Last minute BMW's 3 E90/E91 (kortingsactie op voorraadauto's)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • ølle
    Das Beste oder nichts
    • 05-06-08
    • 4748

    Last minute BMW's 3 E90/E91 (kortingsactie op voorraadauto's)

    Ze gaan weer los bij BMW (moeten wat om voorraden te lozen)

    Per juli 2023 is Hedin Automotive officieel BMW-dealer na de overname van Renova in Brabant en Zeeland. Nieuwe BMW of occasion, onderhoud & meer.


    Exe/Business Line 0,-
    High Exe 1.995
  • Wouter
    Senior Member
    • 06-06-08
    • 419

    #2
    en vanmiddag zit deze jongen bij de dealer voor een knappe offerte, goeie timing zeg ik. Nu maar hopen dat ze wat leuke kleurtjes hebben :)

    Comment

    • ølle
      Das Beste oder nichts
      • 05-06-08
      • 4748

      #3
      Ben wel benieuwd of het écht voorraadauto's zijn of ook nog nader te configureren productieplaatsen tm de fabrieksvakantie. Dat laatste was 2 jaar terug bij de aanstaande introductie van Efficient Dynamics namelijk het geval.

      Comment

      • Eddieee
        • 06-06-08
        • 7982

        #4
        Vorig jaar liep deze actie ook ivm uitkomen gefacelifte versie na de zomer. Toen heb ik de mijne ook besteld. Die van mij kon ik nog configureren en was een productie-auto; eind mei werd toen de actie aangepast en ging het enkel nog om voorraadauto's.
        Sowieso was die actie op de high exe uitvoering al eerder gesloten vanwege grote vraag ernaar. Zelf ben ik toen voor de business line gegaan omdat ik per sé navigatie wilde.
        Ooit stond hier iets.

        Comment

        • Wouter
          Senior Member
          • 06-06-08
          • 419

          #5
          zo, ik weet het


          de exec en high exec zijn voorraad auto's, dus als ie er niet is in NL, dan heb je pech. Ik had dus pech, wilde de 318i touring HE, helaas, geen 318i meer op voorraad. De business line en die met nav pakket is nieuw te configureren en te bestellen. Samen voor 0euro extra is op oud model. We hebben ff gekeken hoeveel voorraad auto's er ueberhaupt zijn...nou niet zoveel dus, en wat me opviel. De auto's in de showroom (waar iedereen in en aanzit) staan dus ook in de lijst (eentje wees ie dus aan..). Had dus zomaar kunnen zijn dat ik een showroommodel had gekregen (zonder dat je dat weet). Mooie manier om je wagenpark te vernieuwen. Dus nu een BL geconfiged met wat extra's, nu maar kijken of ie voldoende in de lease valt :)

          Comment

          • Wouter
            Senior Member
            • 06-06-08
            • 419

            #6
            ojaa, de dealert was bijzonder verbaasd dat ik van die pdf afwist en vroeg zich af waar ik het vandaan had...heb maar niet teveel gezegd (iets met DF ofzo..)

            Comment

            • V4
              Armchair Enthusiast
              • 05-06-08
              • 10698

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk bericht
              De auto's in de showroom (waar iedereen in en aanzit) staan dus ook in de lijst (eentje wees ie dus aan..). Had dus zomaar kunnen zijn dat ik een showroommodel had gekregen (zonder dat je dat weet).
              Indien netjes afgeleverd, is dat dan werkelijk een probleem?

              Zou mij werkelijk niet boeien.

              Comment

              • ølle
                Das Beste oder nichts
                • 05-06-08
                • 4748

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk bericht
                zo, ik weet het

                de exec en high exec zijn voorraad auto's, dus als ie er niet is in NL, dan heb je pech
                Die voorraad auto's zijn dat wel facelift modellen?

                Comment

                • Wouter
                  Senior Member
                  • 06-06-08
                  • 419

                  #9
                  voor de facelift werd me verteld

                  Comment

                  • 6bakkie
                    Cuore Sportivo
                    • 05-06-08
                    • 3610

                    #10
                    sinds eergisteren is een 320d touring op onze leasesite fors goedkoper dan voorheen. zou dat hier mee te maken hebben? ik baal nu dat ik nog tot einde van het jaar met de 1-serie moet. je zult zien dat ie dan weer veel duurder is :-(
                    Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                    Comment

                    • ølle
                      Das Beste oder nichts
                      • 05-06-08
                      • 4748

                      #11
                      Op de site van ING Carlease zijn de prijzen inderdaad aangepast, 0,- voor BL/Exe en 1.995,- voor High Exe t.o.v. de basisuitvoering. (prijsaanpassing niet alleen voor de basismodellen, maar hele range tm 335i)

                      Kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat het echt alleen maar om voorraadauto's gaat wbt Exe/High Exe. Daarnaast ziet de PDF van mijn eerste bericht er ook te volledig uit voor een korte termijn actie.

