Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de nieuwe Opel Astra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• de nieuwe Opel Astra

http://www.autowereld.com/rijimpress...n=Opel%20Astra

Ik moet zeggen dat Opel toch echt de goeie kant aan het op gaan is. In ieder geval qua uiterlijk. Ik vind de Insignia een opvallend mooie verschijning in het straatbeeld, zeker in wit.

Nu de Astra, die er toch zeker niet verkeerd uitziet. Helaas kan ik met het interieur zoals altijd niet leven, maar goed, je kunt niet meteen alles hebben.
    Als ik het commentaar lees zou het een erg goed sturende auto zijn met een goed onderstel! Goed motorengamma.

Ik zeg: wederom een leuke(re) Opel!
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Model kan me niet zo boeien eigenlijk. Vanachter is het net een Mazda 3.
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

en de rest vind ik net een Leon voor ouden van dagen. :-)
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
        ouden van dagen. :-)
        Werd ik geroepen ? :-)
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ha, die Gummers;

Misschien niet superspannend, maar ook live vond ik hem 100% meevallen. Jammer alleen dat die nieuwe benzineturbo's de zuinigheidsbelofte niet waar lijken te maken.
          Scherven brengen gelul.

Comment

http://www.autoweek.nl/video/1540/Ri...sie-Opel-Astra

Ben benieuwd naar een vergelijking tussen de Astra 1.4T en de Golf 122 PK TSI. Vergelijkbaar qua prestaties...

M.vr.gr.,
            Sander AKA ZKH
            Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Mwoah, de achterkant is wel aardig, de rest is wat voorspelbaar. Sowieso zijn alle auto's in die klasse weinig spannend. Begrijpelijk, omdat het een enorme cashcow is voor die bedrijven.

Opel is wel goed bezig. Ik vind de Insignia nog steeds één van de mooiere sedans.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Tja, wel met PACO eens.
                In de AW kreeg die trouwens in de vergelijkingstest met een Golf geen schijn van kans.
                Terwijl het uitgebreide verslag in de AV wel leek geschreven door Opels commercieel directeur, man, man, man...een grote lofzang.
                2 x ouwe premium meuk

Comment

Ha, andersom, de PR man van Opel Nederland was voorheen toch redacteur bij AV?

Comment

Ah OK, dan was dat dus z'n gouden handdruk :-)
                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Ha, die V4;

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                      Dat was lange tijd Jan-Willem Vester, maar die is inmiddels ook al PR-directeur geweest bij SAAB-US. Toen daar de koppen begonnen te rollen is ook hij gewipt, maar wat'ie nu doet weet ik niet.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                        Je bedoelt Dick Braakhekke, die is bij Opel gestopt in 2003. Hij is daarna PR Europe gaan doen voor Kroymans (Cadillac) in Breukelen.

Ik gok dat hij dat nu niet meer doet.. ;)

edit: hij is voor zichzelf begonnen zie ik: http://www.linkedin.com/pub/dick-p-b...kke/11/a58/79b
                        Last edited by Scudetto; 23-10-09, 09:38. Reden: linked in link
                        Forza!

Comment

OK, weer even terug naar de Astra.
                          Even de prijzen bekeken, foto's, opties enz.
                          Ziet er best heel goed uit.
                          1.4 Turbo Sport, incl. 18", m.i. uitermate schappelijk geprijsd.
                          Een kanshebber, zeg ik.
                          2 x ouwe premium meuk

Comment

Dat vind ik dus ook, al moet er heel wat gebeuren voor ik een Opel bestel. Ik heb niet zo zeer iets tegen het merk, eigenlijk sinds een jaar of 10 geniet ik JUIST van de Opels in de rallysport, maar nu beginnen ze ook steeds leukere normale auto's te maken. Alleen dat dashboard :-S
                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Zo die kofferbakruimte is lekker functioneel voor zo'n gezinswagen.

Comment

Tja, AW heeft het over een slechte afwerking van het interieur en een hakerige bak, terwijl AV roept: "lekkere zesbak" en "hoog afwerkingsniveau"... :-S

Als ik op dit moment op zoek zou zijn naar een nieuwe leasebak, zou ik toch wel ff gaan proefrijden in 'n Astra...

En inderdaad, Dick Braakhekke freelanced tegenwoordig weer voor AV (net als Bangma; beiden waren vroegâh in vaste dienst)...

M.vr.gr.,
                                Sander AKA ZKH
                                Last edited by Prins Claus; 23-10-09, 21:22. Reden: Typo
                                Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

ff een configuratietje gemaakt...voor 695,00 extra een speciaal introductiepakketje......bestaande uit o.a. div. audiomeuk, navigatiesysteem en 19" lichtmetaal ...sodeju zeg, krijg je bij A. B. & M. nog niet eens een verlicht asbakje voor.
                                  2 x ouwe premium meuk

Comment

*klopt het stof van het draadje en stelt zn mening 180 graden bij*

Hebben we nog geen draadje over de nieuwe Astra GTC? Smoelt goed moet ik zeggen! Maar liefst 280pktjes op de voorwieltjes, zal mij benieuwen hoe deze gaat landen...

http://www.autoweek.nl/autonieuws/17...n-volle-glorie

BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Working...
                                    X