Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de nieuwe Polo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• de nieuwe Polo

Maar even een linkje naar Wouter zijn site, daar staat alles

Vanavond, aan de vooravond van de beurs in Geneve, heeft Volkswagen alvast de nieuwe mini Golf Polo onthuld. In een notendop? Veiliger (oa standaard ESP), lichter (gemiddeld 7,5%) en uiteraard zuiniger. En een BlueMotion variant die in het 14% bijtellingstarief valt! Er zullen bij de start van de levering 7 motoren beschikbaar zijn (4x benzine, […]

Mire aquí fotos. Fotos exteriores - Volkswagen Polo 3 puertas GTI (2009) (29 fotos)
    Last edited by ExTaxi; 02-03-09, 21:45.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Best leuk ding, maar wel precies wat ik had verwacht.
    Soort van kleinere Golf.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

is dat niet alles van VW? "precies wat ik had verwacht"
      Forza!

Comment

Nou ik vind het een leuke auto hoor! Niks mis mee. mooi interieur en een stoer front. Nu nog de 160 pk 1.4 TSI er in en als topper de GTI met de 1.4 TSI met 180 pk?

Comment

Is dit nou een helemaal nieuwe of een verbouwde van de vorige generatie (zoals de Golf VI een verbouwde V is)

Comment

Boeiuh. Nieuw zijn het suffe leasedozen. Gebraucht zijn het verlaagde petjeshokken.
            You know that reality is immaterial

Comment

Ze vonden dat zelf blijkbaar ook al, uit de eerste link:

Vanavond, aan de vooravond van de beurs in Geneve, heeft Volkswagen alvast de nieuwe (mini Golf) Polo onthuld.
              Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                Boeiuh. Nieuw zijn het suffe leasedozen. Gebraucht zijn het verlaagde petjeshokken.
                *hap hap*

Ja en een BMW heeft een lekker reputatie als 2e hands!
                En suf? Ik vind 'm echt niet suf.....een stuk minder suf dan de oude.

Comment

Wel aardig, maar minder suf is nog steeds suf. :-)
                  Every second of your life is a part of your song

Comment

ET, we hadden het over VW nu. En dan zal je moeten vaststellen dat dat suf is. :)

Enne, grappen over 2e hands BMW kun je beter bij de buren maken, veel meer waar voor je geld. :)
                    You know that reality is immaterial

Comment

hehe, inderdaad, de nieuwe Golf is ook aan de achterkant duf...net zoals deze Polo, maar ik heb echt nog nooit naar VW gekeken, maar zowel de Scirocco (exterieur) en Golf VI (interieur) vind ik best te pruimen! sterker nog, een Scirocco 1.4 TSI komt hoog in de lijst over een jaartje!

Comment

Leuke en frisse auto, die nieuwe Polo. 't Is zeker precies de auto die je verwacht: een kleine Golf VI. Niks speciaals, maar ook niks mis mee...

Comment

ook weer leuk straks met de 180 pk GTI !

Comment

Golf VI krijgt overal de maximum beoordeling. Op 4Car http://www.channel4.com/4car/rt/volkswagen/golf/27800/2 weten ze zelfs geen alternatief meer te bedenken, en laatst las ik nog dat de Golf de nieuwe Fabia op alle fronten verslaat, zelfs op kosten.

Kijk een naar de gebruiktprijzen van de Polo en de Golf, en je ziet dat saaiheid minder geld kost ;-)

Komen er ook nog superzuinige motoren, hij is lichter dan het vorige model. Met een 122pk TSi of zo zit je ook helemaal niet fout... nee VW is goed bezig.
                            Last edited by NoTVR; 06-03-09, 14:06.
                            Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Voor de gemiddelde automobilist (+/-70% van de automobilisten) idd prima wagens.

Gr Jeroen
                              Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Maak daar maar gewoon 99% van.

Als je het los kunt laten dat je in jouw buurt SUV of MPV moet rijden, en beseft dat het niet echt noodzakelijk is om binnen 9s op 100 te zitten, dat je eigenlijk toch nooit sneller rijdt dan 180, en dat jouw auto veel en veel meer kan dan je ooit zou durven.

Ik heb onlangs in D een heel stuk opgereden met een 335i. Met de Fabia.

Wie is er dan gek?

Comment

Die gast in die 335i. Omdat-ie niet even dat rechterpedaal intrapt om die Oostblokpolo even goed te kakken te zetten. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

VW en gummen...

Comment

De VW Polo. Typisch een auto voor de werkloze huisvader :-)
                                      Verder is VW natuurlijk een ontzettend burgerlijke auto, zelfs de Scirocco of CC kan mij niet bekoren aangezien er een VW logo opzit.
                                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                                        Maak daar maar gewoon 99% van.

Als je het los kunt laten dat je in jouw buurt SUV of MPV moet rijden, en beseft dat het niet echt noodzakelijk is om binnen 9s op 100 te zitten, dat je eigenlijk toch nooit sneller rijdt dan 180, en dat jouw auto veel en veel meer kan dan je ooit zou durven.

Ik heb onlangs in D een heel stuk opgereden met een 335i. Met de Fabia.

Wie is er dan gek?
                                        LOL, dat klinkt als mijn vader toen ik ongeveer 15 was en hij een Austin Allegro kocht. Allerlei rationele argumenten, waar geen speld tussen te krijgen was, maar daar werd die rotbak natuurlijk niet leuker van.
                                        Geeft niks hoor, die periode ging bij hem ook voorbij :-)

Comment

Nou...

Die Allegro zat toch wel behoorlijk aan de andere kant van de schaal wat betreft:
                                          prestaties
                                          afschrijving/restwaarde
                                          gewildheid iha.
                                          degelijkheid
                                          afwerking

Met een beetje motor (als er een 120pk TSi inkomt bijv.) sneller in de (tussen)sprint dan 95% van de leasebakken
                                          Met wat durf sneller dan alles in bochten en op de snelweg

Kijk, een zoon zal er niet blij mijn zijn als Pa er 1 koopt, dat ben ik met je eens. De beste auto kan dan nog heel wat kinderleed bezorgen...

Comment

Working...
                                          X
                                          😀
                                          🥰
                                          🤢
                                          😎
                                          😡
                                          👍
                                          👎