Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
X
-
Opel modelpolitiek
Laatst een verhaaltje over de nieuwe modelpolitiek van GM en opel/chevrolet in het bijzonder gelezen. Ze willen Opel wat hoger in de markt zetten en chevrolet gebruiken om de openvallende ruimte aan de onderkant in te nemen. Beetje het VW/skoda verhaal van een paar jaar terug: VW moest het prestige merk worden en skoda het merk voor de prijsbewuste consument. Getuige de recente prijsverlagingen van VW en de koerswijziging bij skoda (roomster, yeti, vrijheid bliijheid auto's) is zo'n modelpolitiek niet direct iets waar de consument op zit te wachten.
Hummm....When men were men
Comment
-
Ik word er ook niet echt warm van. Interieur is inderdaad wel OK, maarreuh... dit design, het doet me een beetje Amerikaans aan, met het knagende idee dat ik het al eens heb gezien. Is-ie gebaseerd op een bestaande Chevy of zo?Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk berichtZag 'm rijden op de Autobahn. Grote bak zeg, is meer de opvolger van de Omega dan van de Vectra.
Comment
-
In Irmscher trim ziet ie er wat mij betreft gelikt uit!
Prior to the new Opel Insignia's European market launch on November 22, 2008, it's no surprise that long time Opel tuning partner (40 years to be exact), Irmscher, is the first to present a styling package ready to go. Available from the beginning of Insignia sales through Opel dealerships, the package consists of the a honeycomb grille with or without a stainless steel upper bar molding, front lower spoiler, side skirts, deck lid spoiler and rear diffuser fitted to the standard bumper fascia which accommodates quad exhaust. Lastly, 20-inch Irmscher wheels available in various designs add the final styling touch.
Source: IrmscherJe gaat het pas zien als je het door hebt
Comment
-
Irmscher is meestal heel erg fout, maar dit valt me mee idd.
Die achtervleugel moet er wel af vind ik. Veel te groot/sjonnie.
Maar overall wel geslaagd. Voor een Opel dan he? :-)
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
emblemen er af en tussen je wimpers doorkijken en ik zie een M6....Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Moet m'n mening toch wat bijstellen: ik heb de auto in Parijs gezien (foto's volgen) en hij smoelt toch wel erg goed. Ik heb ook de folder en nog 'ns goed naar dat interieur gekeken, maar da's niet verkeerd! Mijn keuze zal 't niet worden, maar dit oogt zoveel beter dan die afschuwelijke Vectra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtExtaxi ziet een 6 in de klok en begint alvast aan de sherry begrijp ik? ;-)Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
*Schop*
Ik zag van het weekend een Insignia TURBO rijden. Tot twee keer toe (1 sedan en 1 touring) pront op de achterkant: "Insignia Turbo".
Dat de jaren 80 weer in zijn heb ik inmiddels wel door maar hier kreeg ik wel weer nostalgische gevoelens bij. En dan van het kaliber plakstrepen en Golf Rabbit Injection schildjes (kent u ze nog?).
Wat is er onderscheidend aan een turbo dat je het als Opel zijnde op die manier op de auto zet? Vroeger was het nog bijzonder als er een echte Turbo in het vooronder geschroefd zat maar in de huidige tijd van TSI's/THP's/etc. is het haast spannender om te vermelden dat er geen Turbo op zit.------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Comment
-
Dat is ook bij de Insignia zelf: alleen de kleinste benzinemotoren hebben geen Turbo.
Wellicht is het geplakte TURBO-plaatje dus het teken of je te maken hebt met de 1.6, 2.0, 2.0 4x4 of 2.8 V6 variant.
Een tijdje geleden een Sports Tourer OPC gespot, een felrode. Van voren best te pruimen, van achteren niet mooi. En hoe lullig ook, het blijft een Opel.
Comment
-
Zolang je de Opel niet van binnen ziet vind ik het gewoon een prachtige kar. Onzin om dan te roepen "maar het blijft een Opel". Dat kun je dan altijd wel vol blijven houden.Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtJa kijk Dick.....een Opeltje is natuurlijk in de verste verte geen Alfa he:-)Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Hehehe, laat ik nu afgelopen maandag een toerke gedaan hebben met een Astra 180pk sport, inderdaad geen straf. Tot mijn grote verbazing kon ik gewoon erg goed zitten, dankzij de stoelen en rails uit de insignia, de astra rijd echt fijn. Je merkt in mijn geval goed dat je met een stuk lichtere auto onderweg bent. De signum die ik nu rijd is een fijne auto, maar vooral in het 'snellere' werk merk je dat je heel veel gewicht bij hebt en dat dat flink invloed heeft op het gedrag van de auto....
grt,paulvh
Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk berichtZolang je de Opel niet van binnen ziet vind ik het gewoon een prachtige kar. Onzin om dan te roepen "maar het blijft een Opel". Dat kun je dan altijd wel vol blijven houden.
Idd vind ik alle moderne Opels van binnen niet mooi maar vooral de houdbaarheid laat echt te wensen over. Zo is de nieuwe Astra voor mij al een gewone kar, alsof ik 'm al jaren ken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paulvh Bekijk berichtHehehe, laat ik nu afgelopen maandag een toerke gedaan hebben met een Astra 180pk sport, inderdaad geen straf. Tot mijn grote verbazing kon ik gewoon erg goed zitten, dankzij de stoelen en rails uit de insignia, de astra rijd echt fijn. Je merkt in mijn geval goed dat je met een stuk lichtere auto onderweg bent. De signum die ik nu rijd is een fijne auto, maar vooral in het 'snellere' werk merk je dat je heel veel gewicht bij hebt en dat dat flink invloed heeft op het gedrag van de auto....
grt,
Comment
Comment