Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
X1
Collapse
X
-
Dubbel gevoel bij BMW. 't Lijkt wel of ze daar 2 design-kampen hebben.
1 series en 3 series coupé vind ik serieus tot de mooiste modelletjes in hun klasse horen, maar dit vind ik echt hélemaal niets. Sorry. 't Was al niets in gewone trim, die einer, maar zo hoog op z'n wielen lijkt het helemaal nergens naar. Beetje niveau Polo Cross.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Vind t wel meerwaarde hebben. Een soort opvolger van de E30 iX modellen. Zoals de hele Einser-Reihe in wezen een opvolger van de E30/Compact modellen zijn.
X3/5 vind ik net zoals de Volvo XC en Audi Q tegenhangers meer flatgebouwen met 4wd. Die het als 4x4/Jeep-achtige niet goed doen, die de status van Off-Roader die ook nog luze is zoals d RangeRover ooit bedoeld is niet waarmaken. Vlees noch vis, zeg maar.Last edited by slibbe; 25-07-09, 12:26.* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Comment
-
Afgrijselijk.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Ik vind hem mooier dan de X3.....maar zie het nut i.d.d. niet zo in van weeeeer een SUV. Ze hebben toch al in de drie serie de X?
Waarop ik nog steeds wacht is een dikke MPV, RWD en een dikke electromotor voor de voorwielen.....
Dus een soort X6 Hybride maar dan minimaal voor 5 personen en liefst 6. En...die 1 op 20 haalt....in de stad.....en max 50.000 kost.....
dream on dream on.
Comment
-
De grap is dat er weinig SUV meer aan is. Hij is 10cm hoger dan een 1-serie, niet erg schokkend IMHO. Een X3 daarentegen is bijna 25cm hoger dan een 1 of 3-serie en een X5 is nog 10cm hoger. En profile vind ik hem er ook vrij lang uitzien, helemaal niet SUV achtig. Dan heeft ie meer weg van een station met wat extra bodemvrijheid, en zelfs dat laatste is marginaal. Wat dat betreft ben ik het wel eens met Slibbe.
Een soort opvolger van de E30 iX modellen. Zoals de hele Einser-Reihe in wezen een opvolger van de E30/Compact modellen zijn.Every second of your life is a part of your song
Comment
-
De BMW X1 is te koop vanaf slechts 34.950 euro. Voor dit bedrag krijg je een karige, uitgeklede achterwielaangedreven sDrive18i met een D-label. Het is echter een pak minder dan Audi en Mercedes voor hun kleine kameraadjes vragen. De andere twee Duitsers zitten met hun kleinste SUV op ruim 50k euro. Bij de concurrentie heb je dan echter wel een motor met minstens 20 pk meer, vierwielaandrijving én ben je hoger in de ‘premium-markt’ gepositioneerd. Een leuke vergelijkbare diesel in de BMW X1 kost €44.420, dit is natuurlijk nog steeds flink goedkoper dan een vergelijkbare Mercedes GLK (52.600) en het scheelt een leuke tweedehands scheurijzer met de Q5 2.0 TDI (51.550).2019 Volvo V60 T6
Comment
-
Ik denk mensen met minder smaak dan X5-kopers, maar meer dan X3-kopers, JC. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Tja. Ik rijd momenteel in een BMW die ik makkelijk kan betalen - en die ik ook niet gratis zou willen hebben. Wel mooier dan een X3, X5, en X1 bij mekaar. En dan nog issie lelijk. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtTja. Ik rijd momenteel in een BMW die ik makkelijk kan betalen - en die ik ook niet gratis zou willen hebben. Wel mooier dan een X3, X5, en X1 bij mekaar. En dan nog issie lelijk. :)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk berichtje kunt lullen wat je wilt maar die X1 ziet er gaaf uit. een x3 is idd erg lelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk berichtje kunt lullen wat je wilt maar die X1 ziet er gaaf uit. een x3 is idd erg lelijk
De enige mooie bimmer van dit moment is de 3-coupe. De rest varieert van nichterig tot afzichtelijk.Well Brian... I'm opening a boutique!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk berichtBepaal jij dat? :)
De enige mooie bimmer van dit moment is de 3-coupe. De rest varieert van nichterig tot afzichtelijk.
Comment
-
Wat rijd jij eigenlijk, Arthur?Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht... zei de persoon die in een Renault Laguna rijdt.Last edited by netraam; 09-09-09, 15:50.Well Brian... I'm opening a boutique!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtWat rijd jij eigenlijk, Arthur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk berichtDa's alleen maar omdat ik daar zo fijn dwars mee de bocht om kan hoeken.Every second of your life is a part of your song
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk berichtWut! Kijk maar in je stalk file gekke smurf. Wat ik rijd zou toch wel bekend moeten zijn dunkt mij zo.Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtIk heb werkelijk geen idee, serieus. Trust me, jouw obsessie is groter dan de mijne. :)
Maar ik rij al bijna 3 jaar een einser.
Comment
-
Ah, dan snap ik de vinnige reacties op mijn BMW-commentaar wat beter. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
Comment