Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche 911 Sport Classic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Porsche 911 Sport Classic

Ben benieuwd wat de echte Porsche fans hier van vinden..?!

http://www.autoblog.nl/archive/2009/...uks#post-30992

Ik vind 't zelf echt een pláátje! Mooie (klassieke) details die bij elkaar voor een fantastisch uiterlijk zorgen (interieur mag er overigens ook wezen!). En dat blok wat erin hangt, ruim 400pk!

Wel wat prijzig... :)
    Aprilia RSV Mille '01

Ik vind het een van de mooiste Porsches ooit...
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

FUCHS! WOW! Laat maar komen.
      BMW F30 328iA
      BMW E87 130i
      BMW E30 M3 + E92 M3 GT4

Propeller-fappert

Comment

Ja, tof hok!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Afgezien van de racestrepen erg gaaf. Ik zou die strepen willen ruilen tegen de ouderwetse Carrera stickers tegen de dorpel/onderkant deuren.

Comment

Wie haalt 'm op?

Gaaf en apart ding. Meeste Porsches, zelfs GT3's en Turbo's zijn vaak wel een beetje saai, omdat je ze vaak ziet (in dezelfde kleuren ook nog).

Deze uitvoering verrast mij dan weer, in positieve zin. Het is ironisch gezien jammer dat ze slechts 250 bouwen. :)

Zal een duimpje opsteken naar de eigenaar als ik er ooit 1 zie rijden.

Comment

Geilste Porsche van de laatste jaren. Wow.
              2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                Afgezien van de racestrepen erg gaaf. Ik zou die strepen willen ruilen tegen de ouderwetse Carrera stickers tegen de dorpel/onderkant deuren.
                Heel mooi zelfs, maar inderdaad die streepjes van de bovenkant af en Carrera op de zijkant en dan is ie wel heel fapwaardig! :-P

Comment

heel gaaf die ducktail en fuchs in modern jasje.

*hartje*
                  Forza!

Comment

Ontzettend gaaf hok. Vooral die Fuchsen verdienen 10 punten.

Comment

Ha, die Fappers;

Wàt een gaaf ding! Mooier dan een GT3 wat mij betreft. Doe de mijne maar wit met rode spaken en inderdaad RS2,7-style striping. Wéér een reden om naar de IAA te gaan. Alsof ik dat nodig had....
                      Scherven brengen gelul.

Comment

De kleur is wel een beetje twijfelachtig moet ik zeggen... VIDEO
                        Aprilia RSV Mille '01

Comment

Prachtig! Die wielen en die vleugel maken de auto nog veel begeerlijker dan een normale 911 al is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k33z Bekijk bericht
                            Prachtig! Die wielen en die vleugel maken de auto nog veel begeerlijker dan een normale 911 al is.
                            Geweldige bak met een prachtig (bijna classic 911!) geluid! Wielen en spoiler zijn TOP, de kleur en de striping zijn: 'ik wil wel maar ik kan niet'. Dan liever uitgesproken Grand Prix wit met in t zwart 'Carrera' op de flanken of de zwarte 'Turbo look' haaievin DUIDELIJK op de flanken net voor de achterwielen!

Hoewel... al dat retro-gedoe is voor 'doetjes' doe mij maar n echte classic!

Comment

Ha, die Gummers;

Meer mooie plaatjes via de webspecial op http://www.porsche.com/germany/ .
                              Alleen verkrijbaar in deze kleurencombinatie.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Whoei, nu zou ik 'em nóg meer willen! :)
                                Aprilia RSV Mille '01

Comment

Van autoblog.nl
                                  "De techniek van de 911 SC is gebaseerd op de Carrera S, maar er zijn wel degelijk wat verschillen. Zo is het bodywork aan de achterkant 44 millimeter breder en de spoorbreedte is achter ook toegenomen. De 3.8 liter grote boxer motor levert nu 408 pk (+23 pk), mede dankzij een nieuw ontwikkeld inlaatspruitstuk en 6 vacuümkleppen erin. Goed nieuws is dat de Sport Classic alleen maar te bestellen is met een handgeschakelde 6-bak. Verder zijn keramische remmen (PCCB, Porsche Ceramic Composite Brakes), PASM (sport onderstel) en 19″ velgen zijn standaard. Ook ligt de SC zo’n 2 cm dichter bij het asfalt."

Op de Duitse Porsche-site de prijzen incl mwst:

Normale 997S EUR 95.891
                                  997SC EUR 201.682

Gaat toch helemaal nergens over.

Comment

Ha, die V4;

Goh, bijna niet duur....

Het is een mooi ding, helemaal naar mijn smaak, maar dat dat apparaat zelfs duurder is dan een GT3RS, laat staan een standaard GT3 is natuurlijk niet meer reëel te verantwoorden.
                                    Last edited by Hansv; 02-09-09, 22:32.
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Het gaat mij met name om het idiote verschil.

Comment

Ha, die V4;

Inderdaad; een aantal van die grappen kun je vanuit de optielijst nog wel doorberekenen (23 extra pk's zijn gewoon een, waarschijnlijk zeer dure, optie) maar zelfs als je dat bedrag eraf haalt dan zijn de 'unieke' kleur, spoiler, uitlaat, wielen en bekleding nog steeds absurd betaald.
                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Over een jaartje of 15 een écht verzamelobject, als Porsche tenminste geen Lambo trekjes krijgt en de special edition features straks ongelimiteerd in een ander model beschikbaar stelt (ala eerste Gallardo special edition die later gewoon de mechanische facelift in de oude body bleek).
                                          Hubraum statt Spoiler

Comment

Eerlijk gezegd zou dat GT3 spul aan mij ook al niet besteed zijn.

Een standaard 997, donkerblauw metallic, bruin leer, schuifdakje, verder niks aan doen... Is genoeg, de prijs van meer is zodanig dat ik daar leukere dingen voor kan verzinnen, hoeveel meerwaarde hebben de extra pk's werkelijk nog dan?

Comment

Ha, die Gummers;

Het zou mij trouwens niet verbazen als juist die nu nog unieke features na afloop van deze gelimiteerde serie toch hun weg naar het 'Exclusive'-programma weten te vinden.
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                                              X