Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volgende generatie 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Volgende generatie 3-serie

http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=11117&n=3

Opmerkelijke uitspraak, waar ik me goed in kan vinden:
    In de 318i zal deze krachtbron 150 pk/220 Nm leveren en in de 120i is de geblazen unit 180 pk/260 Nm sterk. Dit betekent het afscheid van de bekende atmosferische 4 cilinder 2,0 liter die met name ten opzichte van de TFSI motoren van Audi onvoldoende meer klaar speelt.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Moeten ze hem wel 313,5i gaan noemen!

Wie had dat ooit gedacht, een 3 cilinder in een bmw..... (zou nog best leuk kunnen klinken)
    fka KawaZZtra

Comment

3-cilinder torretje.... hmmm, ik krijg nu weer visuals van mijn vroegere Daihatsu Charade 3-cilinder 1.0 diesel. Daarmee kon je in de winter de hele straat blauw leggen.

Ik ben dan ook erg benieuwd naar de Laufkultur van zo'n 3-cilinder.
      De styling van de nieuwe 3 op de foto's ziet er niet verkeerd uit. Met name die achterkant met nieuwe achterlichten is een flinke vooruitgang. Doet me wel denken aan de achterkant van de C-klasse.
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Wow, alles tot en met .25i dus 4 pitjes of minder. De 330i en 335i blijven wel gewoon rijtjesseksers?
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik geloof er geen ene reet van. Een 2 liter 4 cylinder ipv een 6 pitter was al slikken voor de meeste BMW rijders, in 1 keer overstappen naar zowel een turbo als THE HORROR!! een 3 cylinder is een veel te grote stap.

En aangezien er geen enkel voordeel zit aan een 3 cylinder tov een 4 cylinder gaan ze dat echt niet doen.

Ik gok op een 1.6 turbo voor de 316i, 318i en 320i (140, 160 en 190pk) en een 2 liter turbo voor de 323i (225pk) en later de 325i (240pk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudie Kawa Bekijk bericht
            Moeten ze hem wel 313,5i gaan noemen!

Wie had dat ooit gedacht, een 3 cilinder in een bmw..... (zou nog best leuk kunnen klinken)
            Och, dan is er eindelijk weer een cijfer in de typeaanduidingen van BMW dat wél ergens op slaat. :)

Roll on the 1-cylinder 1-series!
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Working...
            X