                      Ben je al bij een andere dealer gaan informeren Wouter? Zou niet de eerste keer zijn dat een verkoper je (eenieder, niet jou persoonlijk) een rad voor ogen draait...

                      Comment

                      • Wouter
                        Senior Member
                        • 06-06-08
                        • 419

                        #12
                        ølle, ik ben voor een HE uitvoering naar de dealer gegaan, we hebben samen gekeken in de voorraadlijst van auto's in NL. 'Mijn' 318i stond er niet tussen, dus had ik pech, wat de aanbieding geldt alleen op de voorraad. De BL modellen zijn wel nieuw te bestellen, behalve dan de aanbieding BL + nav pro voor 0euro, dat is ook alleen op een bestaande wagen. Als je meer betaald voor de nav pro kan ie wel weer nieuw besteld worden..Deze actie loopt de komende maanden had ie het over.

                        Comment

                        • V4
                          Armchair Enthusiast
                          • 05-06-08
                          • 10698

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk bericht
                          Ben je al bij een andere dealer gaan informeren Wouter? Zou niet de eerste keer zijn dat een verkoper je (eenieder, niet jou persoonlijk) een rad voor ogen draait...
                          Vorig jaar had ik ook zoiets.
                          Ik was eerst bij een West-Brabantse dealer gaan kijken. Na een tijdje haalde de verkoper wat folders en een gekopieerd lijstje: er was blijkbaar een aktie met wat extra zooi op de 1-serie voor bijna niks, moest je wel snel zijn want er was maar een beperkt aantal. Ik vroeg nog om een kopietje van dat lijstje maar dat gaf ie dus niet...
                          De voor mij verplichte dealer aan de andere kant van Brabant wist echter van niks. Of misschien wist ie het wel maar wordt hem door mijn bedrijf dan wel onze leasemij zo het vel over de neus gehaald dat wij die actie-dingen niet kunnen krijgen.

                          Comment

                          • Ralf T
                            Senior Member
                            • 05-06-08
                            • 911

                            #14
                            Ik moet midden volgend jaar weer voor 'n nieuwe leaser shoppen. Ik heb voor de grap al even in 't lijstje gekeken en een 3 Serie diesel zit er met max. bijbetalen niet in (alleen de 4-cilinder benzinemodellen). Dus dan maar 'ns kijken naar 'n A4 2.0 TDI. Een Avant zou ook nog net kunnen...

                            Comment

                            • 6bakkie
                              Cuore Sportivo
                              • 05-06-08
                              • 3610

                              #15
                              vanochtend mijn bmw dealer gebeld. Business line = 0 euro. Over de HE vertelde hij dat het om voorraadauto's zou gaan. zeker wist ie het niet want woensdag is de officiele bmw meeting hieover gepland.

                              zijn idee is dat deze actie tot en met de zomer gaat lopen. ik ga eens even puzzelen.........

                              edit*******

                              Het lijkt er trouwens op dat HE nu 1995 euro kost ook op nieuwe auto's als ik onze leassite mag geloven. en ook bmw nederland laat 1995 voor HE zien...........
                              Last edited by 6bakkie; 30-03-09, 19:18.
                              Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                              Comment

                              • Marcel323ti
                                The Transporter
                                • 11-06-08
                                • 173

                                #16
                                In september werd onze pre-lci 318d HE geleverd. Was dezelfde actie als die van nu. Toen kon ik de 318d helemaal zelf samenstellen, maar werd uiteindelijk door BMW NL vrij moeilijk gedaan omdat ze op deze manier niet van hun voorraden afkwamen. BMW Den Haag heeft toen met moeite onze platinbronze 318d HE kunnen leveren, misschien dat ze daar nu van geleerd hebben?

                                Comment

                                • Wouter
                                  Senior Member
                                  • 06-06-08
                                  • 419

                                  #17
                                  vanochtend met de leasemij gebeld, of ze mn offerte al hadden berekend..ze zei dat ze het heel druk hadden met spoedoffertes, voor al die voorraad bmw's die de dealers niet kunnen vasthouden (omdat ze dus bij een andere dealer staan). Kennelijk gaan die beemers nu als zoete broodjes door de showroom heen...

