Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen bmw 330i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ervaringen bmw 330i

Zijn er hier mensen met E90 330i ervaringen?

Mijn broer heeft gisteren namelijk een 330i touring besteld met M sportpakket, business line sport en nog wat spul.

Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met die motor. Las net dat die dingen al 272 pk hebben (paar jaar geleden was dat nog 230 of zo)
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel vaker gehoord dat ze wat meer toeren willen beuken dan de oude 231 pk versie die in de E46 3-series zat. Dus een wat meer "sportievere" motor.

Trouwens, de eerste series van de E90 330i hadden tot 2007 258pk.

Comment

Nee, helaas geen ervaring met zo'n 330i.
      Lijkt me echt een heerlijke auto.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Heb alleen ervaring met een exemplaar met 40 mm verlaagd Bilstein onderstel, kuipstoelen en rolkooi erin. Rijdt wel lekkel :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
          Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met die motor. Las net dat die dingen al 272 pk hebben (paar jaar geleden was dat nog 230 of zo)
          Hmmm, hopelijk kan die een beetje meekomen in het verkeer, dan...
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

ik heb wel ervaring met de 130i, zelfde motor. Gaat je broer iig van genieten. Hele mooie lineaire vermogensopbouw en boven de 5000 toeren geweldige prestaties. Wel is de sound in de 130i wat heftiger heb ik wel eens ergens gelezen, in de 330i is het allemaal wat geciviliseerder. Als je broer echt wilt genieten, kan hij bij de dealer nog Performance uitlaten eronder zetten. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;)
            Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sitechris Bekijk bericht