Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes ster 100.000 km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mercedes ster 100.000 km

Ik heb hier een soort logo/ster voor in de grille van een mercedes. Op dit logo staat 100.000 km en ik heb mij laten vertellen dat mijn grootvader deze van de garage kreeg toen zijn toenmalige 220 die kilometerstand bereikt had. Nu ligt het ding hier alleen maar stof te vergaren dus als ik er iemand blij mee kan maken dan mag ie weg. Op internet kan ik ze absoluut niet vinden dus ik heb geen idee wat een reeële prijs is.

Iemand een idee?

willem

Ha, die Saaber;

Is met de huidige kwaliteit weer verrassend actueel, zo'n badge.
    Scherven brengen gelul.

Comment

LOL @ Hans.
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Op Ebay zetten!
        Zijn echt wel liefhebbers voor en je verbaasd je soms over de bedragen die sommige objecten opleveren.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Lol @ Hans idd!

Harry, heb hem gisteravond op Marktplaats gezet. Geen idee van de waarde maar ik heb ze nergens op internet kunnen vinden dus we zien wel wat erop af komt, als er te weinig voor geboden wordt houd ik 'm zelf.

Willem

Comment

Wellicht leuk om em ook op Ebay te zetten ? Even paypal accountje openen als je dat nog niet had gedaan, dan is cash overmaken voor buitenlanders ook een stuk makkelijker.

Comment

@M4, goed idee, ik kijk eerst even hoe het op marktplaats gaat. Mocht dat niet naar tevredenheid zijn dan zal ik een een Ebay account maken.

Willem

Comment

Working...
              X