Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftermarket opties voor de BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aftermarket opties voor de BMW

ha,

ik ben dus aan het kijken of ik een leuke 3serie kan leasen binnen mn budget (zie ook de lastminute aanbiedingdraad) en nu heb ik wat ideeen om de leaseprijs te drukken en vraag me af of iemand er ervaring mee heeft of waar ik het kan kopen;

- ipv van ipod USB aansluiting (400euro), achteraf een icelink inbouwen. Kan de ipod dan via de idrive bediend worden? en zie je de nummers die afgespeeld worden op het display?

- ipv zonnescherpjes (324euro) en/of privacy glass (521euro), van die losse schermen kopen, ik heb gehoord dat ze die op maat hebben en de hele achterruit (dus niet alleen het deel wat open kan) bedekken. Iemand een idee waar je die kan kopen (en wat het kost) en of het wat is?

thanks,
    wouter

Hmm, gevaarlijk hoor, een topic met zo'n titel op vrijdag openen. :)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk bericht
      - ipv zonnescherpjes (324euro) en/of privacy glass (521euro), van die losse schermen kopen, ik heb gehoord dat ze die op maat hebben en de hele achterruit (dus niet alleen het deel wat open kan) bedekken. Iemand een idee waar je die kan kopen (en wat het kost) en of het wat is?

thanks,
      wouter
      Zoiets ??
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Nah, deze link dan maar....

http://www.sonniboy.nl/index.php?page=webshop

Comment

Die zonwering is er en is prima spul, past goed en blijft goed zitten:

101,5 per 2 voor de achterzijruiten
          101,5 per 2 voor de zijruiten kofferbak
          101,5 voor het achterraam van de kofferbak

O.a. hier te koop (ook vaak bij andere BMW Dealers in D via ebay.de):
          http://www.salesafter.de/index.php?id=82

Comment

Goh, staat ook in mijn link...

Alleen iets goedkoper...

235 Euro, complete set.

Comment

Goh, jij shopt zeker ook altijd bij de Lidl voor EXACT hetzelfde product als bij de AH?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk bericht
                Goh, jij shopt zeker ook altijd bij de Lidl voor EXACT hetzelfde product als bij de AH?

Ja, moet je ook eens doen.

Comment

Ik sta echt elke keer weer met open bek te kijken hoeveel olle weet van BMW's en BMW-accessoires. Ik bedoel, voor iemand die niet eens een BMW heeft. Wel ooit een gehad? Of besteed je gewoon al je vrije tijd aan het uit je kop stampen van glossy folders? :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Wouter;

Volgens Dension zelf zou hun Gateway 300 rechtstreeks met de iDrive te bedienen zijn.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Richtingaanwijzers! Dat is wat veel mensen vergeten bij te bestellen op 3-series....
                      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Er zijn ook mensen op deze aardkloot die niet iedere scheet online neerplempen JB.

Comment

Helemaal waar, olle. 't Moet uit de lengte of uit de breedte komen. Dus alle tijd die je bespaart op posten, gaat in beiers folderfappen zitten?
                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dus bij jou komt 't uit de lengte en bij Jasper uit de breedte? :)

Comment

Niet zo zuur, olle. 't Was maar een vraag!

Dus: komt uw uitgebreide kennis van BMW's voort uit het (voormalig) bezit van zulks een automobiel, of kan het merk ueberhaupt uw goedkeuring bovenmatig wegdragen?

Gewoon, benieuwd. I'm a people person, what can I say!

*knalt for good measure ook nog even een scheet online*

:)
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

En waarom heeft ie er dan geen een???

*knettert mee*
                                You know that reality is immaterial

Comment

@wouter: ik heb ook die zonneschermen besteld, dus niet af fabriek.
                                  Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Wat voor zonneschermpjes ook, blijf het toch "net niet" vinden. Optie getint glas is veel makkelijker en mooier. En wat maakt het qua kosten nou uit, over een looptijd van weet ik veel 3 of 4 jaar.

Maar als je echt voor het goedkoopste wil gaan is dit wel het beste alternatief:

en veel mogelijkheden:-)
                                    2 x ouwe premium meuk
                                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                      Ha, die Wouter;

Volgens Dension zelf zou hun Gateway 300 rechtstreeks met de iDrive te bedienen zijn.

Volgens mij kost dat ook zo 2-300 euro, dus neem dan a.u.b. die USB-poort. Is echt ideaal en ik heb spijt dat ik die niet heb genomen.

Tevens zijn die dingen die een CD-wisselaar simuleren niet handig.
                                      Het werkt goed als je 200 liedjes op je ipod hebt staan, maar niet als het er 2000 zijn.
                                      Je idrive is dan 10 minuten aan het laden en scrollen werkt niet handig.

Maar er is een kleine kans dat dit is opgelost bij de nw 3-serie natuurlijk. Bij mijn 1-serie (na facelift) was het i.e.g. een bekend probleem. Dus het werkt wel, maar niet ideaal.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ha, die Harry;

Valt mee, hoor; bij navishop.nl staat de Gateway 300 voor €160 in de lijst.
                                        De Gateway 100 (heeft geen aparte USB-ingang) zelfs voor €120.
                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                                        X