ook gewoon geld betalen en het ding ophalen.

Als je net zo schiet als dat je sleutelt aan auto's lijkt mij dat verstandiger....
      Laat ik daar nou juist heel erg goed in zijn :)

Ik zal van mijn leven niet genoeg geld hebben om dat ding te kopen, tenzij ik de lotto win. Straks toch maar even lid worden...

Comment

Wel supergaaf ding idd.
        Mooi stoffen interieur ook.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

net ding.

Horen die logo's eraf, of is dat oldschool gewichtsbesparing oid?
          Forza!

Comment

Interieur achterbank lijkt op de foto niet hetzelfde als de stoelen...
            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

35K op de teller, en dan is de wang van de stoelzitting al behoorlijk beschadigd..

Comment

Kortom, ideale wagen voor htt-thalan, perfect gewoon

fka v164

Comment

Is het nou een M6 of een M635CSi? Qua logo's badges is het inderdaad ook een zooitje. Het logo achterop is zeker geen origineel M6 logo(op een M635CSi staat volgens mij alleen een ///M en bij een M6 zijn de M en de 6 wel in hetzelfde lettertype/-grootte) en dat beide BMW logo's gewoon missen(zonder weg te werken, al is dat een zegen) is ook niet in overeenstemming met de vraagprijs.

Dat stoffen interieur vind ik ook een beetje jammer, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Aan de airco unit achterin te zien is het trouwens waarschijnlijk een M6, maar dit is natuurlijk ook over te zetten.
                  Every second of your life is a part of your song

Comment

Jongens, ik kan zo'n ding toch nooit betalen, ga hem ook niet kopen. Ik heb de link alleen maar in mijn favorieten gezet omdat ik dan af en toe eens naar de foto's kan kijken... deze auto is gewoon sex op wielen.

Comment

Een normale 635 is ook sechs op wielen ;-) en toch een stuk betaalbaarder.
                      Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                        Een normale 635 is ook sechs op wielen ;-) en toch een stuk betaalbaarder.
                        Als een normale zechser voor mij wel betaalbaar was, denk je dan dat ik die keet op wielen van Firefox had gekocht? ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door htt-thalan Bekijk bericht
                          Als een normale zechser voor mij wel betaalbaar was, denk je dan dat ik die keet op wielen van Firefox had gekocht? ;-)

Dan doe je toch iets verkeerd.....

Comment

Bijzonderheden
                            Vraagprijs 3000,= Euro, u kunt ook bieden op deze auto. (geen spot) wy ruilen alles in ook oude brommers

http://link.marktplaats.nl/224756387

Moet weg omdat ik ga samenwonen.
                            Prijs is over te praten
                            http://link.marktplaats.nl/227444623

Let op! De auto verkeerd in werkelijke nieuwstaat totaal Géén Roest!! Rondom goede banden, rijd nieuw! inruil is mogelijk!
                            http://link.marktplaats.nl/227281330

BMW 635 CSI in een werkelijk prachtige staat verkerend.Het gaat hier om de geliefde laatste uitvoering dus met de dikke voor en achter bumper.Zeer goed onderhouden en perfect rijdend exemplaar.Het is een vrij zeldzame "M" Optik uitv. d.w.z. de speciale BMW Kuipstoelen,Stuurwiel e.d. Laat u niet misleiden door de km-stand van 174000 want deze auto verkeert zowel optisch als technisch in een buitengewoon fraaie conditie! Voorzien van vele extra's zoals airco en schuifdak.
                            http://link.marktplaats.nl/230527136

;-)

Comment

1e ziet er best uit.

de 2e mag wel een flinke polijstbeurt hebben te zien aan de doffe motorkap

Over de 3e heb ik geen openbaar commentaar ;)

en de 4e is zoals vrijwel alles daar veeeeel te duur.
                              Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                              A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

@ MN Power, die middenconsole is een optie die je gewoon kan kopen. Was vooral in de USA erg populair.

Van de marktplaats linkjes zou ik allemaal afblijven, sommige zijn op de foto al om bang van te worden, andere staan bij handelaren waar nog nooit een knap ding op het terrein heeft gestaan. De laatste is heel mooi maar veel te duur voor een serie 3.

Er zijn trouwens heel erg weinig E24 zonder roest.

Comment

Working...
                                X