Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe Z4

Net de nieuwe Z4 eens even goed bekeken, wat een apestrakke kar zeg! Prachtig die nieuwe lampen. Het lijkt dat BMW ook zelf inziet dat ze fouten hebben gemaakt en de facelifts van diverse modellen maken het weer wat beter dan dat het was (denk aan de BMW 3 touring)
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Ja, best leuk ding idd.
    Alleen niet echt mooier dan de vorige Z4, vind ik zelf. beide gewoon hele toffe BMW's.

In Duitsland een getunede nw Z4 gezien van Schnitzer oid en dat was echt een regelrechte ramp qua uiterlijk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nieuwe Z4 is meer iets voor de zeer succesvolle dameskapper die ook in het buitenland vestigingen heeft. De doelgroep blijft hetzelfde zeg maar...
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ach, het is maar een BMWtje hoor:-)
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ha, die Fappers;

Inmiddels een keer of wat live gezien; op zich een mooie auto, maar ik heb het toch niet op die zware klapperdaken, zeker niet op een 'sportwagen'. En dat is de oude Z4 naar mijn smaak toch veel meer dan deze nieuwe.
          Scherven brengen gelul.

Comment

Vorige Z4 (en ook Z3) heb ik nooit wat aangevonden, de Z4 Coupe daarentegen...

Maar dat schijnt dan weer een regelrechte verkoopknaller te zijn geweest.... NOT!

Comment

Ik ben wel eens met extaxi, ik vind de facelift veel geslaagder dan de 'originele'. Nu een paar keer in het wild gespot, en het is echt een superontwerp zo imho.
              Forza!

Comment

Als ik me niet vergis hebben broer en ik tijdens de NL introductie even in een 335 Z4 gezeten en gekeken hoe 't beestje opent en sluit en eerlijk gezegd zag dat ding er prima uit. De ruimte in de kofferbak met kap open slaat anno 2009 nergens op (kan gewoon niets in anders dan een attachekoffer en een regenjas) maar wat een knappe wagen. Hoe 't ding rijdt weet ik niet maar die 300+ pktjes zullen em wel flink van z'n plek duwen.

Qua design , nu ik wat fotos terugkijk, denk ik wel dat het design tijdsgebonden is. Te veel 'rare hoekjes en kronkels' vooral bij de lampen. In de huidige tijdsgeest niet lelijk, maar op den duur krijg je toch een beetje last van 't 'helder-lexus-koplampen-syndroom'. Eerst ben je hip en dan opeens na 3-5 jaar moet niemand er meer wat van hebben.

Wat fotos voor de mensen die de nieuwe Z4 nog niet echt gezien hebben: http://www.bmwtalk.org/2009/01/2009-...g-hardtop.html

Comment

Ik was er in het begin ook niet echt weg van, vooral de overstap naar een hardtop nam (neem) ik BMW erg kwalijk. Had gehoopt dat ze daarbij net zo principieel zouden blijven als ze dan ook met RWD hebben gedaan.
                  Echter nu de nieuwe Z4 een paar keer in het echt voorbij zien rijden en het is toch echt een mooie auto hoor! Vreemd genoeg heb ik dat vaker bij BMW's...op de foto lelijk maar in het echt toch wel mooi. Bij de facelift van de 3-serie en de nieuwe 7-serie had ik dat ook al.
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

Die achterkant doet me aan de 6 denken, maar dan op een positieve manier ...
                    Rock on. RS.

Comment

Zwaar dak en een zompiger onderstel, want, zo bleek uit klantonderzoeken, de oude Z4 was te "hardcore", te sportief... Het doel lijkt vooral om de SLK om zeep te helpen, niet om de Boxster in dynamisch opzicht te passeren. Fijn man, zo'n Amerikaanse doelgroep. Zonde, zonde, zonde! Doe mij maar een laatste serie vorige Z4 met het 265 pk blok. Ik heb nooit om zo'n zinloos klapdak gevraagd...

Want euh... Wat heb je nou aan een roadster waar je niet open mee naar Zuid Frankrijk kan blazen? Ja, 't kan wel met de nieuwe Z4, maar meer dan een attaché koffer en regenjas kan er niet mee :-(
                      Hubraum statt Spoiler

Comment

Bijvoorbeeld...
                        http://www.autoscout24.de/Details.as...2bjfrl&asrc=fa
                        10x liever dan een nieuwe! Paar BBS Challenge wielen maken hem af, maar je moet iets te wensen houden.
                        Hubraum statt Spoiler

Comment

Working...
                        X