Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatief voor fünfer of A6 (station)?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lars Veenstra
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
    Wat is die RS6 gaaf zeg. Mooie kleur ook.
    He das hier om de hoek,en ik ben vrij morgen.

*Mompelt nog iets over dat dat ook een x aantal maanden huur is en klikt het linkje gauw weer dicht.*

Leave a comment:

• floris_s
    replied
    Wat is die RS6 gaaf zeg. Mooie kleur ook.

Leave a comment:

• Iep
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
    Verder heb ik natuurlijk op autohan gewezen...zijn er nog meer interessante bedrijven die zich richten op full-spec nette occasions?
    Auto Leitner heeft vaak een soortgelijk aanbod, alleen wel vaak wat nieuwer, exclusiever en breder (minder nadruk op BMW) dan Auto Han:

http://www.autoleitner.nl/html/aanbod.php

Mooie A6 (ok, geen diesel, en misschien zoekt je collega een iets normalere uitvoering):
    http://www.autoleitner.nl/html/show.php?i=287

Die grijs/beige E39 525i Touring vind ik persoonlijk erg fraai, maar ik zie dat die inmiddels al is verkocht:
    http://www.autoleitner.nl/html/show.php?i=288

Leave a comment:

• RC
    replied
    "Met een 300C station.. " Raar verhaal eigenlijk, een zwarte 300C is ingetogener dan die witte Audi avants met xenon/led lampjes die je tegenwoordig zo veel ziet. Idem voor witte 5 serie's met pooier velgen :)

Het moet dus een (sub)premium merk zijn? Anders zijn er nog wel wat opties. Subaru Legacy? Accord wagon? Amerikaanse modellen?

Leave a comment:

• sitechris
    replied
    Alternatieven genoeg, bijvoorbeeld een gebruikte SUV?

Leave a comment:

• John
    replied
    Wat Taeke zegt.
    En meer is er gewoon niet te vinden.

Leave a comment:

• Taeke
    replied
    Een Benz mag zeker ook niet? Zou niet weten waarom een 300C 3.0d niet zou kunnen, die station is een nette bak hoor.

Anders een V70 D5

Leave a comment:

• OOPS
    started a topic Alternatief voor fünfer of A6 (station)?

Alternatief voor fünfer of A6 (station)?

Collega van me heeft eindelijk een reden gevonden om zijn Saab 9-5 Griffin Estate van de hand te doen om een nieuwere/dikkere auto te kopen. Gisteren pech onderweg gehad, nu moet de Saab eruit.

Hij zoekt het nu in gebruikte fünfer stations en A6 avants. Een A6 allroad mag niet van mij :-) Diesels, want hij rijdt veel kilometers. Andere collega heeft net een mooie deal kunnen sluiten op een '06 A8 3.0tdi, een testritje met die bak (vooral het koppel) beviel geloof ik wel :-)

Uiteraard kan ik alleenmaar aanraden om vooral te gaan rijden met beide auto's om zo tot een keus te komen. Maar het viel me op dat er maar verdomde weinig alternatieven in "dikke" stations zijn...Met een 300C station kan hij écht niet bij een klant aankomen :-)

Verder heb ik natuurlijk op autohan gewezen...zijn er nog meer interessante bedrijven die zich richten op full-spec nette occasions? Importeren is ook een optie die hij bekijkt, vooral omdat in dld meer dikkere uitvoeringen in de handel zijn. Echt voor de prijs hoef je het niet te doen geloof ik. (als je in NL al voor 48k die A8 met <40k km op de klok kan aankopen....was voor de helft meer geadverteerd trouwens....)
Working...
X