Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe Ford Focus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De nieuwe Ford Focus

Zojuist onthuld in Detroit: de nieuwe Ford Focus hatchback en zijn Amerikaanse broertje, de sedan.
    Deze Focus is niet zomaar een auto: het is de aanvoerder van Fords nieuwe C-platform, dat de basis vormt voor niet minder dan 10 verschillende nieuwe modellen (waaronder de nieuwe C-Max) en in 2012 voor een productie van zo’n 2 miljoen exemplaren per jaar moet zorgen. Het is ook de eerste Focus die, net als de Fiesta, in alle verschillende markten vrijwel hetzelfde is; 80% van de onderdelen zijn uitwisselbaar. Dit houdt de kosten laag en de kwaliteit zoveel mogelijk gelijk.
    http://www.autoblog.nl/archive/2010/...uwe-ford-focus

Niet slecht...
    2019 Volvo V60 T6

wow, best mooi. Ik zie dr wel veel nieuwe Astra in, die al verdacht veel van de Seat Leon in zich had.
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

De auto is ontwikkeld bij Fords technische centrum in Merkenich (Duitsland), behalve de aandrijflijn; die komt uit het Engelse Dunton en de vormgeving komt uit se Zuid Koreaanse tak van Ford.
      ...
      fka v164

Comment

Met andere woorden: als er een Kia- of Chevy-badge op had gezeten, hadden we 'm lelijk gevonden.
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Nu ook ben ik bang, alhoewel bang, ieder z'n lol en zolang de buurman 'm niet pal voor mijn huis neer zet heb ik er weinig last van ;-)
          fka v164

Comment

Jullie snappen het niet. Hij lijkt op de Astra, die op de Leon lijkt. Dus is ie mooi. Wat zeg ik. Hij is zelfs 'wow'. Volgens sommigen dan. :)
            You know that reality is immaterial

Comment

Kon SS maar net zo goed lezen als ie kan samenvatten.
              :o)
              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Hmm, nee.
                Die grille is too much (misschien alleen voor de RS-versie) en die achterlichten ook. Van opzij vind ik het op een sportback lijken, geen hatchback.
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Het is net een grotere Fiesta van opzij gezien.
                  Helemaal niet fout.

Hoop dat de motoren ook leuker worden dan wat ze nu hebben (afgezien van de ST en de RS).
                  All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ik vind 'm beter geslaagd dan de huidige Focus, die ik vanaf het begin aartslelijk vond. Met name de RS met z'n tokkie-spoilers, hoe goed hij ook moge rijden.
                    Forza!

Comment

Hm, niet echt een fan eigenlijk. Die achterlichten zijn er way over vind ik dan, maar misschien in een andere kleur/versie/photoshoot.

Ik hou mezelf in beraad voorlopig.
                      Rock on. RS.

Comment

Die RS is juist gaaf man. Zeker in het (Lambo) gifgroen :)

Deze Focus...hmmm...ik moet 'm eerst maar eens in het echt zien denk ik. Ik ben al bang voor die giga achterlichten. Op een rode auto valt het niet zo op. Maar de helft van de klanten gaat toch weer voor grijs natuurlijk. En dan met leuke dopjes eronder :-/
                        Aprilia RSV Mille '01

Comment

Overstyled Jappen-hok.
                          Jammer, na de rijeigenschappen volgt de styling nog steeds niet...

Zoals Dutch zegt wordt zoiets met een Kia/Hyundai/ander zoutloos apparaat logo direct afgefakkeld.

Comment

Working...
                          X