Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Opel Insignia

Echt een hele stap vooruit zo te zien.

http://www.autobild.de/artikel/vergl...ia_718426.html
    Je gaat het pas zien als je het door hebt

Zelfs het interieur ziet er nu behoorlijk goed uit.
    ---------------------------
    Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Ziet er warempel on-opel mooi uit.

Mischien dat ie na een tijdje gaat vervelen als heel leasend Nederland er weer in ront-tuft maar tot die tijd zal het geen slecht beeld op straat geven.
      Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Ik kan m niet mooi vinden moet ik zeggen. Een Mondeo of Laguna smoelt nog beter, laat staan een C5.
        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Opel modelpolitiek

Laatst een verhaaltje over de nieuwe modelpolitiek van GM en opel/chevrolet in het bijzonder gelezen. Ze willen Opel wat hoger in de markt zetten en chevrolet gebruiken om de openvallende ruimte aan de onderkant in te nemen. Beetje het VW/skoda verhaal van een paar jaar terug: VW moest het prestige merk worden en skoda het merk voor de prijsbewuste consument. Getuige de recente prijsverlagingen van VW en de koerswijziging bij skoda (roomster, yeti, vrijheid bliijheid auto's) is zo'n modelpolitiek niet direct iets waar de consument op zit te wachten.
          Hummm....
          When men were men

Comment

Typisch een moderne Opel, slecht ontworpen, soort Piet Klerx modern
            fka v164

Comment

Ik word er ook niet echt warm van. Interieur is inderdaad wel OK, maarreuh... dit design, het doet me een beetje Amerikaans aan, met het knagende idee dat ik het al eens heb gezien. Is-ie gebaseerd op een bestaande Chevy of zo?
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik dacht dat de Insignia op een heel nieuw onderstel staat die juist z'n weg gaat vinden naar meerdere GM producten (nieuwe 9-5).

Comment

Zag 'm rijden op de Autobahn. Grote bak zeg, is meer de opvolger van de Omega dan van de Vectra.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                    Zag 'm rijden op de Autobahn. Grote bak zeg, is meer de opvolger van de Omega dan van de Vectra.
                    Dat lijkt mij ook duidelijk uit de adv,wordt tussen twee Rekord's op de foto gezet,Omega was de opvolger van de Rekord en de Vectra van de Ascona..

Comment

Achtkant is behoorlijk Ford Taurus...

Overall overigens best een aardig ding. En natuurlijk is het een lel geworden. Kon niet anders als je ziet wat voor bakbeesten de Passat en Mondeo geworden zijn.
                      Aprilia RSV Mille '01

Comment

Interieur ziet er goed uit, alleen 't exterieur vind ik toch nog een tikkeltje saai. Maar goed, 't is dan ook een echte Opel ;-)

Comment

In Irmscher trim ziet ie er wat mij betreft gelikt uit!

Prior to the new Opel Insignia's European market launch on November 22, 2008, it's no surprise that long time Opel tuning partner (40 years to be exact), Irmscher, is the first to present a styling package ready to go. Available from the beginning of Insignia sales through Opel dealerships, the package consists of the a honeycomb grille with or without a stainless steel upper bar molding, front lower spoiler, side skirts, deck lid spoiler and rear diffuser fitted to the standard bumper fascia which accommodates quad exhaust. Lastly, 20-inch Irmscher wheels available in various designs add the final styling touch.

Source: Irmscher
                          Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Ik begin aan de looks te wennen volgens mij. Mooi ding zo!
                            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Irmscher is meestal heel erg fout, maar dit valt me mee idd.
                              Die achtervleugel moet er wel af vind ik. Veel te groot/sjonnie.

Maar overall wel geslaagd. Voor een Opel dan he? :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik vind de achterspoiler juist weer er netjes bij de rest van de auto passen.

Comment

emblemen er af en tussen je wimpers doorkijken en ik zie een M6....
                                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Extaxi ziet een 6 in de klok en begint alvast aan de sherry begrijp ik? ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Moet m'n mening toch wat bijstellen: ik heb de auto in Parijs gezien (foto's volgen) en hij smoelt toch wel erg goed. Ik heb ook de folder en nog 'ns goed naar dat interieur gekeken, maar da's niet verkeerd! Mijn keuze zal 't niet worden, maar dit oogt zoveel beter dan die afschuwelijke Vectra.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                        Extaxi ziet een 6 in de klok en begint alvast aan de sherry begrijp ik? ;-)
                                        Nou heel klein beetje wel toch?