                                  Comment

                                  • Wouter
                                    Senior Member
                                    • 06-06-08
                                    • 419

                                    #18
                                    @6bakkie,
                                    inderdaad, zie nu ook dat prijzen op bmw.nl aangepast zijn, kennelijk heeft die verkoper het niet helemaal begrepen of ze hebben de boel nog verder aangescherpt vanwege de vraag??

                                    verkoper heeft me iig nog niet gebeld hierover, morgen maar zelf ff bellen..want heb toch liever de HE denk ik dan de BL...mm

                                    Comment

                                    • ølle
                                      Das Beste oder nichts
                                      • 05-06-08
                                      • 4748

                                      #19
                                      Ik zou eens even een andere dealer bellen Wouter. Dat hij zo raar deed over het feit waar je deze info vandaan hebt maakt mij wat argwanend.

                                      Als ik de specs van de High Exe's bekijk op de PDF van mijn startpost gaat het om LCI (MY2009) auto's. Als het echter uitsluitend om reeds geproduceerde modellen zou gaan geloof ik niet dat leaseconfiguratoren hierop aangepast worden.

                                      Mijn inschatting is dat productieplaatsen tm de fabrieksvakantie te configureren zijn naar wens. (in D krijg je op het moment 2500 euro korting van BMW bovenop de 2500 euro slooppremie van de overheid)

                                      Comment

                                      • 6bakkie
                                        Cuore Sportivo
                                        • 05-06-08
                                        • 3610

                                        #20
                                        ik heb vanmiddag via onze wagenparkbeheerder bij de leasemy laten uitvragen wat de overnameprijs is van mijn 118d. Mijn bmw dealer wil em evt overnemen. eind van de week weet ik meer (of het lukt of niet lukt.......).

                                        het scheelt mij in ieder geval een dikke 70 euro netto pmaand met deze actie tov een niet actie bmw. de moeite waard en over 4 jaar gerekend zo'n 3500 euro netto........

                                        overigens zou ik dan voor een HE gaan. die navi kan mij gestolen worden........
                                        Last edited by 6bakkie; 30-03-09, 20:44.
                                        Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                                        Comment

                                        • 6bakkie
                                          Cuore Sportivo
                                          • 05-06-08
                                          • 3610

                                          #21
                                          www.bmw-direct.nl. bovendien zie je dat steeds meer bmw dealers hun voorraad nieuw op de site zetten. Nieuwe strategie van bmw volgens mij.
                                          Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                                          Comment

                                          • Wouter
                                            Senior Member
                                            • 06-06-08
                                            • 419

                                            #22
                                            verwarring alom. Ekris in Arnhem blijft volhouden dat de HE aanbieding alleen voor bestaande auto's is en dat de BMW site niet juist is (geen idee hoe dat dan kan...) en BMW Nederland weet het zelf ook (nog) niet en gaan me terugbellen als ze degene gevonden hebben die met een sluitend antwoord kan komen.
                                            Ondertussen vind ik dat ik het hele pakket nu maar gratis moet krijgen ;-)

                                            Comment

                                            • 6bakkie
                                              Cuore Sportivo
                                              • 05-06-08
                                              • 3610

                                              #23
                                              kreeg net zo'n e-drive mail:

                                              De Last Minute aanbiedingen van uw BMW dealer zijn nu interessanter dan ooit. De meestverkochte optiepakketten - Business Line en Executive - zijn aangevuld met het Navigation Pack. En het uiterst exclusieve High Executive pakket heeft nu een prijs waar u niet lang over na hoeft te denken. Waar u ook voor kiest, u bespaart minimaal zo’n € 6.300,-
                                              Was u toch al van plan een nieuwe BMW 3 Serie Sedan of Touring - met groen A-label - te gaan rijden, dan is het nú de tijd

                                              Ik snap ekris wel, die willen eerst voorraad dumpen. Op de bmw nl site staat bij configuratie dat de pakketten respectievelijk 0 (BL) en 1995 (HE) kosten. Ook op mijn leassesite (ING) is het aangepast. In principe eerst voorraad en anders nieuw schat ik zo.
                                              Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                                              Comment

                                              • Wouter
                                                Senior Member
                                                • 06-06-08
                                                • 419

                                                #24
                                                BMW NL is eruit, de HE aanbieding geldt alleen op voorraad auto's, ondanks dat je de pakketten voor weinig (of niets) kunt aanvinken in de configurator. Waarom de configurator is aangepast met prijzen kon ze me niet vertellen, wazig verhaal dat datgene wat je graag wilt gematched wordt met de voorraad, staat jou config er niet tussen, dan dus pech. De BL is wel op nieuw te produceren auto's. Stinkt een beetje naar de misdaad als je het mij vraagt...

