Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

535d touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 535d touring

Collega van me is op zoek naar een 'nieuwe' auto: diesel, station, groot, niet te oud, niet teveel km's. Nadat hij me doodgegooid heeft met afgeladen A6 3.0d's uit Dld heeft hij nu zijn zinnen gezet op een 535d touring die bij carstore.nu te koop staat: http://www.carstore.nu/index.php?fl=ta&aid=123

Een telefoontje leerde hem dat de auto ca 88k gelopen heeft, en van eerste eigenaar komt. Ik vind het zelf op de "houtinleg" na een érg mooie auto. Ik krijg alleen een beetje de kriebels bij het bedrijf, al ken ik het bedrijf helemaal niet. Iemand ervaring met Carstore? Verder ben ik benieuwd hoe goed zo'n biturbo diesel heel blijft....ik heb iig al aangeraden om tijdens de proefrit rustig aan te doen, om zo MdV niet tegen zich in het harnas te jagen :-)

Is zelf halen niet goedkoper ???
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Toevallig heb ik afgelopen week een gevalletje gezien waar dit niet het geval was. Dit betrof een 525i touring uit die Heimat, redelijk dik in de opties. De "import begeleider" had de verkoopwaarde in NL zó laag weten in te schalen bij de RDW dat dit een paar duizend euro aan rest-BPM scheelde. Die kerel verdiende zich dubbel en dwars terug.

Comment

Een "inkoopbegeleider" is altijd nog minder dan de +/-8k die Carstore nu opstrijkt ;-)

Comment

Ik neem aan dat Carstore die auto op zijn balans heeft staan.....een invoerbegeleider niet. Denk dat mijn collega 40k max gaat bieden....

Comment

Ha, die W220L;

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
            Is zelf halen niet goedkoper ???
            Ik weet wel zeker dat het goedkoper kan als je het zelf doet. Met minder kilometers en BMW-dealergarantie.

[fluitsert] Maar dat natuurlijk hoeft niet iedereen te weten....
            Scherven brengen gelul.

Comment

Tsss Hans, wat zijn we het eens vandaag....

Comment

Ha, die W220L;

Nou. Eng gewoon.
                Scherven brengen gelul.

Comment

Zullen we een linkje plaatsen ???

Comment

Ha, die W220L;

Ga je gang; ik kwam er gisteravond zo een stuk of vijftien tegen op Autoscout. Allemaal bij dealers, allemaal dik in de spullen en allemaal minder dan 70Kkm gedraaid....
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Tering Hans, jij zat toch niet bij mij aan tafel ???

Gisteravond met m'n neef ook aan het speuren geweest naar BMW's.

( eh nee, niet voor mij, z'n oom-to-be zit in de autohandel en bood hem een 3-serie aan "voor weinig", maar we kunnen de auto zelf goedkoper krijgen.. ;-)) )

Comment

Maatje van me was een tijdje op zoek naar 535d tourings met wat goodies als vervanger van zijn V70 R. Uiteindelijk is 't een 530d touring geworden en daar heeft 'ie geen spijt van.

De 535d vergelijk ik zelf meer met de oude E39 M5 qua gevoel/prestaties, maar dan lekkerder. Als je dus eerst naar een Audi A6 met de (zeer fijne) 3.0 tdi kijkt en daarna naar een 535d, dan kun je een 530d best overwegen. In Duitsland zien ze dat toch vooral als een 'normale' auto, genoeg keuze (zelfs hier in NL stikt 't van die dingen). Een 535d is gaaf, maar gezien zijn A6 wens, niet noodzakelijk dunkt me. Het is gewoon een advies hoor, want als je eenmaal een 535d hebt gereden wil je die gewoon hebben en niets anders. ;)

Comment

Ha, die W220L;

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                          Tering Hans, jij zat toch niet bij mij aan tafel ???

Gisteravond met m'n neef ook aan het speuren geweest naar BMW's.
                          Ik vond Autoscout al wat traag en was bang dat twee schermpjes naast elkaar openen teveel was, maar jullie pikten dus al mijn bandbreedte in!
                          Scherven brengen gelul.

Comment

Damn ik zie nu dat de prijzen in DLD écht een pot lager liggen! Die bij Carstore is blijkbaar orgineel nederlander trouwens.

Comment

Ha, die Oops;

Wat heeft die tent aan garantie te bieden?
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                Ha, die Oops;

Wat heeft die tent aan garantie te bieden?
                                Nou...

"Service

Alle nieuwe auto's worden door Carstore verkocht met twee jaar internationale fabrieksgarantie. Ook voor het onderhoud aan de bij ons gekochte nieuwe auto, kunt u bij elke dealer van het merk terecht. Voor jong gebruikte auto's geldt dat zolang deze nog geen twee jaar oud zijn, zij de resterende periode vallen onder de volledige fabrieksgarantie. Bij veel van de door ons verkochte merken bestaat daarnaast de mogelijkheid om na afloop van de fabrieksgarantie, deze zekerheid tegen geringe betaling te verlengen. Zo kunt u bij veel merken de garantie verlengen tot 200.000 kilometer! Voor gebruikte auto's geldt dat Carstore door de Bovag erkend is en dus al haar auto's onder deze bekende garantie verkoopt. Carstore: alle zekerheid voor nieuw en gebruikt "

Dat zit wel goed dus.. ;-)

Comment

Ha, die Oops;

"twee jaar internationale fabrieksgarantie"

Lijkt niet gek; BMW huisselectie (of hoe dat in Duitschland ook heten moge) is één jaar, maar dan hebben ze het over nieuwe auto's. En elke garantie betaal je natuurlijk altijd wel gewoon zelf. Maar ze doen dus in feite nix anders dan bij zelf importeren; garantie overnemen.
                                  Last edited by Hansv; 22-07-09, 18:28.
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

Ik zie idd niets anders dan: "als je meer garantie wil moet je dokken". Punt. Misschien hebben ze kundige mensen in dienst om aan autos te prutsen maar die zullen vast en zeker wel op meer plaatsen in NL te vinden zijn.

