Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E30 m3 v10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• E30 m3 v10

Holy shit, haha! E30 M3 met M6 V10 erin. Gefilmd vanuit een E92 M3 om het snelheidsverschil te demonstreren.

http://www.youtube.com/watch?v=lS5yD...e=channel_page
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

mijn god wat een vernedering!
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Ha, die 6bakkie;

Och, 2 cilinders, één liter inhoud, zo'n 90pk méér en een paar honderd kilo minder: ik weet wel op wie ik gewed zou hebben. Stoer ding.
      Scherven brengen gelul.

Comment

Normaal word ik niet echt warm of koud van dit soort metamorfoses, maar deze E30 M3 vind ik wel erg leuk en vooral omdat er aan de buitenkant eigenlijk niets te zien is. Zelfs gewoon een origineel E30 dempertje zit er onder. Subtiel.

Comment

Eerlijk gezegd begrijp ik waarom je de moeite zou doen er een V10 in te hangen, als je met een compressor op een 6-in-lijn of een turbo op een kleine V8 hetzelfde kan bereiken voor een fractie van de prijs en met minder moeite. Technisch gezien enorm knap, dat wel.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Knap dat je het toch begrijpt, ondanks je eigen tegenargumenten :-).

Comment

Waarom dit ipv 6 pits compressor of V8 turbo? Omdat een 6 pits compressor geen v10 is. Coz we can dus...

Meer over deze auto *klik* hier.
              Hubraum statt Spoiler

Comment

Mischien dat dit topic het meest toepasselijk is?

Zoek de verschillen....;-)

Filmpje:
                http://www.youtube.com/watch?v=IvG78uFj2Lo

Alle foto´s en info: http://www.alfabb.com/bb/forums/engi...30-body-3.html
                Giulia 1600 Super '65

Comment

Ha, die Veloce;

Leuk, die raamsticker....
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Wie doet dat nu? Is wel de best klinkende E30 nu :-).

Comment

? Zie ik dat goed?
                      Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                        Wie doet dat nu? Is wel de best klinkende E30 nu :-).
                        Hoezo? D'r zijn er toch genoeg met een V8? :-)

(en V12)
                        Every second of your life is a part of your song

Comment

? Zie ik dat goed?

[edit] Ik heb niet alles gelezen in dat topic, maar dit ziet er uit als een 'gewone' 12 kleps 3.0? Dus in std trim max 192pk (in geval van een QV). Is een M50 2.5 24 klepper dan niet veel makkelijker?
                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ik vind een V8 van BMW niet mooi klinken. Van Ferrari bijvoorbeeld wel, maar pas weer niet bij het karakter van de auto.
                            Een V12 is niet reeel om in te bouwen. Je houdt geen weggedrag meer over.

Comment

Ha, die Fappers;

Hier nog één. Feitelijk knettergek natuurlijk, maar wel erg netjes uitgevoerd.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Da's de knapste v10 ombouw tot nu toe. Die uit het filmpje in de eerste post heeft geen rem- of stuurbekrachtiging, er hangt een 525tds 5 bak achter en hij draait op een eenvoudig standalone motormanagement, dus zonder (oa) werkend Vanos. Die in het linkje van Hans heeft werkende rem- en stuurbekrachtiging, de 6 bak uit een e39 M5 en draait op een (licht aangepaste) standaard ecu. Een hels karwei om te maken: respekt!
                                Hubraum statt Spoiler

Comment

Dit is overigens ook echt een geweldig en ook grappig filmpje, een M6 met 800pk.
                                  Op de snelweg bij 180 overschakelen zaan z-n 4 geeft nog wielspin...
                                  En op ´t ende een 911 GT3RS opwachten en dan lekker pesten met zijn schamelen 425pk.
                                  Presentatie is ook wel leuk trouwens.

http://www.youtube.com/watch?v=p61Af_RqLrw
                                  Giulia 1600 Super '65

Comment

Bijna niet te besturen op die landweggetjes, dat ding.

Dat laatste stukje met die GT3RS is inderdaad grappig.

Comment

Lache idd.

Totat 'ie deze Audi S3 tegenkomt: http://www.youtube.com/watch?v=4Id2O0vC7Lk
                                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ja, ik denk dat hij iedere keer wanneer hij een rondje doet keihard baalt van z'n G-Power M6. Dat spookt toch door je hoofd: "ah shit, straks kom ik die Audi S3 3.2lt turbo met óók 800 pk tegen :( "

:)
                                        Forza!

Comment

Tja, alsof die gast in zijn (trouwens lelijk bestickerde) GT3RS zich ergens druk over maakt :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                            Dit is overigens ook echt een geweldig en ook grappig filmpje, een M6 met 800pk.
                                            Op de snelweg bij 180 overschakelen zaan z-n 4 geeft nog wielspin...
                                            En op ´t ende een 911 GT3RS opwachten en dan lekker pesten met zijn schamelen 425pk.
                                            Presentatie is ook wel leuk trouwens.

http://www.youtube.com/watch?v=p61Af_RqLrw
                                            LOL. Schitterend filmpje zeg. Die man achter 't stuur, prachtig.
                                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ik zou waarschijnlijk ook zo gierend enthousiast zitten met zo'n apparaat.

Ook zou ik 'm ontzettend om een boom vouwen binnen 't kwartier, daar niet van. :)
                                              Forza!

Comment

Working...
                                              X