                                                Comment

                                                • 6bakkie
                                                  Cuore Sportivo
                                                  • 05-06-08
                                                  • 3610

                                                  #25
                                                  Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk bericht
                                                  BMW NL is eruit, de HE aanbieding geldt alleen op voorraad auto's, ondanks dat je de pakketten voor weinig (of niets) kunt aanvinken in de configurator. Waarom de configurator is aangepast met prijzen kon ze me niet vertellen, wazig verhaal dat datgene wat je graag wilt gematched wordt met de voorraad, staat jou config er niet tussen, dan dus pech. De BL is wel op nieuw te produceren auto's. Stinkt een beetje naar de misdaad als je het mij vraagt...
                                                  als ik de auto nu bij ING zou bestellen, zou ik 1995 voor HE betalen. dan klopt de ing configurator dus niet. Van de andere kant zoekt ING het dan maar uit met bmw ned. Mijn eigen bijdrage is dan geent op een voorraad auto terwijl ik er gewoon 1 bestel die waarschijnlijk niet op voorraad staat.
                                                  Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                                                  Comment

                                                  • ølle
                                                    Das Beste oder nichts
                                                    • 05-06-08
                                                    • 4748

                                                    #26
                                                    Volgens mij spelen de dealers/BMW NL gewoon hun eigen spel:



                                                    Zie alleen in de ondertitel "zolang de voorraad strekt" staan, rest nergens...

                                                    Comment

                                                    • 6bakkie
                                                      Cuore Sportivo
                                                      • 05-06-08
                                                      • 3610

                                                      #27
                                                      Diesel-Modelle
                                                      318d 4/4 1995 105 (143) 5,8 / 4,2 / 4,8 125 / EU5 27.478,99 32.700,–
                                                      320d 4/4 1995 130 (177) 6,1 / 4,2 / 4,9 130 / EU5 29.789,92 35.450,–
                                                      320d xDrive 4/4 1995 130 (177) 6,9 / 4,8 / 5,6 146 / EU4 31.974,79 38.050,–
                                                      325d 6/4 2993 145 (197) 7,8 / 4,8 / 5,9 155 / EU4 32.268,91 38.400,–
                                                      330d 6/4 2993 180 (245) 7,5 / 5,0 / 5,9 155 / EU5 35.756,30 42.550,–
                                                      330d xDrive 6/4 2993 180 (245) 8,4 / 5,6 / 6,6 174 / EU5 37.941,18 45.150,–
                                                      335d 6/4 2993 210 (286) 9,2 / 5,4 / 6,8 178 / EU4 39.453,78 46.950,–

                                                      dit zijn duitse prijzen. voor een standaard 320d touring in NL rijd je in D een 330d x-drive of bijna 335d...

                                                      misdadig is het.......

                                                      vind je het gek dat we hier moeten schrapen met een BL of een HE
                                                      Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                                                      Comment

                                                      • ølle
                                                        Das Beste oder nichts
                                                        • 05-06-08
                                                        • 4748

                                                        #28
                                                        ....en toen waren de Exe/High Exe ineens verdwenen uit de configurator :-)

                                                        Comment

                                                        • 6bakkie
                                                          Cuore Sportivo
                                                          • 05-06-08
                                                          • 3610

                                                          #29
                                                          Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk bericht
                                                          ....en toen waren de Exe/High Exe ineens verdwenen uit de configurator :-)
                                                          idd maffia praktijken.

                                                          Ik heb vandaag met mijn dealer gebeld en de leasemy. die vertellen twee verschillende verhalen.
                                                          Audi a8 d3 Lang 4.2 Quattro en Saab 9-3 cabrio 2.0t

                                                          Comment

                                                          • Wouter
                                                            Senior Member
                                                            • 06-06-08
                                                            • 419

                                                            #30
                                                            kogel is door de kerk, de 318i BL is besteld (met sportstoelen+stuur, navi pack en de 285 velgen), nu nog tot eind juni wachten (en natuurlijk hopen dat ie er eerder is). Ik ben dr blij mee :)

                                                            Comment

                                                            • Toon van Driel
                                                              Senior Member
                                                              • 26-09-08
                                                              • 3174

                                                              #31
                                                              285 velgen? Hoeveel J is dat? 11"? Da's breed! ;)

                                                              Nee geintje, mooie auto! Veel plezier ermee!
                                                              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

                                                              Comment

                                                              • Ralf T
                                                                Senior Member
                                                                • 05-06-08
                                                                • 911

                                                                #32
                                                                Gefeliciteerd Wouter!

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X