Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• X1

Niemand?
    http://www.bmw.nl/nl/nl/newvehicles/.../overview.html
    Last edited by Kleintje; 25-07-09, 07:36.

Zeer geslaagd model!

Comment

Dubbel gevoel bij BMW. 't Lijkt wel of ze daar 2 design-kampen hebben.

1 series en 3 series coupé vind ik serieus tot de mooiste modelletjes in hun klasse horen, maar dit vind ik echt hélemaal niets. Sorry. 't Was al niets in gewone trim, die einer, maar zo hoog op z'n wielen lijkt het helemaal nergens naar. Beetje niveau Polo Cross.
      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Een stuk minder lelijk geworden dan ik dacht. Mooi? Dat niet nee. Hopeljik wordt de X3 nu geschrapt, dat model heeft geen enkele toegevoegde waarde meer.

Comment

Vind t wel meerwaarde hebben. Een soort opvolger van de E30 iX modellen. Zoals de hele Einser-Reihe in wezen een opvolger van de E30/Compact modellen zijn.

X3/5 vind ik net zoals de Volvo XC en Audi Q tegenhangers meer flatgebouwen met 4wd. Die het als 4x4/Jeep-achtige niet goed doen, die de status van Off-Roader die ook nog luze is zoals d RangeRover ooit bedoeld is niet waarmaken. Vlees noch vis, zeg maar.
          Last edited by slibbe; 25-07-09, 12:26.
          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

!!!!Post hierboven niet aanklikken!!!!!

Die witte X1 heeft een hele chagrijnige uitstraling zeg.

Een beetje zoals ik zelf kijk als ik niet lach, met onderuitgezakte mondhoeken --> :(

:)

Comment

Hij kijkt idd ECHT chagrijnig.

Comment

tis net een Dennis!
                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Afgrijselijk.
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Doe mij maar een witte, even die zwarte onderlip in kleur spuiten, klaar.

Comment

Ik vind hem mooier dan de X3.....maar zie het nut i.d.d. niet zo in van weeeeer een SUV. Ze hebben toch al in de drie serie de X?

Waarop ik nog steeds wacht is een dikke MPV, RWD en een dikke electromotor voor de voorwielen.....

Dus een soort X6 Hybride maar dan minimaal voor 5 personen en liefst 6. En...die 1 op 20 haalt....in de stad.....en max 50.000 kost.....

dream on dream on.

Comment

De grap is dat er weinig SUV meer aan is. Hij is 10cm hoger dan een 1-serie, niet erg schokkend IMHO. Een X3 daarentegen is bijna 25cm hoger dan een 1 of 3-serie en een X5 is nog 10cm hoger. En profile vind ik hem er ook vrij lang uitzien, helemaal niet SUV achtig. Dan heeft ie meer weg van een station met wat extra bodemvrijheid, en zelfs dat laatste is marginaal. Wat dat betreft ben ik het wel eens met Slibbe.
                        Een soort opvolger van de E30 iX modellen. Zoals de hele Einser-Reihe in wezen een opvolger van de E30/Compact modellen zijn.
                        Every second of your life is a part of your song

Comment

De BMW X1 is te koop vanaf slechts 34.950 euro. Voor dit bedrag krijg je een karige, uitgeklede achterwielaangedreven sDrive18i met een D-label. Het is echter een pak minder dan Audi en Mercedes voor hun kleine kameraadjes vragen. De andere twee Duitsers zitten met hun kleinste SUV op ruim 50k euro. Bij de concurrentie heb je dan echter wel een motor met minstens 20 pk meer, vierwielaandrijving én ben je hoger in de ‘premium-markt’ gepositioneerd. Een leuke vergelijkbare diesel in de BMW X1 kost €44.420, dit is natuurlijk nog steeds flink goedkoper dan een vergelijkbare Mercedes GLK (52.600) en het scheelt een leuke tweedehands scheurijzer met de Q5 2.0 TDI (51.550).
                          Waar concurreert de X1 eigenlijk mee? GLK en Q5 is IMO competitie voor de X3.
                          2019 Volvo V60 T6

Comment

Hij speelt concurrent van VW's Tiguan en Audi's toekomstige Q3.

