Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volgende generatie 3-serie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Dutch
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rudie Kawa Bekijk bericht
    Moeten ze hem wel 313,5i gaan noemen!

    Wie had dat ooit gedacht, een 3 cilinder in een bmw..... (zou nog best leuk kunnen klinken)
    Och, dan is er eindelijk weer een cijfer in de typeaanduidingen van BMW dat wél ergens op slaat. :)

    Roll on the 1-cylinder 1-series!

    Leave a comment:


  • Streamz
    replied
    Ik geloof er geen ene reet van. Een 2 liter 4 cylinder ipv een 6 pitter was al slikken voor de meeste BMW rijders, in 1 keer overstappen naar zowel een turbo als THE HORROR!! een 3 cylinder is een veel te grote stap.

    En aangezien er geen enkel voordeel zit aan een 3 cylinder tov een 4 cylinder gaan ze dat echt niet doen.

    Ik gok op een 1.6 turbo voor de 316i, 318i en 320i (140, 160 en 190pk) en een 2 liter turbo voor de 323i (225pk) en later de 325i (240pk).

    Leave a comment:


  • Jasper
    replied
    Wow, alles tot en met .25i dus 4 pitjes of minder. De 330i en 335i blijven wel gewoon rijtjesseksers?

    Leave a comment:


  • Eddieee
    replied
    3-cilinder torretje.... hmmm, ik krijg nu weer visuals van mijn vroegere Daihatsu Charade 3-cilinder 1.0 diesel. Daarmee kon je in de winter de hele straat blauw leggen.

    Ik ben dan ook erg benieuwd naar de Laufkultur van zo'n 3-cilinder.
    De styling van de nieuwe 3 op de foto's ziet er niet verkeerd uit. Met name die achterkant met nieuwe achterlichten is een flinke vooruitgang. Doet me wel denken aan de achterkant van de C-klasse.

    Leave a comment:


  • Rudie Kawa
    replied
    Moeten ze hem wel 313,5i gaan noemen!

    Wie had dat ooit gedacht, een 3 cilinder in een bmw..... (zou nog best leuk kunnen klinken)

    Leave a comment:


  • tiPanda
    started a topic Volgende generatie 3-serie

    Volgende generatie 3-serie

    http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=11117&n=3

    Opmerkelijke uitspraak, waar ik me goed in kan vinden:
    In de 318i zal deze krachtbron 150 pk/220 Nm leveren en in de 120i is de geblazen unit 180 pk/260 Nm sterk. Dit betekent het afscheid van de bekende atmosferische 4 cilinder 2,0 liter die met name ten opzichte van de TFSI motoren van Audi onvoldoende meer klaar speelt.
Working...
X