Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche Cayman S 2006 31k ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Porsche Cayman S 2006 31k ?

Hoe kan dit? Is toch veelste goedkoop? Of is 't een BTW truuk?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
    All you need to remember is the number '70' .

Vaag. De auto is 11/8 voor het laatst op naam gesteld volgende de RDW:

Datum eerste toelating: 16-06-2006
    Datum aanvang laatste tenaamstelling: 11-08-2009
    Datum eerste afgifte Nederland: 16-06-2006
    Wacht op keuren: Nee
    Geregistreerd als gestolen: Nee
    Voertuigsoort: personenauto
    Merk: PORSCHE
    Handelsbenaming: CAYMAN S
    Brandstof: Benzine
    Vervaldatum APK: 16-06-2010
    Datum aanvang tenaamstelling: 11-08-2009
    BPM: € 25714
    WAM verzekerd geregistreerd: Ja

Bij Porsche zelf staan er twee uit 2006 voor respectievelijk 53K en 57K.
    ------------------------------------------------
    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Al gemaild en om telefoonnummer gevraagd? Ik ben wel benieuwd...! Normaal beginnen ze in Germanie rond de 35. Incl BPM is dit dus ERG scherp!
      Hubraum statt Spoiler

Comment

Zojuist een email de deur uit gedaan (via mobile). Tel.nr. staat er helaas niet bij.
        Die late te naamstelling is wel vreemd. Ik ben wel benieuwd waarom de prijs zo laag is en of-ie schadevrij etc. is.

Ik vind een Cayman S retegaaf ;-)

Comment

Wellicht een zakenrelatie die niet kon betalen en dus "mee mocht" naar 't postkantoor? En nu voor een quick sale spotgoedkoop adverteren. Iets met prijselasticiteiten enzo ;-)
          Hubraum statt Spoiler

Comment

Haha...FaF, ik zie dat je ook aan 't researchen bent? (porsche-forum)

;-)

Denk eraan: ik was eerst!

;-)))))

Oh, puur uit nieuwsgierigheid.......die Boxster S uit 2005 waar sprake van is op dat Porsche-forum: kost voor de export 23.550. Daar komt dan de BPM en BTW nog overheen.....hoeveel komt-ie dan in totaal op uit?
            Last edited by CWATR; 21-08-09, 16:55.

Comment

Van mij heb je niks te duchten. Voor ik 31 mille over heb voor een auto die nog afschrijft stroomt er nog heel wat water door de Rijn. Maar research is altijd leuk, vandaar de cross post idd.
              Hubraum statt Spoiler

Comment

Aha. Ook ik ben benieuwd wat er uit komt. Die prijs is opvallend laag...

Comment

Is geen zuivere koffie.

Heb net in de sytemen gekeken en de huidige eigenaar weet van niets...Auto staat niet te koop.
                  www.tuningparts.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Bekijk bericht
                    Is geen zuivere koffie.

Heb net in de sytemen gekeken en de huidige eigenaar weet van niets...Auto staat niet te koop.
                    Maar die woont wel op de Nassaulaan in Baarle-Nassau ??
                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Dikke woagens in Boal staan meestal op witte platen met rode letters. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

misschien zijn vrouw?

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...V&subsection=5
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Bedankt Edwin. Prijs was ook opvallend laag dus eigenlijk geen verrasing.Toch lijkt me dit anders dan een typisch nigeriaans verhaal.

Comment

Ahum. Ik heb zojuist van de 'verkoper' een mailtje gehad. Toch een scam:
                            "Hello,

Thank you for writing me. The car is in great working condition, has no scratches or dents, never been involved in any kind of accidents.

The car interior is impeccable (I do not smoke). The engine works perfectly. I can assure you that the car is full operational. The car has all the revisions made at an authorized service.

I just moved back from Holland to United Kingdom after i worked in your country for a time.

I have tried to sell it in England, but it is very difficult to sell it here due to the fact that it has the steering wheel on the left side (in England the cars have the steering wheel on the right side ).

I also tried to sell it to a local dealer but the price that they are offering to me is too low. I have decided to sell the car to a Netherlands person because the car is still registered in Netherlands and has Netherlands documents (plate number and also Netherlands certificate )

If you want to buy it reply me and also send me your phone number.

Thank you

Robert Barton
                            143 Oliphant Street
                            London, W10 4EA
                            United Kingdom
                            +44(703) 181-4887

Denk dat ik maar eens ga mailen ;-)

Comment

Doe er alleen geen indentificerende info bij anders komen ze je nog even opzoeken. Je geeft immers aan 31 mille te verstoken te hebben.
                              ------------------------------------------------
                              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
                                Ahum. Ik heb zojuist van de 'verkoper' een mailtje gehad. Toch een scam:
                                "Hello,

Thank you for writing me. The car is in great working condition, has no scratches or dents, never been involved in any kind of accidents.

The car interior is impeccable (I do not smoke). The engine works perfectly. I can assure you that the car is full operational. The car has all the revisions made at an authorized service.

I just moved back from Holland to United Kingdom after i worked in your country for a time.

I have tried to sell it in England, but it is very difficult to sell it here due to the fact that it has the steering wheel on the left side (in England the cars have the steering wheel on the right side ).

I also tried to sell it to a local dealer but the price that they are offering to me is too low. I have decided to sell the car to a Netherlands person because the car is still registered in Netherlands and has Netherlands documents (plate number and also Netherlands certificate )

If you want to buy it reply me and also send me your phone number.

Thank you

Robert Barton
                                143 Oliphant Street
                                London, W10 4EA
                                United Kingdom
                                +44(703) 181-4887

Denk dat ik maar eens ga mailen ;-)
                                CWATR,

Kijk is naar mijn postje #48 in http://www.gummen.org/forum/showthre...?t=1854&page=2

Ook van mobile.de

Waarschijnlijk dus ook een oplichter zoals Ludwig of Andreas.

Comment

Scud, dit lijdt geen twijfel....is pure scam. Ik heb gevraagd of ik de auto mag komen bezichtigen aangezien deze toch in NL staat ;-)

Comment

Interessant adres, 143 Oliphant Street...

http://www.ukdata.com/company-credit...S-LIMITED.html
                                    2019 Volvo V60 T6

Comment

Gek eigenlijk dat Mobile.de geen linkje heeft waar je een verdachte advertentie kunt melden. Ik vond alleen dit, verstopt onder "Kontakt"

Bei Verdacht auf ein betrügerisches Inserat oder bei der missbräuchlichen Nutzung Ihres mobile.de Zugangs wählen Sie bitte: +49 30 - 81097-590 (täglich von 8:00 bis 23:00 Uhr).

Zullen er niet veel de moeite nemen om te gaan bellen.

Autotrack.nl heeft dit dan weer wel, heb ik al eens gebruik van gemaakt.

Comment

Working...
                                      X