Ik vind 't een prachtige BMW! Zou mooi zijn als ik 'm volgend jaar zou kunnen leasen!

Comment

prachtige auto. Deze had ik ook kunnen nemen gezien de leasetarieven.....

maar goed, prestaties zijn wel iets minder.
                              Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Niet zo lelijk als een X3 en niet zo mooi als een X5. Ik weet het niet wie ze met deze wagen willen bereiken.
                                BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ik denk mensen met minder smaak dan X5-kopers, maar meer dan X3-kopers, JC. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ze zullen in ieder geval niet tegen je zeggen dat je een pauper bent die de X3 niet kon betalen want die wil je gratis nog niet hebben.
                                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Tja. Ik rijd momenteel in een BMW die ik makkelijk kan betalen - en die ik ook niet gratis zou willen hebben. Wel mooier dan een X3, X5, en X1 bij mekaar. En dan nog issie lelijk. :)
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Ben uitgenodigd voor de Sneak Preview van de X1 en 5 GT. Zondag 20 september ga ik even kijken hoe ze er in het echt uitzien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          Tja. Ik rijd momenteel in een BMW die ik makkelijk kan betalen - en die ik ook niet gratis zou willen hebben. Wel mooier dan een X3, X5, en X1 bij mekaar. En dan nog issie lelijk. :)
                                          Past dus prima bij je!

Comment

je kunt lullen wat je wilt maar die X1 ziet er gaaf uit. een x3 is idd erg lelijk
                                            Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
                                              je kunt lullen wat je wilt maar die X1 ziet er gaaf uit. een x3 is idd erg lelijk
                                              Mjah, zoals met vele andere modellen van BMW ben ik niet direct kapot van de pers-fotos. Eerst ding in het echie zien, dan weet ik pas of hij echt lelijk is of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
                                                Bepaal jij dat? :)

De enige mooie bimmer van dit moment is de 3-coupe. De rest varieert van nichterig tot afzichtelijk.
                                                Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                                  Bepaal jij dat? :)

De enige mooie bimmer van dit moment is de 3-coupe. De rest varieert van nichterig tot afzichtelijk.
                                                  ... zei de persoon die in een Renault Laguna rijdt.

Comment

Wat rijd jij eigenlijk, Arthur?
                                                    Mini Cooper Clubman
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                                      ... zei de persoon die in een Renault Laguna rijdt.
                                                      Da's alleen maar omdat ik daar zo fijn dwars mee de bocht om kan hoeken. Nooit gezegd dattie mooi was.
                                                      Last edited by netraam; 09-09-09, 15:50.
                                                      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Wat rijd jij eigenlijk, Arthur?
                                                        Wut! Kijk maar in je stalk file gekke smurf. Wat ik rijd zou toch wel bekend moeten zijn dunkt mij zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                                          Da's alleen maar omdat ik daar zo fijn dwars mee de bocht om kan hoeken.
                                                          Dat kan ook heel erg mooi met een heftruck. ;-)
                                                          Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                                            Wut! Kijk maar in je stalk file gekke smurf. Wat ik rijd zou toch wel bekend moeten zijn dunkt mij zo.
                                                            Ik heb werkelijk geen idee, serieus. Trust me, jouw obsessie is groter dan de mijne. :)
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik heb werkelijk geen idee, serieus. Trust me, jouw obsessie is groter dan de mijne. :)
                                                              Hehe, ik heb weinig obessie, don't worry.

Maar ik rij al bijna 3 jaar een einser.

Comment

Ah, dan snap ik de vinnige reacties op mijn BMW-commentaar wat beter. :)
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                                                X