Comment

Dít is hem trouwens geworden:

http://www.haendlerfahrzeuge.de/ah_s...1&fznr=9904721

Comment

Fraai exemplaar. Is ie al probleemloos in Nederland aangekomen ?

Comment

Zie ik dat goed? Stoffen bekleding? Bestaat dat nog in dat soort auto's joh?
                                          Mooi ding verder, dat wel.
                                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Stof?? Ja, in de kofferbak...
                                            Aprilia RSV Mille '01

Comment

Krijg nou wat, Rossi.
                                              Ook weer terug, tijd geleden man, doet die PC het nog steeds?

On Topic, mooie bak trouwens.
                                              2 x ouwe premium meuk
                                              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Lederausstattung, Xenon-Licht, Adaptives Kurvenlicht, Scheinwerferreinig., Navi Professional, Spracheingabesystem, Radio mit CD-Wechsler: 6-fach, Head-up-Display HUD, Klimaautomatik, Fahrer-/Beifahrersitz elektrisch: Komfortsitze vorn elektrisch, ISOFIX Kindersitzbefestigung, Armauflage Fahrer/Beifahrer und hinten, Park Distance Control PDC, Sportfahrwerk, Dynamische Traktions Control DTC, Elektr. Stabilitätsprogramm ESP, Kopfairbag vorn, Seitenairbag vorn, Fahrer- /Beifahrerairbag, Servolenkung, Lederlenkrad, Leichtmetallfelgen, Tempomat, Komfortzugang, Zentralverriegelung, Fensterheber elektrisch 4-fach, Wärmeschutzverglasung, Diebstahlwarnanlage, Wegfahrsperre, Bordcomputer, Außentemperatur Anzeige, Dachreling, M Sportpaket, Lichtpaket, Raucherpaket, Dekoreinlagen Holz: Edelholzausführung Pappel, Antiblockiersystem ABS, Nebelscheinwerfer, Automatische Heckklappenbetä-, Modellschriftzug Entfall, Innen- und Außenspiegel autom., Innenspiegel automatisch abbl., Aktive Sitzbelüftung vorn, Aktive Geschwindigkeits-, BMW Assist, HiFi System Professional LOGIC, M Aerodynamikpaket, Hochglanz Shadow Line, Sonnenschutzverglasung,, Dachhimmel anthrazit,, BMW Teleservices, Innovationspaket II
                                                .....

Auto komt binnen nu en 2 dagen in NL aan. Ik heb me laten vertellen dat ie met een geel stoffen interieur, met zo weinig mogelijk opties, door de RDW keuring gaat. Daarna wordt ie weer orgineel gemaakt. Blijkbaar een rest-BPM trucje....

Comment

Trouwens, er komt nog een Knot interieur kuurtje aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                                    .....

Auto komt binnen nu en 2 dagen in NL aan. Ik heb me laten vertellen dat ie met een geel stoffen interieur, met zo weinig mogelijk opties, door de RDW keuring gaat. Daarna wordt ie weer orgineel gemaakt. Blijkbaar een rest-BPM trucje....
                                                    Gaat dat nog? Dacht dat de RDW met het chassisnr. naar de productiegegevens van de auto kijkt. Dus op basis van de af-fabriek uitrusting de BPM bepalen..

Op de hout inleg na, erg strakke bak.
                                                    BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk bericht
                                                      Stof?? Ja, in de kofferbak...

Je bedoelt dit spul op de stoelen? Is dat leer? Dat manchet om de pook ja, dat wel.
                                                      Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ja, da's geperforeerd leer vanwege de optie 'Aktive Sitzbelüftung vorn', ofwel stoelventilatie - denk ik.

Comment

lol, idd :-)

Het leer heet in het boekje: Leder Nasca² U6SW Schwarz...Net even met mijn collega het optieboekje doorgekeken en geconcludeerd dat ongeveer alles erin zit :-s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                                            .....

Maarre kijken ze bij de invoer niet gewoon naar de originele uitrusting , dus zoals geleverd door de fabriek ? Of is het juist de bedoeling dat bij invoer wordt gekeken naar de huidige staat (en de waarde daarvan) ? Ik ben altijd uitgegaan van "je kan een auto downgraden tot de staat zoals ie uit de fabriek kwam rollen". Dus af-fabriek LM velgen ? Dan kun je d'r wel stalen dingen opprikken maar je betaalt nog steeds BPM over auto plus die LM velgjes ook al zitten ze er niet op.

Comment

Vette bak. Doe mij er ook maar 1 :-)

Comment

die 535d HE M tutti lampioni waar ik mee bezig was, had op het Kentekenbewijs een bruto BPM bedrag staan van 13k euro.

was een bpm truc mee uitgehaald, welke wilde de verkoper niet melden.

E
                                                                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                                                                X