Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BudgetBenz gooit handdoek in de ring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BudgetBenz gooit handdoek in de ring

http://www.youngtimerassociation.net...e-op/#more-639

Lekker laatste zinnetje ook: "Overigens deden rondom BudgetBenz de laatste tijd steeds meer verhalen de ronde over vermeend onjuiste kilometerstanden en de kwaliteit van de aangeboden auto’s."
    2019 Volvo V60 T6

Comment

Dat is dan weer niet nodig vind ik. Daar gaat het hier niet om.

Comment

Een gewaarschuwd BenzMens telt voor 2, mocht je nu op koopjes stuiten van deze tent. Overigens snap ik nooit waarom tellers van dit soort auto's worden teruggedraaid, want enkele tonnen op de tellers vind ik zelf bij een Benz of Saab echt geen enkel bezwaar. Integendeel. Maar ja, zal de marge wel zijn die lonkt.

Er stond vaak ook mooi spul tussen (voor teveel geld imho), dat zal iedereen wel kunnen beamen en daarom is 't jammer.

Comment

Jammer! Ik keek vrij regelmatig op hun site, altijd leuk om perfect geconserveerde old- en youngtimers te bekijken. Ik vond hun aanbod de laatste tijd al wel wat minder worden -zeg maar, dat je er hebberig van wordt- ten opzichte van de concurrentie (Leitner, Benzbuzinezz, Nijkamp).

Comment

Tja...

Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Verder doe ik er het zwijgen toe.
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Want? :)

Comment

Even googlen levert wel wat voorbeelden van teruggedraaide klokkies op...
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                  Lekker laatste zinnetje ook: "Overigens deden rondom BudgetBenz de laatste tijd steeds meer verhalen de ronde over vermeend onjuiste kilometerstanden en de kwaliteit van de aangeboden auto’s."
                  Ik vraag mij altijd af hoe ze dat bij tweedehands horloges controleren. Voor hetzelfde geldt zijn die dingen ook teruggedraait en geen haan die er minder om kraait....
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ach... Sinds Marco daar weg is, is de bezieling daar een beetje weg geloof ik. Aanbod was met tijden idd een beetje dubieus...

Stiekem beetje lol @ CM btw...
                    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Ik was daar in mei, ik kwam kijken voor een auto. Ik vroeg of de airco werkte van de auto, 1 van de verkopers zette het contact aan en liet de aanjager vol blazen (motor zelf uit) en riep; voel maar hij is ijskoud!

En hij lachte niet eens....

Comment

Update in 't linkje. De eerste bedreigingen aan 't adres van youngtimerblog.nl zijn binnen. Of dat nodig is, vraag je je dan af he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                          Update in 't linkje. De eerste bedreigingen aan 't adres van youngtimerblog.nl zijn binnen. Of dat nodig is, vraag je je dan af he?
                          Chique...
                          2019 Volvo V60 T6

Comment

Budget Benz heeft hier in het verleden ook nog wel eens gepost.
                            ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ken BudgetBenz nog van het AW-forum. Weet nog dat hij de zaak oprichtte. Had toen mooie wagens staan (die idd aan de prijs waren).
                              Kan me nog een knappe 500E herinneren (fapfap)
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ehm heren...

Marco Hof heeft inderdaad BB opgezet, eerst alleen en vervolgens kwam Brian in de zaak.
                                Marco heeft uiteindelijk besloten om zich weer te gaan richten op z'n core-business en heeft een soort van afscheid genomen van BB en overgedaan aan Brian.

Aangezien het YT-virus toch bleef knagen heeft Marco www.500e.nl opgezet, en zich gericht op de echte snoepjesvandeweek. Eigenlijk wat BB in den beginne was...

Marco=Cardozo op het AW forum.
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                                  Ach... Sinds Marco daar weg is, is de bezieling daar een beetje weg geloof ik. Aanbod was met tijden idd een beetje dubieus...

Stiekem beetje lol @ CM btw...
                                  Beetje niet zo stiekeme lol !

Comment

Working...
                                  X