Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E46 316i Touring B&S gekocht voor de vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• E46 316i Touring B&S gekocht voor de vrouw

Afgelopen week een E46 touring gekocht voor naast de E92.
    Bij Autobedrijf favoriet uit Vaassen een 316i Tour gekocht. De auto is uit 2004 (aug). KM stand 129dkm. De auto is origineel geleverd door Bert Story. Ik heb ze even gebeld de dag nadat we waren wezen kijken en de Km klopt en ook het boekje met de beurten. Ook even met de RDW gebeld en gecheckt of het bedrijf wel vrijwaring mag uitgeven daar heb ik een keer gelazer meegehad en dan wordt je niet blij en de Bovag gebed bedrijf komt clean uit de bus. tevens vind ik nergens op een fora een slecht bericht van ze. Nou dat dus goed de auto moesten wat dingen aangedaan worden zoals de kofferdeksel spuiten, Electro aansluiting Trekhaak opnieuw monteren, kleine beurt en speakerkapje links voor vervangen. We hebben de Citoen Xsara coupe TD met 171DKM ingeruild en nog 3.5 mile voor gekregen 3 jaar geleden voor 6 gekocht niet gek dus! Totaal moeten we nu 10.250 betalen voor de auto.
    De auto:
    2004-8 Dus face lift model. 116PK niet snel, nee maar als babytranspot meer dan voldoende!
    Touring!
    Std licht metaal van de Black en Silver line
    VDO Nav CIQ vrijgeschakelde versie
    Trekhaak belangrijk om mijn zeilbootje mee te nemen op de trailer!
    Handbak
    Handmatige airco
    MF Sportstuur
    Saphir Swartz

Mooie auto waar we hopelijk zonder problemen nog zo'n 18dkm per jaar mee kunnen rijden.

Nou, gefeliciteerd dan! Vaassen? Da's een eindje rijden voor je.

Comment

Gefeliciteerd met de 316i! Favoriet heeft altijd mooie auto's staan en ik heb er nog nooit een kwaad woord over gehoord.

Kom maar op met die foto's!

Comment

Gefeliciteerd! Stuk beter dan die Xsara :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