Comment

*Schop*

Ik zag van het weekend een Insignia TURBO rijden. Tot twee keer toe (1 sedan en 1 touring) pront op de achterkant: "Insignia Turbo".

Dat de jaren 80 weer in zijn heb ik inmiddels wel door maar hier kreeg ik wel weer nostalgische gevoelens bij. En dan van het kaliber plakstrepen en Golf Rabbit Injection schildjes (kent u ze nog?).

Wat is er onderscheidend aan een turbo dat je het als Opel zijnde op die manier op de auto zet? Vroeger was het nog bijzonder als er een echte Turbo in het vooronder geschroefd zat maar in de huidige tijd van TSI's/THP's/etc. is het haast spannender om te vermelden dat er geen Turbo op zit.
                                          ------------------------------------------------
                                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Dat is ook bij de Insignia zelf: alleen de kleinste benzinemotoren hebben geen Turbo.
                                            Wellicht is het geplakte TURBO-plaatje dus het teken of je te maken hebt met de 1.6, 2.0, 2.0 4x4 of 2.8 V6 variant.

Een tijdje geleden een Sports Tourer OPC gespot, een felrode. Van voren best te pruimen, van achteren niet mooi. En hoe lullig ook, het blijft een Opel.

Comment

Zolang je de Opel niet van binnen ziet vind ik het gewoon een prachtige kar. Onzin om dan te roepen "maar het blijft een Opel". Dat kun je dan altijd wel vol blijven houden.

Comment

Ja kijk Dick.....een Opeltje is natuurlijk in de verste verte geen Alfa he:-)
                                                2 x ouwe premium meuk
                                                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                                                  Ja kijk Dick.....een Opeltje is natuurlijk in de verste verte geen Alfa he:-)
                                                  Mwah, zoals je weet ben ik inmiddels niet zo merkentrouw meer John, maar ik denk dat die 180 pk Astra 1.6 turbo met een Sport-pakketje echt geen straf is. Ik zou er nu in ieder geval een STUK minder problemen mee hebben als mijn werkgever alleen maar Opel zou voeren.

Comment

Hehehe, laat ik nu afgelopen maandag een toerke gedaan hebben met een Astra 180pk sport, inderdaad geen straf. Tot mijn grote verbazing kon ik gewoon erg goed zitten, dankzij de stoelen en rails uit de insignia, de astra rijd echt fijn. Je merkt in mijn geval goed dat je met een stuk lichtere auto onderweg bent. De signum die ik nu rijd is een fijne auto, maar vooral in het 'snellere' werk merk je dat je heel veel gewicht bij hebt en dat dat flink invloed heeft op het gedrag van de auto....

grt,
                                                    paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                                      Zolang je de Opel niet van binnen ziet vind ik het gewoon een prachtige kar. Onzin om dan te roepen "maar het blijft een Opel". Dat kun je dan altijd wel vol blijven houden.
                                                      Dat zal ik dan ook doen...;)

Idd vind ik alle moderne Opels van binnen niet mooi maar vooral de houdbaarheid laat echt te wensen over. Zo is de nieuwe Astra voor mij al een gewone kar, alsof ik 'm al jaren ken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paulvh Bekijk bericht
                                                        Hehehe, laat ik nu afgelopen maandag een toerke gedaan hebben met een Astra 180pk sport, inderdaad geen straf. Tot mijn grote verbazing kon ik gewoon erg goed zitten, dankzij de stoelen en rails uit de insignia, de astra rijd echt fijn. Je merkt in mijn geval goed dat je met een stuk lichtere auto onderweg bent. De signum die ik nu rijd is een fijne auto, maar vooral in het 'snellere' werk merk je dat je heel veel gewicht bij hebt en dat dat flink invloed heeft op het gedrag van de auto....

grt,
                                                        De Astra is vrij groot uitgevallen en daardoor echt veel zwaarder dan z'n concurrenten. Lichter dan een Signum, dat wel. Rijdt desondanks goed: http://www.evo.co.uk/carreviews/evoc..._16_turbo.html. Maar zal altijd een Opel blijven...:)

Comment

Working...
                                                        X