Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelheids begrenzer BMW?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Snelheids begrenzer BMW?

Iemand enig idee of BMW de e91 318i ook op snelheid begrensd heeft?
    Heb net een stukje gereden (in Dld uiteraard ;) en meerdere keren liep hij relatief makkelijk naar de 220, om daar vervolgens te stoppen en dat ' voel' je volgens mij ook gebeuren. Heb echt het idee dat hij een klein beetje over heeft, wat er gewoon niet uit mag komen....(en dat vind ik niet eerlijk!)
    fka KawaZZtra

Oorspronkelijk geplaatst door Rudie Kawa Bekijk bericht
    Iemand enig idee of BMW de e91 318i ook op snelheid begrensd heeft?
    Heb net een stukje gereden (in Dld uiteraard ;) en meerdere keren liep hij relatief makkelijk naar de 220, om daar vervolgens te stoppen en dat ' voel' je volgens mij ook gebeuren. Heb echt het idee dat hij een klein beetje over heeft, wat er gewoon niet uit mag komen....(en dat vind ik niet eerlijk!)
    Er zijn BMW's die begrenst zijn. Weet ik 100% zeker. En ik heb het niet over 250 km/u ;)

Een maat had een E36 320d met 136 pk die stopte ook prompt bij 210 km/u @ teller.

Volgens mij zijn er ook een paar compacts met begrenzers. Misschien dat er een BMW fapper is die er meer over weet.

Comment

met 143 pk kom je gewoon niet hoger uit dan 210 GPS km/h
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
        Er zijn BMW's die begrenst zijn. Weet ik 100% zeker. En ik heb het niet over 250 km/u ;)

Een maat had een E36 320d met 136 pk die stopte ook prompt bij 210 km/u @ teller.
        Bedoel je niet toevallig een E46? Bij mijn weten is de E36 er alleen als 318tds en 325td(en s) geweest, wat diesels betreft dan.
        Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
          Bedoel je niet toevallig een E46? Bij mijn weten is de E36 er alleen als 318tds en 325td(en s) geweest, wat diesels betreft dan.
          Ik bedoel uiteraard E46, ding was ook van 2001, beetje moeilijk als E36 dan :p

Comment

323ti Compact is begrenst op 230 km/u. Zijn dus meer BMW's die daar last van hebben...

Comment

mijn 118d gaat geen streep harder dan 222 op de tacho. Dat is 210 gps. je voelt dat ie begrensd is.
              Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Aerodynamisch begrensd inderdaad.
                $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

vlakke weg en bergaf. maakt niet uit. elektronisch begrensd.
                  Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Die van mij was begrensd op 250 nu op 300 :)

Ik heb er nog nooit van gehoord dat specifiek jou type begrensd zou zijn, maar dat zegt niet dat het niet zo is.

Comment

Ach, de S is ook begrensd op 250, ben tegenwoordig(= +/- 5 mnd) al blij als de auto 210 op de teller haalt.

Probleem ligt nu bij de importeur op tafel, de dealert kan geen fouten in het systeem vinden en de reactie is dat "zij" niet met die snelheden gaan proefrijden.

Op zich begrijpelijk, maar toch.....
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                        Ach, de S is ook begrensd op 250, ben tegenwoordig(= +/- 5 mnd) al blij als de auto 210 op de teller haalt.

Probleem ligt nu bij de importeur op tafel, de dealert kan geen fouten in het systeem vinden en de reactie is dat "zij" niet met die snelheden gaan proefrijden.

Op zich begrijpelijk, maar toch.....
                        Omg, zijn die dingen ZO onbetrouwbaar dan?

Denk dat het ook te maken heeft met je kilometrage, een oud paar (ja die rijden ook S soms :p) die misschien niet eens 15k rijdt per jaar zullen niet snel storingen krijgen denk ik.

Vind Merc echt van bedenkelijke kwaliteit nu, de W211 (pre facelift dan) was ook al zo een "betrouwbaarheidswonder" :/

Comment

De 316i (122 pk) en 318i (143 pk) halen nu beide 210 echte kilometers per uur, dus...

Mijn 118dA haalt ook maar 210 km/h echt, maar kan zonder de begrenzer zeker nog zo'n 5-10 km/h harder. Je voelt gewoon bij 4000 tpm de begrenzer erin komen. De teller staat dan op bijna 225 km/h.

Comment

Is dit een poll? Ik ben vóór!
                            Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