Even dit populaire draadje afstoffen.
Na een half jaar in een X5 3.0D E70 toch gekozen voor zijn snelste broertje. Begin oktober krijg ik de sleutels. Het 'X5M defects draadje' mag geopend worden, maar met 24 maanden volledige garantie (toch maar even gebukt bij de dealer) is het financiële leed qua reparaties te overzien.
Let the horror begin :-)
(horror in de ogen van M puristen)
PS iemand hier op gummen ervaringen met de X5M E70?
Carbonzwart met volleder merino bamboo beige interieur (dus inclusief met leder bekleed dashboard en deurpanelen). Af-fabriek ook interieurvoorverwarming met afstandsbediening. Verders de standaard zaken (head-up, soft close, hifi prof, adaptive drive etc.). Echt karig uitgevoerde X5M's zullen er m.i. niet geleverd zijn.
Achterbuurman van m'n ouders heeft een X6M, maar dan wel in dat turqoisblauwig wat je ook wel eens op een M2 nu ziet. Prachtige kleur, maar niet op een X6M, daar past toch beter iets gedistingeerdere kleur bij.
Veel plezier met de auto!
Nou, hij staat eindelijk op de inrit. Toch jammer dat een volle tank en goed spuitwerk van de 4 velgen geen vanzelfsprekendheid is. Over de reden probeer ik me maar niet op te winden. Had ik al gezegd dat een voorwiel ook niet goed gebalanceerd is?
De auto verders enkel van binnen goed bekeken, waarbij me gedurende 350km niets geks is opgevallen behalve een schaafplek bovenop de i-drive knop. Maar die zat er tijdens de proefrit ook al.
13,6 liter op 100km volgens de BC, oftewel 1:7,5
Reken er niet op dat ik dit nog ga evenaren ;-)
Het heeft welgeteld 15 dagen geduurd tot er een gemaskerd boefje (met 2 handlangers) op de stoep stond. Een verwensing uit het raam was ditmaal voldoende om de intenties te stoppen. Met de belofte dat ze de auto de volgende keer WEL mee zouden nemen, namen we afscheid.
Heb dus niet het idee dat deze M een blijver is ;-)
Geen schade, want hoorde/zag ze aankomen.
Aangifte gedaan, maar verwacht daar weinig van.
Om de auto nu altijd binnen te gaan zetten lijkt me ook niet meer de oplossing :-(
Comment