Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit wat? E36 318IS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit wat? E36 318IS

Ik heb zelf niet zoveel ervaringen met de IS variant van de E36, zijn hier nog bijzonderheden mee?

LINK

Het enige dat ik ervan weet, is dat een collega van me ooit zo'n auto had en die zoop enorm veel olie. Maar ja, dat is lastig te checken met een proefritje natuurlijk.

Comment

Tja,blauwe rook misschien.Maar i.d.d. lastig.

Comment

Ik vind hem duur trouwens, voor iets meer heb je 97' 98' modellen met veel meer opties (climate control, cruise control etc.)

Zijn erg goede motoren zonder de problemen met de nokkenassen van de ouwe 318i motoren. Je hebt 320i 6 cylinder power met het verbruik van een v4 cylinder. Zijn snel genoeg.

Comment

Ranzig hok met doorleefd interieur en smaakloze details (wielen, uitlaat). Er zijn veel nettere te vinden. Verder als type wel een prima auto: een gezonde loopt enthousiast als een jonge golden retriever bij 220 in 't uur de begrenzer in in 5. Verder weinig gewicht in de neus dus een zeer fraaie balans.
          Hubraum statt Spoiler

Comment

ze roesten als alfa's ;-)

http://www.gummen.org/forum/showpost...3&postcount=11

motor is volgens mij redelijk probleemloos , maar ja neem een 6 cilinder het oor wil ook wat ;-)
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Een 155 roest anders niet hoor :-).

Comment

Working...
              X