Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe gebruikte BMW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Licht interieur is inderdaad besmettelijk. Goede leder cleaner 1x per maand doet wonderen. Had het op de 5-serie ook, zou het zo weer willen aangezien een licht interieur toch wat vrolijker overkomt in de donkere maanden.

Comment

• Goh wat een gaaf ding! Geen geld ook! https://www.redraautospeziale.nl/BMW...MW&so=gallerij
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Ha, die ExT;

Wel apart, een B6 met drie dubbele carbs.
        Scherven brengen gelul.

Comment

• Als extra zit er een differentieel op. Gelukkig zit dat erop ja, anders waren er weinig kilometers mee gemaakt. Ze bedoelen natuurlijk een sperdifferentieel, en bij een E21 zitten er dan van die fraaie koelribben op. Mooi detail vind ik dat.
          Ik vind 70k trouwens ook een belachelijke prijs. En dan krijg je nog een motor die met de carbs niet in originele staat verkeert.
          Last edited by Jeroen; 24-07-21, 07:50.
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Ha, die Gummers;

De ex-135i van Woka:

242480328_4399149440175464_2564840650776383839_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=a26aad&_nc_ohc=l7Yq6UYqBzwAX9xBNJB&tn=L3GOzuSk-XuJRQmE&_nc_ht=scontent-frt3-2.xx&oh=14e647e4bb534b621d35d5e7622cd6a7&oe=6170D059.jpg

https://bmwtouringkopen.nl/vehicle/bmw-m135i/

Geinig ding.
            Last edited by Hansv; 22-09-21, 15:51.
            Scherven brengen gelul.

Comment

• Alweer te koop?
              M135i blijft wel erg leuk trouwens, ondanks dat ik een M235i wel mooier vind, maar die zijn ook duurder.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Mosselman +20pk via een itronic controller. Ons bien zuunig
                ----------------------------------------------------
                F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
                ----------------------------------------------------

Comment

• Dat sper wat eronder zit zegt mij veel meer dan dat kleine beetje extra vermogen.

Comment

• Was laatst bij mijn vaste adresje voor motorenrevisies en daar stond een knappe 135i. Krukas gebroken was het verhaal. Schijnbaar wil dat nog wel eens voorkomen? De techneuten daar hadden ook nog niet het antwoord paraat waarom dat gebeurt.

Comment

• Een gele E30 Baur met enkele minpunten voor 50K.
                      Ik ben verder niet zo op de hoogte vannde Baur-prijzen, maar dit lijkt me érg stevig.
                      Jeroen, lees je hier nog wel eens mee? :-)

https://link.marktplaats.nl/m1750799492

Giulia 1600 Super '65
                      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Er bestaat een subreddit genaamd "Awful taste, great execution". Dat is dit. Iemand wil zijn sjonnie-accessoires terugverdienen. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dit is ook mooi:

"Gelieve geen onzin biedingen, hij hoeft niet weg,staat niet in de weg en zijn oldtimer stalling heeft nog een lekker warm plaatsje vrij.

€49500.-

Voor een echte liefhebber valt er nog te onderhandelen.
                          een goed baasje is belangrijker dan wat hij opbrengt."

Onzinbiedingen mogen dus wel, als je je BMW-bodywarmer maar aan hebt. ;)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Wat een afschuwelijk ding. Maar best een goede businesscase: laten restaureren voor veel geld, en verkopen voor nog veel meer geld.

Comment

• Wat een lelijk hok idd.
                              15-20K vind ik al genoeg en ik zou hem dan niet kopen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Net een Golf Cabrio met een kont, vind ik altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                                  Wat een afschuwelijk ding. Maar best een goede businesscase: laten restaureren voor veel geld, en verkopen voor nog veel meer geld.
                                  Dan moet hij hem wel eerst verkopen, en dat lijkt voor deze prijs niet heel waarschijnlijk. Maar dat geeft niet want hij staat niet in de weg. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Goed voor marktplaats wanneer die lang blijft adverteren en leuk voor autofora.
                                    8.2 met supercharger?

Comment

• Nulletje teveel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Dan moet hij hem wel eerst verkopen, en dat lijkt voor deze prijs niet heel waarschijnlijk. Maar dat geeft niet want hij staat niet in de weg. :)
                                        Was sarcastisch bedoeld he. Voor dit geld is een M2 of een 1M ook bereikbaar, en nog veel meer ander mooi spul. En de meest mooie E30's met een M20 heb je voor max 25k. Dan is een getunede Bauer niet het dubbele waard. In een niet originele kleur, en een deels ontbrekende dikke map met facturen.

Comment

• Dat je juist daar over begint, bruut! Zout in de wonde! Die facturen zijn door "zeer tragische omstandigheden" verloren gegaan!

Zo'n jankverhaal alleen al is een 10k opslag waard. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik mis nog het magische 'uit een prive verzameling'. Da's doorgaans ook wel 10k plus. Die multomap waar een kop koffie overheen is gegaan, dat moet inderdaad tragisch zijn. Die matrix printjes zijn nooit meer te reproduceren natuurlijk.

Comment

• Dan maar eens een echt mooie E30 die ook nog eens ‘op smaak’ is gebracht. In het linkje is de veiling afgelopen, maar hij is nog steeds te koop:
                                              https://www.ebay.at/itm/174928284890

Comment

Working...
                                              X