Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het moet gewoon maar eens gezegd...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het moet gewoon maar eens gezegd...

De mooiste kappersauto met het beste interieur is nu ook gewoon de beste auto geworden...

http://www.auto-motor-und-sport.de/v...t-1326491.html
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Tis zeker geen slecht beestje maar bv motorisch ; 2 liter 4 cylinder 275 pk vs 3 liter 6 cylinder 306 pk (Z4) .. Tja dan toch liever zo'n 'ouwe dikke' die nog een paar duizende euromarken scheelt zelfs.

Comment

Arthur, van de week had je het eerst al over die Skoda Yeti (ik dacht echt "wat krijgen we nou??"), nu dit weer, zet die roze VAG-bril nou eens af man :-))

Comment

lol idd :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Die bril is misschien wel roze. Roze of niet, als ik werkelijk iets dergelijks zou willen hebben werd het zonder enige twijfel een Audi TTS. Geen cabrio, dat dan weer niet.

Comment

Een Audi TT is alleen leuk als die Beau van de gooise meisjes erin zit wat mij betreft.
            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
              Een Audi TT is alleen leuk als die Beau van de gooise meisjes erin zit wat mij betreft.
              deze ook gezien Jack?
              http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=1461
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Arthur een roze VAG bril, hoe kom je daar nou bij..... :-)

Maar dat zeggende, geef ik hem ook wel weer gelijk.
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

RS mag ook ;-)

Off Topic: opvolger voor een V50, Octavia, Passat of wat dan ook. Ooit een test gelezen waarin ze meldden dat het leuke auto's zijn om in te rijden? Ok de 2.5T en RS versie misschien.

Van de Yeti ineens wél. Verslaat een Tiguan, die tot nu toe in dié klasse alles versloeg, met de vermelding dat de Yeti nu eens een auto is die wél leuk rijdt.

Schuif dus het hele zooitje op één hoop, kijk naar de zeer minimale verschillen
                  en kies het meest practische of best rijdende compromis. Of die met het mooiste interieur, zo je wilt. Of gewoon de ruimste. Dit soort compromissen herken je wat mij betreft aan de restwaarden.

Zoniet: een 135i, 335i, M3 of 1 of andere Audi RS. Ook compromissen, want je kunt er met z'n 4-ren in.

Maar ik zal proberen de volgende attikelen zonder roze leesbril te lezen ;-)
                  Volgens mij heeft VAG een aantal uitstekende compromissen in z'n pakket. Meer dan enig ander merk.

Comment

Leuk bakkie inderdaad Dick.
                    Ben het overigens wel met NoTVR eens. VAG heeft een breed scala aan goeie modellen in de aanbieding en dus voor (bijna) ieder wat wils. En nog veel belangrijker, in 80% van de VAG modellen pas ik WEL gewoon.
                    :o)
                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Kijk je waar de Boxster op verliest, dan zijn dat de centen. Tja, waar gaat het om als je een sportwagen kiest. Vervolgens komst AMuS met zijn geweldige puntensysteem, en dan komt er zo'n soort uitslag uit. Dat zelfs de SLK en de Z4 nog boven de Boxster staan zegt ook iets over de prioriteiten die gesteld worden.

Comment

Een Boxster staat in Porsche kringen toch bekend als 'de waterkoker'?

Dus voor het imago hoef je het niet te doen ;-) Maar ik ben het er wel mee eens. Porsche lijkt me de leukst rijdende van dit rijtje. Maar ik zou 'm geloof ik zelf nooit kopen.

Comment

Ha, die Gummers;

Imago my ass. Met elk van die vier heb je nu eenmaal altijd de verkeerde soort aandacht. Boeit me niet; van dit rijtje is de Boxster sowieso de enige die ik echt wel zou willen bezitten, in dit gezelschap naar mijn smaak dan ook de enige echte sportwagen. In de juiste kleur en met een knap stel wielen gewoon een hele mooie auto en wat men ook zegt; een hele echte Porsche.
                          Scherven brengen gelul.

Comment

HansV, had ik gezegd dat ik het met ieder woord van je eens ben?
                            Bij deze iig.
                            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Voor zover uit de eerdere reaktie nog niet duidelijk was: helemaal mee eens, Hans.

Comment

Ha, die Gummers;

Ha!
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Ik sluit me ook bij V cs aan. Sowieso blijf ik die stalen dakjes een beetje suf vinden, ook uit praktisch oogpunt (Euro trip met je cabrio in de zomer, lekker dan, zo'n halverende kofferbak als het dak effe dicht mot). Daarnaast is een Boxster gewoon gaaf, of pijprokende eigenaren van een wijnrode 81'er 911 dat nou ook vinden of niet. Ik weet wel welke van de twee rapper is op de Stelvio. :)

De Z4 blijft mooi, maar ik ga wel op zoek naar een okkaazie met stofkap...
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

[jeremy clarkson] You bought the wrong car, I've got the right one up here, here! [/clarkson]

Wat je wilt is een S2000!

Zolang ze nog leverbaar zijn, that is........
                                    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                      De Z4 blijft mooi, maar ik ga wel op zoek naar een okkaazie met stofkap...
                                      Huk! FapserB aan de propellor!

De horror!

Comment

Ik bedoel meer dat ik waarschijnlijk nooit een Porsche zou kopen; welk model dan ook. Zo hebben de meeste Gummers vast wel, van goekoop tot heel duur, een steeds wisselende lijst auto's die ze voor een bepaald bedrag voor zichzelf zouden kopen als practische overweginegen niet te zwaar zouden tellen. Porsche staat bij nog mij nergens in die lijst.
                                        De TTS (TTRS) en Golf GTI, als enige uit de VAG stal weer wel. De Fiat 500 Abarth staat erin, de M3 ook. De Fiesta ST (?) met de 1.6 Turbo-motor zou er ook wel eens in kunnen komen staan.

Comment

Nou, met heel veel geld ga ik toch nadenken over een 911 gt3 RS .......

Die schijnt wel eng goed te zijn. Maar een boxster staat ook nergens in mijn lijstje, ik zie nooit of ie nu voor of achteruit rijdt ;) .
                                          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Working...
                                          X