Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Nieuwe) Audi S4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• (Nieuwe) Audi S4

Vind het een mooi ingetogen ding, op de een of andere manier spreekt een bi-turbo 6-cilinder me ook meer aan dan een V8 (tenzij in RS-uitvoering)

De A4 vind ik sowieso een fantastisch mooie auto. Mooier dan de C van Mercedes en de 3 van BMW. In S4 natuurlijk helemaal lekker, maar qua dynamiek zal 'ie 't waarschijnlijk toch af moeten leggen tegen koning M3.

Comment

Dikke auto! Volgens mij heeft ie 344 pk... tja dan legt ie het wel af tegen de M3. Ik dacht dat de S serie qua vermogen/prestaties te vergelijken waren met .35 van BMW.
      M3 DCT E93

Comment

D'r komt misschien nog wel een RS4 met M3'ish specs?

Zeer fraaie auto in elk geval!
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Omdat de S4 de concurrentie aangaat met de 335i heeft 'ie dus ook een 6-cilinder bi-turbo en geen V8 meer zoals de S5 dat nu nog wel heeft.

Ik verwacht dat de S4 een vanafprijs van 75-78k heeft, waarmee hij qua prijs tussen een kale 335i en E90M3 zit.

De RS-serie van Audi is gepositioneerd tegenover de M-serie van BMW.

Comment

S4 is geen M3 concurrent uiteraard.
            RS4 wel.

En die V8 van Audi is echt heerlijk man!
            SUPER-geluid en lekker doortrekken naar 8000 toeren!

Ik ben benieuwd hoe de nw RS4 wordt.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Wel mooi ding verder, maar geen verrassing natuurlijk.

Ik ben alleen geen fan van die rare spoiler-die in de kofferbak is verwerkt.
              Minder geslaagd, vind ik.
              Bekijk die 2e foto van die S4 maar eens. Ziet er eigenlijk niet uit die deuk achterin.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ha, die Gummers;

Voor zover mij bekend zou de S4 met een compressorgeblazen V6 worden uitgerust en niet met turbo's.
                Scherven brengen gelul.

Comment

Ik vind de hele A4 niet mooi, dus dit ook niet.

De Audi 5-serie daarintegen is Heel Erg Mooi. Als Femjoy over auto's zou gaan, kreeg je de A5. :)
                  You know that reality is immaterial

Comment

Daar moet ik de Schnitzelnazi wel even bijvallen: ik vind de nieuwe A4 te lomp, te plomp, te groot. En dan met name de achterpartij. De A5 daarentegen vind ik wel mooi, maar liefst wel in S5-uitvoering omdat hij anders een beetje saai oogt.

Nee, de vorige A4 vond ik geslaagder. Ik heb trouwens wel de indruk dat de A4 heel vaak van vorm verandert. Sneller dan de 3-series dit doen.
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Zeker onder deze* hoek vind ik de koets van de A4 niet geslaagd. Auto is wat lomp en gestrekt zonder dat het bij het ontwerp past. Ik vind de A5 wel mooi, maar ook daar werkt die achterkant niet helemaal lekker IMO.

*
                      2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                        Ik vind de hele A4 niet mooi, dus dit ook niet.

De Audi 5-serie daarintegen is Heel Erg Mooi. Als Femjoy over auto's zou gaan, kreeg je de A5. :)
                        Als je de A5 mooi vindt moet je de A4 eens in het echt bekijken. Een stuk mooier dan op plaat. Ik vond hem namelijk ook helemaal niets, totdat ik er achter reed en naast reed. Dacht eerst dat het een A5 was.

Comment

Ik zie ze hier dagelijks. En nee, ik vind hem niet mooi. :)
                          You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                            Zeker onder deze* hoek vind ik de koets van de A4 niet geslaagd. Auto is wat lomp en gestrekt zonder dat het bij het ontwerp past. Ik vind de A5 wel mooi, maar ook daar werkt die achterkant niet helemaal lekker IMO.

*
                            Op deze foto vind ik de C-klasse ook bepaald niet fraai. Is IRL toch best een mooie auto.

A4 Avant is wel mooier dan de Sedan, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk bericht
                              A4 Avant is wel mooier dan de Sedan, denk ik.
                              Duh, het is een Audi dus natuurlijk is de Avant dan mooier.

Groet
                              GJ

Comment

Working...
                              X